107,034 Kez izlenmiş

84 Yorum Yapıldı

turkce-dublaj
 IMDB Puanı : 6,7/10 

46rgeteeee
Yapım : 2008, ABD
Tür : Komedi
Yönetmen : Sean Anders
Senaryo : John Morris, Sean Anders
Oyuncular : James Marsden, Seth Green, Michael Cudlitz, Katrina Bowden, Amanda Crew, Josh Zuckerman, Clark Duke, John Ross Bowie, Susie Abromeit, Jessica Brydon, David Danello, Lizzy Eklund
Yapımcı : John Morris, Bob Levy, Leslie Morgenstein
Görüntü Yönetmeni : Tim Orr
Müzik : Stephen Trask
Dağıtım : UIP Filmcilik
Süre : 1 saat, 49 dk.



Onsekiz yaşındaki Ian Lafferty, en iyi arkadaşları Lance ve Felicia ile birlikte Amerika Birleşik Devletleri’ni bir uçtan diğer uca kat edeceği bir yolculuğa çıkar. Amacı internette tanıştığı ateşli bir kadına bekaretini sunmaktır. Ancak birbirinden eğlenceli talihsizlikler ve seksi kaçamaklarla dolu bu yolculuk, üçlümüze hayat ve aşk üzerine beklediklerinden çok daha fazlasını öğretecektir..

Part1


Part2

Part3

Part4

Part5

Part6

Vk.com

Partlar





Mail.ru
Get Adobe Flash player
nov

Digiturk Film Paketi ile Televizyondan Film izle

(84%) (7%) (9%)
694 Oy Almış
84 Yorum Var
  1. krall diyorki : 20 February 2009

    komık bıseye bensıyo ama yındede emeye saygı

  2. carleone diyorki : 20 February 2009

    site yönetimine teşekkürler..bence güzel bir gençlik komedi…izleyin derim..

  3. zucker diyorki : 20 February 2009

    Amanda Crew !!! süpersin..

  4. mevlüt akçair diyorki : 20 February 2009

    buda ne
    böylebişe olamaz canım

  5. FROST diyorki : 20 February 2009

    hehehhe süperya gülmekten öldüm:)

  6. sahin3447 diyorki : 20 February 2009

    site sahipleri lutfen boyle bozuk flimleri bir daha koymayin yarisinta takiliyor

  7. zanane diyorki : 20 February 2009

    eyce bi fılmmmm gusel ızleyin

  8. abidin diyorki : 20 February 2009

    seyreyleyin çümbüşü.:)

  9. genckarya diyorki : 20 February 2009

    eğlenceli güzel bi film izlenebilir bence..

  10. Ozan diyorki : 20 February 2009

    Film fena değildi izlenebilir

  11. Ozan diyorki : 20 February 2009

    Bu arada çok edepsiz vede küfürlü :) ona göre izleyin

  12. aligator diyorki : 20 February 2009

    tamamen zaman kaybı bir film

  13. commonder diyorki : 20 February 2009

    Standart american gençlik filmlerinden ! saçma ve aptalca! tahrik edici olarak görülebilir! cinselliği ön planda tutan bir tutumla bizlere american gençliğinin yozlaşmışlığını gösteriyorlar!

    izleyin :D

  14. MURTAZA ÖZTÜRK diyorki : 20 February 2009

    GÜNAH GÜNAH İZLEMEYİN TAVSİYE ETMEM TEN ZİNASI VAR

  15. HAHAOKEY diyorki : 20 February 2009

    İMDB puanı 7 ve eğlenceli bir film.

  16. alıss diyorki : 20 February 2009

    aptalca bi film daha izlemeyin

  17. sinan diyorki : 20 February 2009

    tekdüze vasatı geçemeyen abd filmlerinden biri 10/4

  18. efe diyorki : 20 February 2009

    FİLM GENÇLİK FİLMİ FENA DEĞİL İZLENİR.YANLIZ FİLMİN BİRKAÇ YERİNDE ABARTMIŞLAR HERŞEY MEYDANDA.KIZ ARKADAŞINIZLA FİLAN İZLEMEYİN BENDEN SÖYLEMESİ.SİTE YÖNETİMİNE TEŞEKKÜRLER.

  19. Özlemim diyorki : 20 February 2009

    Film muhtesem arkadaslar,sidettle tavsiye ederim… MURTAZA ÖZTÜRK hayirdir kardesim bi sey yazmamissin, allah korusun hastamisin yoksa :)< Ha arada bi su kizlara ve RERKLAMALARA tiklamayi unutmayin:) Ohh yoruma gelince masallah cene kuvvetli ama bu adamlar DEVLETTEN MAAS almiyo dimi!!Desteklemek gerek… Tesekkürler SITE YÖNETICILERI vallahi siz bitanesiniz!

  20. ash07 diyorki : 20 February 2009

    gercekten izlediim en güzel komedi filmlerinden biriydi, site yönetimine teşekkürler…

  21. canberkyagiz diyorki : 20 February 2009

    gerçekten izlenebilecek süper bir komedi filmi =)
    sondada duyguya ulaşılıyor yani büyükanne hesabı xD

  22. Sex Time! diyorki : 20 February 2009

    film quzel ama bazi sahneler bence +18 olmasi nedeniyle biraz abartili buldum ama kesinlikle aileyle izlenecek bir film deil ve cok abartili bos zamaniniz war we caniniz sıkılıyorsa izlemye deger bir film denile bilkir iyi seyirler.!!

  23. hayalperest diyorki : 20 February 2009

    müthiş bir film , kesinlikle izleyin , filmi izleyin , ilk izlenimin aksine müthiş bir duygu veriyor , ıan ın hayatında hiç bir american gencinde görmediğim gerçekleri gördüm

  24. diephotogrApher diyorki : 20 February 2009

    süper eylenceli…
    what’s up what’s up…

  25. amed diyorki : 20 February 2009

    cok guzel neselı bı fılm ızlemeye deger :) sonuna kadar ızleyın bu arada son 1 dk erotik sahneler war :)))

  26. mert2778 diyorki : 20 February 2009

    izleyecez bakalım

  27. mert2778 diyorki : 20 February 2009

    vaz geçtim başı hoşuma gitmedi izlemicem

  28. gamzeli diyorki : 20 February 2009

    bi film bu kadar mı saçma olur, bu kadar mı kadınlar ve kadınlık aşşağılanır. biz gösterelim size her şeyi diyolar. mesele göstermekse herkes bu konuyla ilgili resimler bakabilir.film ordan oraya giden insanları anlatıyo ama konu diye bişi yok malesef, bide arada gezen kızlar varya filmi yerlere sermişler.işi olmayanlar için bile bu film sadece görsellik içeriyo.
    ve gerçekten bi film değeri yok.

  29. Özlemim diyorki : 20 February 2009

    ha yazmayi unuttum,kesinlikle ailece izlenecek Film degil…

  30. SİBEL0232 diyorki : 20 February 2009

    ASLINDA KÜFÜRLERDEN UZAK DURSALARMIŞ DAHA İYİ BİR FİLM OLABİLİRDİ.ÇOK ÇOK GÜZEL DEĞİL .DEDİĞİM GİBİ GEREKSİZ YERE KÜFÜR İÇERİYOR.RAHATSIZ OLMAYACAKSANIZ ÖNERİRİM.BİRAZ EROTİZME KAÇTIĞI OLDU.10 ÜZERİNDEN 5 DİYEBİLİRİM.İYİ SEYİRLER…

  31. yalanci diyorki : 21 February 2009

    dikkat sansürsüz.. ama süperrr

  32. fatih diyorki : 21 February 2009

    izlediğim en iyi filmlerden birisiydi gerçekten çok keyifli bi gençlik filmi kesinlikle izlemelisiniz

  33. melodik diyorki : 21 February 2009

    guzel fılm cok komık:d:d:sıte yonetıcılerı ılk yorum yaptıgım ıcın ıcımdekılerı soylıyım dedım gercekten supersınız emeklerınıze saglık arkadaslar…

  34. psmst diyorki : 21 February 2009

    izlemeye değerdi :D teşekkürler

  35. FEYYAZ diyorki : 21 February 2009

    YORUMSUZ…

  36. MURTAZA ÖZTÜRK diyorki : 21 February 2009

    özlemim sevgilim sen iste ben yazarım güzel gözlüm bak yazdım işte. İSMİNDEN BELLİ BİŞEY DEMİYORUM!

  37. keskinswat diyorki : 22 February 2009

    gercek güzel film gençlik adına… nie genclik adına diyorum çünkü gençlikte genital bölgeyle beyin yer değiştirdiği için… izleyin derim +18 olanlar. yönetime teşekkürler

  38. Özlemim diyorki : 22 February 2009

    sevgilim falan muhabettlerine girmeyelim, rica ediyorum…

  39. nihat diyorki : 23 February 2009

    Aile olarak izlemeyin ama bireysel mutlaka izleyin . zaman kaybı DEĞİL. sansürsüz bir film bu konuda hassas olan arkadaşlar dikkat etmeli.

  40. Asa-B diyorki : 23 February 2009

    kendi geleneklerimize ve kültürümüze tamamen ters bir film :D:D:D

    ama ben begendim .. görüntüde alt yazıda gayet güsel :D
    kafa bir film kalsik amerikan gençligi azgınlıgı ve SEX … tabi sex bölümlerini tam göstermiyor ama yeterince açık ve net ayrıca çok küfür var :D
    eglenceli..

    10/8

    ama başrol oyuncularından AMANDA CREW’e hasta oldum :)

    saygıalr sevgiler :)

  41. ösge diyorki : 23 February 2009

    allah cezanı versin senin murtaza ahirette bile 2 elim yakanda olacak :D ulan ten zinası dio adama bak :D ehuehe xD öle die diede her zinalı filmi izlion ama heee ne iş murtazaaa ;):D

  42. Derya diyorki : 24 February 2009

    güzel bir film tavsiye ederim zamanınız varsa seyredin … Kesin gülersiniz :-D

  43. adr3 diyorki : 24 February 2009

    açık saçık sahneleri ile dolu bir film…seks düşkünleri izleyebilirler…=)..ayrıca bi insan bu kadar salak olabilir..odada kızla tek başına gidio salak =)

  44. emre arıkan diyorki : 25 February 2009

    İzlenmese bir şey kaybetmeyecegin türde bir film

  45. AugustRush diyorki : 26 February 2009

    Arakdaşlar burda olan sacma sapan yorumlara bakmayin…

    film tam anlamiyla süper… izleyin göreceksiniz… burda yorum yapanlarin yarisi film izlemekten anlamayan gerizekali tipler

  46. ali diyorki : 26 February 2009

    gerçekten güzel

  47. ulaş diyorki : 01 March 2009

    5dk adamın pipisini gösteriyo yuhh yaa

  48. MURAT --SAMSUN diyorki : 01 March 2009

    harika bir film arkadaşlar,sıkılmadan keyf ile izleyebilirsiniz,site yöneticilerine ve emeği geçen herkese teşekkürler

  49. moskow diyorki : 02 March 2009

    örneklerine göre süper izlenir

  50. caglayan diyorki : 03 March 2009

    kım nederse desın adamlar hayalımdekı yapıtı yapmıslar :D
    konusu felan degılde seyırcıyle dalga gecmek ıste bu..
    yarılıyorsunzu eglendırıyor cok guldurmuyor ama
    eglendırılıyor gozunuzu kırpmadan ızlersınzı euheuheuhe
    helal olsun bu adamlara D:

    cok para harcanan bır fılm degılama genclık fılmı harıka ızleyın olm kacırmayın 1 saatınız hayata olumlu bakmanıza neden olur .D

  51. Rei Hino diyorki : 05 March 2009

    TAVSİYE EDERİM GÜZEL BİR FİLM..ÇOK RENKLİ:)

  52. canada diyorki : 06 March 2009

    cok eglenceli bir genclik filmi kaliteside fena degil tavsiye edilir…

  53. murat diyorki : 14 March 2009

    güzel ve eğlenceli bi filmdi tavsiye edilir :D

  54. skyper diyorki : 18 March 2009

    amanda crew whery beatiful aşığım ona

  55. HugsmaN diyorki : 01 April 2009

    inanılmaz güzel olmuş yaa, çok beğendim. anti parantez şunu da belirtmek isterim ki başroldeki kız müthiş. hem oyunculuğu hem kendisi;) mutlaka izleyin…

  56. Motan diyorki : 11 April 2009

    Çok ince esprilerle bezenmiş, ahlaksızlığı yererek, çaktırmadan ahlak dersi vererek benzerleri arasından sıyrılmayı becermiş, eğlenceli,iyi bir film. Imbd’ de aldığı puanı haketmiş gerçekten…

  57. asil diyorki : 23 April 2009

    fenaaaa

  58. mehmet diyorki : 30 April 2009

    güzel filmdi ya izlemenizi tavsiye ederimm sonlara doruu otoparkkta ki tutuklama sahnesii öldmm bittimm ymnn ediormm son zmnlarda bu kdr gülmemiştimm hiçbişiye (o sahne için diorm)

  59. Tahir diyorki : 01 May 2009

    Din ve Devlet işleri birbirinden ayrılmasına laiklik diyoruz demi sayın seyirciler. şimdi bu Murtaza yüzünden buna da yeni bir kavram mı getirecez ? fcking shit derim ben buna xD ayrıca insanların cinsel filmleri belirli bir olgunluk yaşına geldikten sonra izlemelerinde hiç bir sakınca yok. Biz Türkler ayrıca amerikanlardan mı etkilendik sadece ? arap kültüründen etkilenmedik mi ? Amerikanlara veya başka bir ülkenin vatanlaşlarına Gavur diyoruz bu da tmm inkar etmiyorum. ama söz araplara gelince gavur olmuyor ? Haşa peygamberlerimiz arap Elhamdülillah inancım sonsuz. ama Murtaza gibi birilerinin buraya gelip insanlara şunu yapma bunu izleme o kaka çiş gibi tavır takınması çok çirkince. Filmi izlemenizi tavsiye ederim :) Ayrıca Murtaza sen bizleri Abaza veya Namussuz Sapık olarak görüyorsan git bi yüzünü yıka ve aynaya bak. belki emo olup ayıbını örtersin ha :) İzlemiş ve İzleyecek olan herkese Saygılarımla…

  60. Tahir diyorki : 01 May 2009

    yorumum için kusura bakmayın ama böyle birkaç tip insan buraya gelip insanların tercihlerini değiştirerek iyi bişey yaptıklarını zannediyolar… Filmden %100 keyif alırsınız eğer Sapıklık ve Terbiyelilik kavramlarını birbirinden ayırt edebiliyorsanız :)

  61. Selim diyorki : 15 May 2009

    GERÇEKTEN SON ZAMANLARDA İZLEDİĞİM EN GÜZEL VE KALİTE BİR FİLM. ALMANYADA YAŞIYORUM VE BU FİLMDE BURADAKİ HAYATIN BİR KESİTİNİ İZLEDİM. TEŞEKKÜRLER

  62. sss diyorki : 18 May 2009

    yav tahir adam düşünceerlini söylemişte sen neden bu kadar saçmalama gereği duyduun bunun üzerine anlamış gözüküyorum:P aslında laiklik kavramını adamın yorumunun neresinden cıkardığını çok merak ediyorum. ama murtazadan cok sana güldüm. helal valla.

  63. gürkan diyorki : 19 May 2009

    yaw ben bu ‘kız arkadaşınızla izlemeyin’ uyarısını bir türlü anlamıyorum.

  64. uykusuzzz diyorki : 23 May 2009

    ben bole bi flim izlemedim ömrümde cok mühtesem öss ye hazırlananlara kafa dagıtmak için birebir :D:D:D:D:D:D

  65. babuz diyorki : 07 June 2009

    Mükemmel bi film cok eglendim ayrıca film yok kufurluymus yok bilmem ne nerde yasıosunuz siz omru boyunca evden dısarı cıkmayıp hep güzel bi aksan lakonusan tiplerlermisiniz geçin bunlarıı :)) Süperdi herkese iyi seyirler

  66. tantana diyorki : 11 June 2009

    Tek kelimeyle BERBAT hatta berbat ötesi…Konu yok saçma sapan birşey olmuş,aklı olan bu dediğime inansın boşuna zamanını harcamasın.

  67. Atakan diyorki : 09 July 2009

    işte yabancı yapıcan cok guzel ama türkler yapınca kötü diyor türk milleti ben bir türk olarak bu konuya karsı görüşlerim farklıdır ama neyse cok uzatmıyayım güzel bir film di emeğe saygı………………………………………………….

  68. voltran diyorki : 20 January 2010

    ben bile beğendiysem artık gerisini siz düşünün

  69. ygt diyorki : 22 January 2010

    İzlenebilir ama dikkat sansürsüzdür !

  70. emre diyorki : 20 October 2010

    Her seks “gerçek seks” değildir gerçek seks aşık olduğun emek verdiğin duygular beslediğin biriyle yaptığın zmanki seksdir.. (demiş yazar) haha bende böyle düşünüyorum.. 20 ye girdim hala bakirim.. :O şimdi bide şunu yazmam gerekiyor

    “hey bayanlar yakışıklı biriyim arayın beni sarışın mavigözlüyüm sizi bekliyorum” fln hehe hep öyle yazarlar ya alakasız yerlere xD yok yok şaka yaptım memnunum ben halimden!! film güzeldi tavsiye ederim izleyin !!:D

  71. Serdar diyorki : 22 November 2011

    emre gözünü sevem sen bu yaşa kadar nasıl dayandın tebrik ediyorm seni, fani dünya la bugun yasıyorz fakat yarın basımıza kötü bişey geleceği garanti değil öbürkü dünya ya bakire kitme gardaşım bu aşamayı geçmen lazim önemli konu bunlar :)(Paso Elizabety nereye kadar emrecim) bu arada benimde yasım 21.

    film gayet güzel ben beğendim gençlik filmlerini seven ve america pie tüm serisini zevkle izleyenlere şiddetle tavsiye ediyorm!

  72. BUYUKABI34 diyorki : 22 November 2011

    ELINIZE SAGLIK GUZEL BIR FILM

  73. KÜP ADAM diyorki : 22 November 2011

    emeğe saygı

  74. ogi diyorki : 23 November 2011

    güzel güzel, gerçekten izlenebilecek bir film

  75. Barbaros uysal diyorki : 23 November 2011

    ağbının muhteşem sonu :DDDDD Şasırdıgım tek kavram ağb,n,n mukemmmel sonu katı meyva sıkıcagına sevınıyor koptum hahahah

  76. eriknl diyorki : 23 November 2011

    guzeldi beyendim tskler kralice izlenir

  77. Pino diyorki : 25 November 2011

    harika

  78. mete ulku diyorki : 25 November 2011

    on üzeriden 10 :) çok eğlendim

  79. Barkın diyorki : 26 November 2011

    Bu filmin izmi skor peşinde degil Sex Peşinde

  80. onur diyorki : 27 November 2011

    İzlenecek bi flim baya eğlenceli ve güzel. bel altı sahneler sadece komedi amaçlı ve bu aralar bi flime hiç bu kada gülmemştim

  81. yusuf cennetkusu diyorki : 06 December 2011

    güzel ve eylenceli bir film fakat dikkat edin açık sahneler var ortama uygun değilse açmayın

  82. basri diyorki : 21 February 2012

    ooo super harika saglam gibi bir sey degil sadece tipik american bakirelikten kurtulma bence sadece guzel. tavsiye yok ..ozurdilerim benim fikrim.tesekkurler kiralice

  83. aswellas diyorki : 10 March 2012

    eğlenceli güzel bir filmdi tesekkürler…;)

  84. Archos diyorki : 25 March 2012

    10/9 harika vakit geçireceksiniz

Yorum Yapın

 

 
 
Copyright 2006-2013