Orman Çetesi – Over the Hedge İzle (Türkçe Dublaj)
 

128,065 Kez izlenmiş

57 Yorum Yapıldı

turkce-dublaj
 IMDB Puanı : 6,8/10 

orman-cetesi

Yapım:2006 ~ ABD
Tür:Aile, Animasyon, Komedi, Macera
Yönetmen:Karey Kirkpatrick, Tim Johnson
Senaryo:Karey Kirkpatrick, Len Blum, David Hoselton, Lorne Cameron
Senaryo (Kitap):Karey Kirkpatrick, Len Blum
Yapımcı:Bonnie Arnold
Görüntü Yönetmeni:Craig Ring
Müzik:Rupert Gregson Williams
Süre:1 saat 23 dk

Vk.com

Mail.ru

Video.tt



(88%) (6%) (6%)
1496 Oy Almış
57 Yorum Var
  1. yavuz diyorki : 24 December 2010

    harkulade direk izleyin :)

  2. merve diyorki : 24 December 2010

    bence çok güzel bir çizgi film olmuş :)

  3. cihan kantarcı diyorki : 24 December 2010

    çok güzel ben çizgfilm canavarıyım bü güne kadar bunun gibi çzgflm görm

  4. Noname diyorki : 24 December 2010

    Güzel animasyon

  5. Samet diyorki : 24 December 2010

    Arkadaslar o kadar kisi izlemis filmi oylardan bakıyorum ama kımse yorum yapmamıs en azından upload eden kısıye bır tesekkur edın emege saygı lutfen Bu arada video ıcın tesekkurler…

  6. aslan diyorki : 24 December 2010

    tebrikler, çok güzel izlemenizi tavsiye ederim…

  7. yılmaz diyorki : 25 December 2010

    BENCE bu animasyonun SERİSİ olmalı HARİKA :D

  8. unknown diyorki : 25 December 2010

    kesinlikle 7 den 70′e izlenmesi gereken bir animasyon tek kelimeyle harika Sincap’a bittim açıkcası

    zevkle izleyeceğiniz bir animasyon ;)

    İyi Seyirler

  9. fatih akin diyorki : 25 December 2010

    güzel bir animasyon izlemenizi öneririm.izlerken çok keyif aldım site yöneticilerine teşekkürler…

  10. murat diyorki : 25 December 2010

    çok güzel bir animasyon, mutlaka izleyin.

  11. kral diyorki : 25 December 2010

    vAYYYY CANI NAA TESEKKÜRLERR

  12. Tornado77 diyorki : 25 December 2010

    super direkizle

  13. atakan diyorki : 25 December 2010

    bence cok guel bı fılm herkezın ızlemesını oneım

  14. sado diyorki : 25 December 2010

    devamı gelir isallah süper

  15. BATURAY VENEDİK diyorki : 26 December 2010

    :D…zuahhh

  16. DIADOS diyorki : 26 December 2010

    super otesi bir animasiyon….tsk kralice :X:X:X

  17. canan diyorki : 26 December 2010

    bok gibi

  18. canan diyorki : 26 December 2010

    izlemeye deymez izlerken kusuyordum birgergedanın kıçı bokluydu iğrenç zaman kaybı izlemeyin kusarsınız ben kusuyodum onun yerine kunfu pandayı izleyin bu flim berbat ötesi bir animasyon adam bok yiyor hele çocuğunuz varsa hiç izlemeyin etkilenir zaman kaybi++++++++++++++

  19. cemşet hüdahüverdi diyorki : 27 December 2010

    bok gibi vaktinize kotanıza yazık :)

  20. murat diyorki : 27 December 2010

    cok trajikomik bir cizgi filim gercekten, sizinde icinden cikaracaginiz dersler olacaktir, direk izleye tesekürler, sevgiyle selamlar direk izle ekibine ve okuyanlara…

  21. slak diyorki : 27 December 2010

    süper süper seslendirme ve konusu gerçekçilik vurgusu güzeldi büyükler içinde uygun konusu var

  22. (konyali) diyorki : 29 December 2010

    3 sene once izlemıstım sıncap harıka fılmde:))) emege gecenlere tşkler…

  23. adımı vermem diyorki : 07 January 2011

    harika bişey yhaaa böle güzel bişey görmedim bn :D:D:D

  24. Eren diyorki : 08 January 2011

    süper:D

  25. Emir diyorki : 09 January 2011

    harika bişeeeey :D

  26. Eren diyorki : 14 January 2011

    :D:)))))))))))))))))))

  27. cromp diyorki : 20 January 2011

    :D çok güzel bir animasyon filmi olmuş:D

  28. sinann diyorki : 25 January 2011

    super direk izleyinnnnnnn

  29. emirhan diyorki : 18 February 2011

    10/10

  30. duygu diyorki : 23 February 2011

    seyretmemizi sağlayan herkese çok tşk ler …direkizleyin

  31. yaren diyorki : 20 March 2011

    harika

  32. sheima diyorki : 21 March 2011

    süüpeeeeeerdiiiiii !!
    sincapp çok tatLı yaa :D

  33. furkan diyorki : 26 March 2011

    süper harika mükemmel

  34. tunahan diyorki : 27 March 2011

    süüüperrrrrr.
    bir animasyon

  35. semih diyorki : 12 April 2011

    ßen süper sincapa kopuom 3 . kez bidaha izlicem herkeze tavsiye ederim herkeze o kadar güzelki bide komik herşeyi yerin herkez izlesin ßu filmi

  36. can diyorki : 01 June 2011

    harika süper ötesi bir animasyan :) :)

  37. altan diyorki : 05 June 2011

    çok güzel ,süper bunun oyunuda var hedge o da çok güzel tek kelimeyle
    mutiş

  38. selin diyorki : 06 June 2011

    bnce qzeL ama birazda saçma qbi qeldi bna

  39. selin diyorki : 06 June 2011

    ama sincap çq tatLı yha :) :D :)

  40. esma diyorki : 07 June 2011

    hayatımda izlediğim en güzel animasyonlardan biri ama size ılgın hırsızı tavsiye ediyorum o da süper bu çizgi film kadar güzeldir emin olun hatta belki daha güzel :D

  41. esma diyorki : 07 June 2011

    pardon çılgın hırsız emeğinize teşekkürler süperr :D ;) :) :D :D <3

  42. ali diyorki : 23 July 2011

    bende bunun oyunu var çok güzel

  43. Ali diyorki : 26 July 2011

    Canan’a diyecek lafım var : Eğer sen bu animasyonu sevmediysen bir daha animasyon izleme yada camdan aşağı atla. Birkere senin dediğin gibi bişey olmuyo kaplumbağanın tuttuğu seyden haberi yok RJ onu hemen uyarıyo nerenle izledin filmi anlamadım …

  44. orcun diyorki : 11 August 2011

    süper bi film ele burn varya çok komik

  45. kafkas diyorki : 25 December 2011

    diyecek lafım yok harika

  46. talha diyorki : 18 January 2012

    süpper bir film izleyin bence tavsiye ederim.. bayıldım zaten okulda öğretmen izlettirmişti çok güzel olduğu için birdaha izledim

  47. mehmet diyorki : 26 January 2012

    çok ama çok güzel :)

  48. dilara diyorki : 19 February 2012

    mükemel çocuken çok izlerdim

  49. İLAYDA diyorki : 19 March 2012

    bence çoooooooooooook guzel ve maceralı bır fılm bayıldım

  50. İLAYDA diyorki : 19 March 2012

    fılm blmeyenler anlamaz zaten

  51. arda diyorki : 27 April 2012

    yaaa süper
    çok güldüm yazarken bende arkadaşın dediği gibi çizgi filim yani çizgi sinama kralıyım ve hiç böyle güzel ve kaliteli bir çizgi sinama izlemedim

  52. alieren diyorki : 19 June 2012

    DNS ne demek ben anlamadım nereye girsem engellendi yazısı cıkıyor lütfen yardim ediiiiiin .

  53. halis diyorki : 16 July 2012

    ben izleyemedim açılmadı D:

  54. abdulkadir diyorki : 22 July 2012

    bende orman çetesinin oyunu var

  55. Diyorki diyorki : 09 January 2013

    Bence çok güzel bir animasyon

  56. derya nurr diyorki : 19 January 2013

    bu filmi küçüklükten beri izlerim en sevdiğim çocuk filmi her ay 1 kere izlerim ve hiç sıkılmam bu filmi yapana tsk

  57. aasd diyorki : 22 May 2013

    sao ladmin

Yorum Yapın