The Blind Side (Altyazılı)
 

29,544 Kez izlenmiş

114 Yorum Yapıldı

435435ebbbbggg

Yapım:2009 ~ ABD
Tür:Dram, Spor
Yönetmen:John Lee Hancock
Senaryo:John Lee Hancock
Senaryo (Kitap):Michael Lewis
Yapımcı:Andrew A. Kosove, Gil Netter, Broderick Johnson
Görüntü Yönetmeni:Carter Burwell, Alar Kivilo
Müzik:Carter Burwell
Filmin Websitesi:www.theblindsidemovie.com
Süre:2 saat 8 dk
Gösterim Tarihi:20 Kasım 2009 (ABD)

Michael Lewis’in “The Blind Side: Evolution of the Game” adlı kitabından uyarlanacak olan film evsiz bir çocukken iyi bir aile tarafından büyütülerek bu yıl NFL’de en iyi oyuncu seçilen Michael Oher’in hayatı anlatılacak.


Alternatif 1

Alternatif 2

Alternatif 2 izlemek için tıklayın



(93%) (3%) (4%)
907 Oy Almış
114 Yorum Var
  1. relax diyorki : 19 December 2009

    daha cok spor ıle ılgılı film ıstıyoruz

  2. UmT (Biq MiKe) diyorki : 19 December 2009

    Hey Biq MiKe man get a number

  3. brs diyorki : 19 December 2009

    çok güzel bir film, izleyin… siteye de teşekkürler…

  4. volkan diyorki : 19 December 2009

    cook iyi tesekkurler

  5. erdem diyorki : 19 December 2009

    ben 26 yaşındayım ve şuna inanın ki hayatım boyunca izlediğim filmlerin içinde ki izlediklerrimin sayısını unttum bu kadar sürükleyici ve harika bi filmle karşılaşmamıştım sandra bullock gerçekten mükemmel bi oyuncu onu çok seviyorum ii ki varsınız tşklerrrrr

  6. Ali diyorki : 19 December 2009

    Çok güzel bir film!İzlemeyen cidden üzülür.

  7. göksel diyorki : 19 December 2009

    Gerçekten güzel bir film muhakkak izleyin konusu sıkmıyor kısacası izlemeden geçmeyin

  8. kaan diyorki : 19 December 2009

    Erdem e katiliyorum kesinlikle ilham verici ve insani mutlu eden bir film
    bu imkani sagladiginiz icin site yetkilerine tesekkur ederim ben yurt disinda yasiyan biriyim ve sizin sayenizde kaliteli filmler seyretme imkani buluyorum
    tekrar tesekkurleer

  9. umut ersah diyorki : 19 December 2009

    hey mıllet cok guzel gercekten guzel bı fılm kalıtelı saglam bı fılm zamanın yoksa bıle yarat ızle derım konusun anlatmıycam ama zaman harcadıgınıcın degeıcek bı fılm.. sıte sız alkıs hakedıyosunuz ama teskur emegınıze saglıkla yetınıcksınız bıkere daha :) super fılm :)

  10. HaZee diyorki : 19 December 2009

    Gerçekten çok güzel bir film.. Sadece sporu sevenler değil sevmeyenlerinde izlemesini tavsiye ederim..

  11. umut diyorki : 19 December 2009

    harika ötesi cok duygu yüklü.ve evet sahip oldugumuz herseye sükürler olsun…

  12. Aykut diyorki : 19 December 2009

    Bu filmi bekliyordum güzel olduğunu biliyordum ama bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum. Emeği geçen herkese teşekkürler.

  13. SeCo diyorki : 19 December 2009

    tek kelime süper bir film süper oyunculuk bu kadının elinde gerçekten sihirli değnek var oynadığı bütün filmleri 10 numara yapıyor

  14. burak diyorki : 19 December 2009

    film denılen sey bu olsa gerek tek kelımeyle mukemmel susun ve ızleyın

  15. blue diyorki : 20 December 2009

    KESİNLİKLE İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM

  16. Evanthia diyorki : 20 December 2009

    Harika bir film, izlemenizi tavsiye ederim. ^^

  17. qweeq diyorki : 20 December 2009

    ben şuana kadar sitede 2 senedir film izliyorum fakat yorum yapmam. ama film sarıor güzel bi film aksiyon aksiyon nereye kadar birazda gerçek hayatlardan alntıları izlemek lazım bir bu film 2 de BEN X die bi film var onu izleyin pişman olucağınız filmler degil

  18. gerdi diyorki : 20 December 2009

    film sadece spor ilgili degil daha cok sosyal 1 film. sandra bullock performansi muhkemel. cok guzel islenmis 1 konu. inanilmaz cesaret ve sevgi hikayesi. izlemeyen salaktir cunku muhkemel 1 film.siteye tesekurler.

  19. Chighdem diyorki : 20 December 2009

    super nefıs ızlenmesı gerek hıkaye cok guzel :)

  20. yorumsuz diyorki : 20 December 2009

    olağanüstü bir film

  21. Sıla... diyorki : 20 December 2009

    Çok güzel….

  22. tuchem diyorki : 20 December 2009

    hayatım boyunca izlediğim ve etkilenip ismini hafızama kayıt ettiğim filmlerden biri olucağına eminim.kesinlkle tavsiye ederm

  23. sormasanda_söyledim diyorki : 20 December 2009

    Süperdi… SJ’ye bayıldım. Kesinlikle izlemelisiniz…

  24. filimci diyorki : 20 December 2009

    uzun bir film ama anamlı bır kadının karsılksız bır sekılde kımsesız bır gence sahıp cıkması ve onun yeteneklerıyle bıyerlere gelmesıne vesıle olması guzeldı dırek ızleyın

  25. bjk01 diyorki : 20 December 2009

    film için tesekkur ederım…çok güzel bir film mutlaka izleyin..zaman ayırdıgınıza deger..

  26. Monsteri diyorki : 20 December 2009

    Mükemmelden daha öte, süper ama süper bir film ! Gercektende tadina doyulamiyacak, cok nefis bir dev yapit!

  27. ali diyorki : 20 December 2009

    konu gerçekten güzel işlenmiş teşekkürler direkizle.com

  28. tolga cihan diyorki : 20 December 2009

    işte budur… hakikaten bugüne kadar izlediğim en güzel 3-4 filmden biri…çok etkilendim…sonsuza kadar benimle kal sandra bullock…

  29. server diyorki : 20 December 2009

    gercekten guzel film

  30. mehmet diyorki : 20 December 2009

    çok mukemmel b,r film direk izleyin… siteye tesekkurler

  31. ... diyorki : 20 December 2009

    Çok güzel bir filmdi.. Herkese iyi seyirler.

  32. kezakkk diyorki : 20 December 2009

    FİLMİN KONUSU GECEK HAYATTAN VE İNANANIN COK GUZEL İŞLENMİŞŞ…KESİNLKLEE ZAMAN KAYBI DEĞİLL SONUDA COK GUZEL BİTİYORR…İZLEMENZİ TAVSİYE EDİYORUMM HARİKAYDII…SİTEYE TEŞEKKÜRLERRR ….

  33. smile diyorki : 20 December 2009

    hani film izlerken istemsiz bi şekilde gülümsersiniz ya hafif duygulanır arada dalarsınız işte bunları yaşamak için izlenecek bi film…… iyi seyirler :)

  34. w.crown diyorki : 20 December 2009

    Gercekten cok guzel bi film bayildimm…

  35. erman diyorki : 20 December 2009

    yok bole bir film cok akici
    gunde rahat en assa rahat 2 film izlerim ve internette dolasan filmlerin 90% ini izlemisimdir ve filme 10 unden 9.5 veriyorum kesin ve kesin izleyin ama takipi birakmayin

  36. agon diyorki : 20 December 2009

    Harika.. Cd’si alınarak baş köşeye konulabilir. Defalarca izlenebilecek bir film..

  37. hlya diyorki : 20 December 2009

    muhteşem….

  38. muhammed diyorki : 20 December 2009

    çok güzel bi film gerçekten hafta sonu izlenicek en güzel filmlerden biri

  39. tuğçee diyorki : 20 December 2009

    süperrrrrrrrrrrrr süperrrrrrrrrrr süperrr bi filimmm kesin izleyinnnnn insnaa çokk iyii dersler verioo :XD

  40. holywar diyorki : 20 December 2009

    harikaa… süper ötesiii…

  41. lavinya diyorki : 20 December 2009

    İZLENİLMESİ GEREKLİ FİLMLERDEN (KARŞILIKSIZ SEVGİNİN GÜCÜ) SİTEYE TEŞEKKÜRLER

  42. tekm... :D :D :D diyorki : 20 December 2009

    oldum olası DUYGUSAL+ DRAM ve DAMARDAN GİREN film’leri

    bayılmışımdır. bu film’da DRAM trüne girdiği için ve

    film’in OYUNCULARI+ GÖRÜNTÜSÜ+ SES KALİTESİ+ ALT YAZISI

    ve EN ÖNEMLİSİ, FİLM’in KONUSU SÜPEEEEERRR…

    eğer sizlerde aynı benim gibi DUYGUSAL+ DRAM ve DAMARDAN

    GİREN film’lere AŞIK ve BAYILIYORSANIZ, o zaman bu film

    tam SİZE göre. tekrar söylüyorum; en önemlisi film’in

    KONUSU süpeeeeerrr…

    bu film için dökelen emeğe sonsuz saygı+ film’i ekleyen

    değerli kardeşimize ve siteye de çok TEŞEKKÜRLER.

    film’in notu ise; 10 üzerinden, 7.

    tekm…

    20.12.09, 21:30

  43. beşiktaşk diyorki : 21 December 2009

    eskiden filmler part part izliyorduk ve kaldığımız yerden devam etme imkanımız vardı şimdi ise bütün olarak izliyoruz mükemmel bir film ve ben sonunu izleyemedim sinir krizi geçirmek üzereyim şimdi bir daha yüklenmesini beklicem ama yinede site yönetimine tşklerimi bir borç bilirim film gerçekten mükemmel ötesi.

  44. şapkalı murat diyorki : 21 December 2009

    nihayet aşktan meşten uzak bi insan hayatıyla ilgili film duygusalık dökülüyor Tek kelime süper bişey Siteye teşekkür Saygılar

  45. baseyev diyorki : 21 December 2009

    harikaa

  46. beşiktaş diyorki : 21 December 2009

    harika bir film emeginize saglık

  47. selin diyorki : 21 December 2009

    2 film izledikten sonra sabaha yakın uyumadan şöyşe bir bakayım başlarına kapatır yatarım dedim ama saati kaç yaptığım ortada. kaptırdım kendimi saati bile farketmedim.. gerçekten çok güzeldi ve harcadığım zamanıma feda ettiğim uykuma değdi doğrusu… ilemeyenler izlesin derim

  48. argun123 diyorki : 21 December 2009

    çok güzel bir filmdi izlenmeye değer….

  49. Erhan diyorki : 21 December 2009

    cok güzel bir filim

  50. engo diyorki : 21 December 2009

    gerçekten muhteşem bir film izlerken gözlerim doldu tabi bu biranın etkiside olabilir ama :))))) teşekkürler siteye mutlaka izleyin aile kavramınız artsın !

  51. pıcosso diyorki : 21 December 2009

    direk izle süper film,tşk siteye

  52. mine diyorki : 21 December 2009

    gerçekten güzel filimdi..tşklerr

  53. Murat baba diyorki : 22 December 2009

    Mükemmel bi filmdi,izlemezseniz çok şey kaybedersiniz,siteye çok teşekkürler.Sevgiler…….

  54. deulco diyorki : 22 December 2009

    harika bir film sosyal konuları bakımından bir şey dikkatimi çekti nswa denilen birilerinin ifade alması :)
    soruşturmanın nedeni çok güzel “çocugu meslek seçimine siz mi zorladınız” bu eğitimin kalitesini gösteriyor :)

  55. meliss diyorki : 22 December 2009

    cesaret+gurur=başarı çok güzel işlenmiş.sandra bullock harika

  56. YesiL diyorki : 22 December 2009

    Güzel bi film, bizlerle paylaştığınız için teşekkürler..

  57. msnpolisi diyorki : 22 December 2009

    Hoş bir duygusal film. kesinlikle izlemeye değer!..

  58. semra diyorki : 22 December 2009

    Kaç saattir filimi izlemeye uğraşıyorum yarısını izleye bildim .Ağlamaktan gözlerim şişti.
    -Nereye gidiyorsun ?
    -Cimnastik salonuna …İşte orada başladım ağlamaya .çok güzel bir filim herkes izlemeli kaybettiğimiz insanlığımızı ,yabancılaşmayı ,yalnızlığı sorgulamalı ,emeği geçenlere tşkler .
    Bir de sonuna kadar izleyebilsem ah ah :))

  59. Ertyx diyorki : 23 December 2009

    gerçekten bu kadar harika bir film çok zor bulunur. Oyuncular yönetmen ve senaryo harika filmden tat alıcaksınız garanti veriyorum ve tabiki direkizle.com ekibinin ellerinden öpüyorum teşekkürler.
    saygılar…

  60. eser diyorki : 23 December 2009

    kesinlikle izleyin derim hiç bitmesin diyeceğiniz bir film.

  61. nowhereman diyorki : 23 December 2009

    bi çok arkadaş duygularıma tercüman olmuş zaten:) gerçekten güzeldi.. son zamanlarda izlediğim en güzel filmlerden biri. kesinlikle izleyin..

  62. semih diyorki : 23 December 2009

    güzel bir film.kesinlikle zaman kaybı değil.doğuştan kaybedenlere şans verilirse neler olabileceğini gösteren ama bu arada tipik bir amerikan rüyası da olan bir film.
    siteye teşekkür….

  63. ssss diyorki : 23 December 2009

    kesinlikle ilenmesi gereken bir film zaten sandra bullock varsa okeydir seyredinnnn

  64. jojobey diyorki : 24 December 2009

    WOOT! UZUN ZAMANDIR BOYLE KEYIFLI BIR FILM SEYRETMEDIM..MUTLAKA AMA MUTLAKA SEYREDIN..
    TESEKKURLER..

  65. pacco diyorki : 24 December 2009

    cok duygulandim….harika bir film’di…mutlaka izleyin….10 üzerinden 10 veriyorum !
    siteye tesekkürler :)
    :)

  66. emi diyorki : 24 December 2009

    cok guzelll ;(

  67. emi diyorki : 24 December 2009

    :’( guzelll

  68. KaaN diyorki : 24 December 2009

    Kesinlikle hayatımda hiç sıkılmadan izlediğim filmlerden biri oldu. Direkizle!

  69. htt28 diyorki : 24 December 2009

    güzel ve duygusal bir film. bence süper. direkizle.com e TEŞEKKÜRLER!

  70. hasan sarıtas diyorki : 25 December 2009

    bu gune kadar seyrettiğim en inanılmaz filmlerden biri…gerçek bir azim, doğruluk ,samimiyet ve sadakat filmi…teşekkürler siteye…

  71. darkness diyorki : 25 December 2009

    muhtesem harika bir filmdi gercekten duygulandim ellerinize saglik 10 uzerinden 10

  72. erhan diyorki : 25 December 2009

    LAFI ÇOK EVİRİP ÇEVİMEYE YOK TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM BİR FİLMDİ ÇOK KEYİF ALARAK İZLEDİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR EMEĞİNİZE ,ELLERİNİZE SAĞLIK İYİKİ VARSINIZ
    SÜPERSİNİZ…..

  73. erhan diyorki : 25 December 2009

    LAFI ÇOK EVİRİP ÇEVİMEYE GEREK YOK TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM BİR FİLMDİ ÇOK KEYİF ALARAK İZLEDİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR EMEĞİNİZE ,ELLERİNİZE SAĞLIK İYİKİ VARSINIZ
    SÜPERSİNİZ…..

  74. jiveli diyorki : 25 December 2009

    harika bi film soluksuz izledim teşekkürler..

  75. erdmmmm diyorki : 25 December 2009

    kesinlikle izle çok hoş şbir film 10 üzerinden 9 ;)

  76. mustafa diyorki : 26 December 2009

    gercekten harika bir film ve hikaye.emegi gecen herkese tesekkürler.yani su yasadigimiz hayatta ne enterasan hikayeler var aslinda degilmi,koca bir futbol yildizinin gercek yasami.güzel bir hikaye seyredilmesi gereken bir film.tesekkürler

  77. gülşah diyorki : 26 December 2009

    direk izleyinnn gerçek bır yasamm bu flimmee kımse kötü diyemezzz ben agladımmm arkdsları çok ii flimmm yaaaa insannın böyle içinden birsey alıp gidiyor suan amerıkta 4 haftaır gösterımde vee 200 milyon hasıllatt yapmıs bir flim halada gösteryımdee suan izlenmesıı gerkıyorr delı bir
    flimm

  78. ertuğrul diyorki : 26 December 2009

    hoş bi film ya izlenmesi gerektiğini düşünüyorum bullock çok iyi oyuncu gerçekten

  79. elif diyorki : 26 December 2009

    YA COK GÜZEL BIR FILMDI INSAN ISTEYINCE HERSEYI YAPAR UNUTMAYIN ACIDIGINIZ KISININ YERINDE SIZ OLABILIRDINIZ

  80. shrapnel diyorki : 27 December 2009

    hoş veya boş 1.link olsada bizde filmimi başından izlesek

  81. özooo diyorki : 28 December 2009

    süper…………

  82. serdar diyorki : 28 December 2009

    Sıcacık bir film…

  83. uMut diyorki : 29 December 2009

    güzel film…. izleyin bence

  84. hasan diyorki : 30 December 2009

    kesinlikle izlenmeli

  85. emre34 diyorki : 01 January 2010

    on numara bir film , kesinlikle izleyin , değişik temalı bir amerikan filmi arayanlar için bire bir ..

  86. alper diyorki : 01 January 2010

    Arkadaşlar film gerçek bir hayattan uyarlanmıştır. Bu yüzden ne bir abartı var nede bir saçmalık. O kanlı manlı saçma sapan filmleri izleyeceğinize, gerçek bir hayatı izleyin. Belki kendinize küçük paylar çıkarabilirsiniz. Cinderella Man’ den sonra seyrettiğim iyi bir gerçek hayat filmi.

  87. Rmntk diyorki : 01 January 2010

    Süper bir film.Tavsiyedir…

  88. cengizhan diyorki : 03 January 2010

    gercekten hayatımdaki en iyi filmlerdendi
    gerçek bir yaşantıdan yapılmış..
    ve inanılamz işte izleyin

  89. Bulut diyorki : 04 January 2010

    Gercekten harika bir film.
    Cok sürükleyici ve keyifli

  90. melis diyorki : 04 January 2010

    gerçekten çok anlamlı ve güsel bi film herkese öneririm arkdşlar;)

  91. mustafa diyorki : 05 January 2010

    çok güzel,sürükleyici,duygusal,etkileyici bir film…
    mutlaka izlenmesi gerekli filmler arasında yer alır…
    9/10

  92. Barış diyorki : 07 January 2010

    muhteşem bir film muhteşem

  93. Mert ŞAhin diyorki : 08 January 2010

    Gerçekden Çok süper bir film di arkdaşlar herkez İzlesin

  94. AYŞE diyorki : 09 January 2010

    AİLECE İZLENCEK HARİKA BİR FİLM,Bir insana fırsat verilince başamayacağı şey yokmuşşşşşşşşşş… Her insanın bir yeteneği vardır önemli olan onu keşfetmek ve azimli olmak adına çok güzel bir filmdi.Teşekkürler…..

  95. birisi diyorki : 09 January 2010

    imdb 7.9 demiş az bile vermiş

  96. darkdolphin diyorki : 10 January 2010

    keyifle izleyeceksiniz kaçırmayın iyi seyirler

  97. mehmet diyorki : 17 January 2010

    muhteşem… duygularınızın tümünü titretecek bir film kesinlikle izlemelisiniz…

  98. Kastii diyorki : 18 January 2010

    süper bir film izleyin mutlaka…. :D

  99. ugur diyorki : 19 January 2010

    sandra bullock olağanüstü oynamış.Sürükleyici müthiş bi film.Yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşşekkürler.

  100. sercan can diyorki : 20 January 2010

    bizim küçük emrah gibi mazlum mazlum etrafa bakıp duruyor. uyuz oldum.

  101. serkan diyorki : 22 January 2010

    NE DENİRKİ HARİKA HARİKA HARİKA ……!

  102. ömer diyorki : 26 January 2010

    harika bi filim kacırmayın şiddetle öneriorm bu tarz filimleri sevenler için goal ve goal2 filminide izlemeleri gerekir

  103. kocaman diyorki : 26 January 2010

    çok güzel bir film seyredin kesin hak vereceksiniz

  104. serkan diyorki : 29 January 2010

    FİLM NE ZAMAN BAŞLADI BİTTİ BU KADAR DAHA DEVAM ETSE SIKILMADAN İZLERDİM İZLEYİN TAVSİYE OLUNUR.

  105. jaccal diyorki : 31 January 2010

    gercekten son yıllarda izledğim guzel fılmlerden bır kactanesı

  106. olgun diyorki : 03 February 2010

    şu ana kadar izledigim en ii filmlerden biriydi

  107. gvnstn diyorki : 12 February 2010

    Annaler günününe özel,güzel bir film…

  108. kıl_pacino diyorki : 26 February 2010

    ben böyle konusu müthiş ve analık duygusu güzel bir film izlemedim….oyuncular güzel,konu çok güzel tşkrlrrr ..bazılari 10/7 veriyolar film güzelse güzeldir 7 nedir ya 9.5 verdim gitti…çok güzel bir aile filmi inşallah tv lerimizde gösterilirr kapak olsun diye…………

  109. fatih diyorki : 08 March 2010

    izlediğim en güzel flimlerden gerçekten bitanesi siteyede teşekkürler

  110. sibel diyorki : 09 March 2010

    Admin :) lütfen bu filmi de partlara ayırırmısınız ayrıca film yarım yarısı yok yani :( şimdi oscar da aldı sandra o yüzden bu film izlenir düzeltirseniz çoook sevinirim hergün direk izle izleyen biriyim lütfen bu ricamı yerine getirin teşekkürler emeğinize

  111. anzer diyorki : 19 March 2010

    10 numara :):)

  112. film izle online diyorki : 22 November 2010

    cok sagolun tesekkur ederim

  113. pisces diyorki : 27 December 2010

    harika ötesii bi film kesinlikle! sj çok tatlıydı:) ve tabi ki sandra bullock tartışılmaz bile.. 2 saat nasıl geçti anlamadım,çok keyifli aynı zamanda duygu yüklü bi film…10/10u hakediyor…

  114. FEYYAZ diyorki : 03 May 2013

    FENA DEĞİL…

Yorum Yapın