My Sassy Girl – Hırçın Sevgilim izle (Türkçe Dublaj) (Yenilendi)
 

113,659 Kez izlenmiş

62 Yorum Yapıldı

Yapım:2008 ~ ABD
Tür:Dram, Komedi, Romantik
Yönetmen:Yann Samuell
Oyuncular:Elisha Cuthbert, Jesse Bradford, Chris Sarandon, Kate Simses, Elizabeth Newman, Jay Patterson, Stark Sands, Austin Basis, Brian Reddy, Brooke Tansley, Cherene Snow, Christine Danelson, Don Sparks, Erin Stutland, Janne Olivia Campbell, Joanna Gleason, Louis Mustillo, Tom Aldredge, William Abadie
Senaryo:Jae-yong Kwak, Victor Levin
Senaryo (Kitap):Ho-sik Kim
Yapımcı:Mark Morgan, Guy Oseary, Jay Polstein, Paul Brooks
Görüntü Yönetmeni:Eric Schmidt
Müzik:David Kitay
Süre:1 saat 32 dk
Gösterim Tarihi: 28 Ağustos 2008 (ABD)
Film hakkında kısa bilgi:Film Charlie Bello’nun ilk ve son kez aşık olmasını anlatır. Sakin ve sevimli bir genç olan Charlie’nin hayatına eğlenceli ve çılgın Jordan girer. Jordan renkli olduğu kadar ruhsal olarak da dengesiz biridir. Charlie ise her geçen gün Jordan’a daha fazla aşık olmaktadır.
Birbirinden farklı iki kişinin aşk hikayesini anlatan Hırçın Sevgilim / My Sassy Girl, 2008 yılında Golden Trailer Awards’da en iyi romatik film dalında Golden Trailer ödülünü kazanmıştır. Aynı zamanda, Güney Kore sinemasının en eğlenceli filmlerinden biri olan Hırçın sevgilim / My Sassy Girl, kendi ülkesinde büyük gişe başarısı kazanmış ve ardında Hollywodd’a transfer olan keyifli bir film.



(87%) (6%) (7%)
1295 Oy Almış
62 Yorum Var
  1. xy diyorki : 07 October 2010

    süper bi filmdi herkese tavsiye ederim.. özellikle sonu çok güzeldi :)

  2. beşiktaşk diyorki : 07 October 2010

    bu filmin japon yada çin versiyonu varmiş o daha güzel diye bir şey duymuştum ama filmin ismini bilmediğim için bulamamiştim bilen varsa söyleebilirmi. ama bu filmde güzel tavsiye ederim. siteye tşkler.

  3. emrah diyorki : 07 October 2010

    ciddi anlamda mantıklı güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim tsk ederim !

  4. turkoğlu diyorki : 07 October 2010

    zaman kaybı siteye tsk ler

  5. Rahim diyorki : 07 October 2010

    Bence Herşeyin Orjinalı daha güzeldir.. my sassy girl 2001 yapımı bunu izlemenizi tavsiye ederim.Bu fiLm o kadar da iyi degiL zamanınız varsa izlenebilir..

  6. fatih diyorki : 07 October 2010

    beşiktaşk arkadaşım filmin orijinali kore yapımıdır benim bir kaç kere seyrettiğim ve çok kere daha seyredebileceğim kadar güzel dediğim bir filmdi kore versiyonu. kore yapımı olan filmin adıda aynıdır my sassy girl yani.

  7. ci diyorki : 07 October 2010

    gereksiz bir film. izlemeye değmez

  8. Kamikazee* diyorki : 07 October 2010

    Arkadaşlar ben fılmı ızlıyelı 2 yıl felan oluyor gercekten guzel bı romantık fılm.Kore lı My Sassy Girl’in çakması ama bence amerıkan yapımı daha guzel olmus. ızlemenızı tavsıye ederm

  9. arif diyorki : 07 October 2010

    arkadaşlar film bence gayet güzeldi tavsiye ederim siteye teşekkür…

  10. fihtihtin diyorki : 07 October 2010

    admine eklediğin için çok teşekkürler. bu filmi asıl koreliler çekti. inanın kore versiyonu çok daha güzel. kore’de tutunca amerikalılar bu filmi yaptılar. sizlere tavsiyem bir de orjinalini izleyin. ismi aynı:)

  11. kubra diyorki : 07 October 2010

    süperrrrrrrrrrrrr bi film bayıldım yaaa

  12. asdasdas diyorki : 07 October 2010

    genel anlamda sıkıcı..dramatik bir film.komik bişe bulamadım(kendi adıma)sonu güzel ama gende sıkıcı.10 üzerinden 5 veriyorum.teşekkürler direkizle ekibi.

  13. ceren diyorki : 08 October 2010

    izledigime pişman olmadım güzeldi :)tskler

  14. karizmakral diyorki : 08 October 2010

    ben bunu cok izledimm ama güzel flim zaman kaybı falanda degil

  15. serkan diyorki : 08 October 2010

    film için tsk ama igrenç bi film

  16. onur diyorki : 08 October 2010

    öncelikle siteye teşekkürler, bu sitede yuzlerce film izledim ama ilk defa yorum yapıyorum: arkadaşlar ben film izlemyi cok severim ve dediim gibi burda bile yuzlerce film izledim, tabi ki içinde kötü filmler de vardı ama ben ilk defa izlerken beni rahatsız eden, çok abartı saçma, sıkıcının da ötesinde insanı sinirlendiren ve sonundan bari bişiler çıksın diye bekleyip de orda da hiçbişi bulamadıım bi filme rastladım ki o da bu film; bu filmin cekilmiş olmasının amacı neydi acaba? herhalde elisha o aralar oynayacak bi film bulamadı da o sinirle bu filmi cektiler… kesinlikle boş vaktiniz varsa bile gidin mayın tarlası falan oynayın ama bence bu filmi izlemeyinnnn, harcadığınız zamana yazık olur…

  17. boyss diyorki : 08 October 2010

    ya siz fiimden anlıyorsanız ben ne olum ya arkadaş odunmusunuz siz ya nerde izlediniz böyle bir filim ya arkadaşlar filim harika aksiyon olsun komik olsun izleye izleye odun olmuşsunuz valla admin kusura bakma odunlara deyinmeden gçemedim teşk….

  18. serdar diyorki : 08 October 2010

    gerçekten kore yapımı olan orjinali çok daha guzel

  19. Altan Cıngıllıoğlu diyorki : 08 October 2010

    Kesinlikle her filmin orjinali makbuldür. Zamanınız varsa 2001 kore yapımı olanını izlemelisiniz. Herhalde 10 küsür kez izlemişimdir. Kamikaze ye hiç de katılmıyorum…

  20. asdasdas diyorki : 09 October 2010

    boys senin çapın darsa yapacak bişe yok arkadaşım.aksiyon istıyorsan 2012 filmini izlersin.romantizm istiyorsan açarsın titaniği izlersin.korku istiyorsa şeytan filmini.komedi istiyorsan korkunç bir filmi.benim film anlayışım budur.ayrıca odun kelimesinide sana iade ederim.izlemene bak.sağa sola saldırma.zevkler ve renkler tartışılmaz

  21. dilosh diyorki : 09 October 2010

    izlemiştim tekrar izledim ve güzel bir film hakikaten tavsiye ederim…yanlız şunuda belirtiyim arkadaşlar şu filmlerin sonundan bahsetmekten vazgeçin ilk defa izleyenler için bir tadı kalmıyor çünki..herkeze iyi seyirler…

  22. zeynep diyorki : 09 October 2010

    etrafımdaki herkes filmden anladığımı söyler o yüzden bu arkadaşlara hiç bulaşadan şunu sölicem duygusal romantik eğlenceli filmler arasında kayda değer bir film izlemelisiniz.kaç tane aşk filmi var doğru duzgun zaten

  23. rbora diyorki : 09 October 2010

    bu flim gercekten super bir kere karakterler tam olmuş sizin kore yapımı dedıgınız filimde tam dandık yaa bu flim 10%10 valla direk izleyiz laf olsun diye de bir kere de konusmayın :DD

  24. camagell diyorki : 09 October 2010

    Bence orjinali daha iyiydi…

  25. sevil diyorki : 09 October 2010

    fena degil 10/4

  26. kim possible diyorki : 09 October 2010

    Bu filmin nesi güzel?anlayamadim.Simarik bir kiz ile aptal bir cocuk.Anca yarisina kadar tahammül edebildim.Berbat.

  27. mertnuri diyorki : 09 October 2010

    izleyın izleyin süperrrr kötüü diyenlerr nasıl kötüü demişş az kalsın izlemeyecektimm :( güzell filimm….

  28. HapLo diyorki : 09 October 2010

    Hayatımda izlediğim en güzel romantik filmlerden biriydi…

  29. tarsuslu diyorki : 09 October 2010

    çok güzel bir film zamanınızı hardağınıza değecek

  30. seko diyorki : 10 October 2010

    Hayatımda izleyipte bende etki yaratan en güzel filmdi
    1 ay önce izledim hala etkisinden kurtulamadım
    belkide bana ilk aşkımı hatırlattığı içindir kim bilir

  31. ozan diyorki : 10 October 2010

    gecenin karanlığında 10 derece soğuklukta üzerinizde kalın mont boynunuzda atkı ufak bir atesin önünde sevdiğiniz kişiyle sarılarak izleyebileceğiğniz bir film saygılarımla ben öyle izledim saglıcakla kalın saygılarımla ozan ….

  32. sedat diyorki : 11 October 2010

    Orjinal kore versiyonu çok daha iyi.Amerikan sineması kendi bir ton dandik film çekiyor zaten.İlla burunlarını sokup batıracaklar güzel bir uzakdoğu filmini.

  33. kübra diyorki : 13 October 2010

    siz filmden anlamıyosunuz filmi beğenmeyen arkadaşlar madem beğenmiyosunuz siz yapın bi film hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri aşkın ne demek olduğunu gösteriyo kore versiyonunu da tavsiye ederm o da çok güzel gerçekten mutlaka izleyin pişman olmazsınız

  34. ERHAN DOĞU diyorki : 15 October 2010

    MÜKEMMEL.KESİNLİKLE İZLEYİNNN…!

  35. zedat23 diyorki : 15 October 2010

    çokkk güzel harika bişi.. 10 / 10 hemen izle…

  36. hakan diyorki : 16 October 2010

    bu film için benim izlediğim en iyi romantik film diyebiirim. filmin sonunda çok şaşırdım gerçekten faklı bi film. bencede 10/10 izleyinnnnnnnn.

  37. yalçınkayalı diyorki : 16 October 2010

    mükemmel bi filmdi nie saçma sapan yorumlar yaparlar anlamam… emeğinize sağlık..

  38. recep diyorki : 17 October 2010

    Pek güzel degil ….

  39. ıronıkutopya diyorki : 17 October 2010

    yaklasık 2 ay onceydı sanırım kız arkdasım tavsıye ettmıstı ve buguneymıs kısmet.. guzeldı kurgusu ılkı ya da sonuncu cekım olmasıda farketmez hayat bu fılm gıbı tekrarlanablır ıyı seyırler ..)

  40. handee diyorki : 20 October 2010

    yok yaa kızın dengesizliği beni delirtti, çocuğa yazık yani.

  41. Sewcan diyorki : 20 October 2010

    Hiç Beğenmedimm Son derece Saçmaydı :)

  42. Volkan Asikaroglu diyorki : 22 October 2010

    Handee ;
    her kız normal hayatta en az o kadar dengesizdir
    sadece yüzünüzde bir maske var ve çok ii tiyatro oyuncususunuz bu film güzel olmuş biz erkeklerin neler çektiğini göstermesi adına :))

  43. iirem diyorki : 22 October 2010

    japon versiyon çok uzun oda güzel

  44. haci ali diyorki : 24 October 2010

    evet cok gözelll

  45. alper diyorki : 25 October 2010

    Aga şaka maka bu filme kafayı takmış durumdayım. Her gece izliyorum. Manyak duygusal bir filmmiş. Bende kendimi taş kalpli sanırdım valla :) Romantizimin doruklarına çıkıyorum hahahaha :D

  46. erdem diyorki : 28 October 2010

    filimi sonuna kadar izlemenizi tavsiye ederim =]

  47. sude diyorki : 04 November 2010

    harıka yaa :D bu adam genclık ateindede oynuyodu cok şeker bse ve sonu hc tahmn edlck gbı deglll muthıstı yaa :D:D

  48. motomoto diyorki : 08 November 2010

    evet direkizleyin yorumlarla zaman harcamayin oylamaya baksaniza… tesekkurler site yonetimi..

    herkesin icinde aradigi aski sevgiyi gosteren bir film.. ancak filmlerde olmasida kotu :(

  49. burakakkaya diyorki : 10 November 2010

    seyretmek isteyenlerin sıkılmayacağını düşünüyorum.
    10/5

  50. isyankar diyorki : 13 November 2010

    zaten bu hatuna komşu kızı filminden beri hastayım

  51. naz diyorki : 19 November 2010

    gerçekten mükemmellllllll mutlaka izleyin..

  52. ferguns diyorki : 24 November 2010

    Arkadaşlar umarım bu yorumu okursunuz, ben yorumlara bakarak bu filmin aslının japon versiyonu olduğunu öğrendim, ihtimal dahi vermiyorum orjinalinden güzel olsun. burada karakterler orjinalindeki gibi güçlü değil(biraz izledimde ondan söylüyorum) kesinlikle hiç düşünmeden orjinalini izleyin oradaki başrol oyuncuları çok daha iyiler, sebebi ise galiba aşırı güzel ve yakışıklı olmamalarıdır, ama kızın masum güzelliğine vuruldum hani:) burda seksi bişe bulmuş oynatmışlar, karar sizin çok kolay bi şekilde orjinalini izleyebilirsiniz netten kısa sürede buldum, yani indirdim, ama buradanda izlerim belki karsılastırma açısından..

  53. burcu diyorki : 30 December 2010

    berbat bir film.

  54. sudemm diyorki : 03 January 2011

    film mühteşem di …kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim……:))))

  55. burak diyorki : 29 January 2011

    Arkadaşlar doğrusu benım gibi monoton hayatı olan ve bundan hiç hoşlanmayan birini duygulandırıp aşka inanmayan bırını ağlatan ve duygulandıran bir film bence bu filmi izleyin size çok şey katar

  56. Dj Master diyorki : 31 January 2011

    Cok iyi bir film arkadaslar.Bence kore istehsali hemiseki kimi korsandir.Bu daha guzel.Ben kendi adima soyluyorum,zevk aldim.Iyi seyrler.

  57. koru diyorki : 16 February 2011

    herkezin bi kaderi var…
    kaderi şekillendirmek bizim elimizde…

  58. anrebb diyorki : 02 July 2011

    ya vidio bulunamadı diyor bide my girl indirirmisiniz

  59. zülküf diyorki : 23 March 2012

    10/2 bu çakma ya hollywood işte yine araklamış. aslını koreliler çekmişti bunun izleyin de film görün

  60. zülküf diyorki : 23 March 2012

    dediğim gibiii sakın bu filmi izlemeyin sevgili kreliçem kore versiyonunu atarsan çok memnun kalırız :) teşekkürler

  61. Doğan diyorki : 04 March 2013

    Arkadaslar fılmden anladıgnızı soluyosunuz ama bence anlamıyosunuz ben cok romantık fılm ızlerım cok sevdıgım bı turdur ama bu kadar kotu bi fılm gormedım bunun neresı romantık siz film ızlememısınız.romantık fılm ızlemek ıstıyosanız; sleepless in seattle not defteri,cesaretın varmı aska,soguk dağ ve A Moment to Remember gıbı fılmlerı ızleyınde bence fılm gorun bunun fılm olup olmadıgnı ozaman bence daha ıyı anlarsınız :)

  62. Doğan diyorki : 04 March 2013

    filmi izlemeden önce beklentım coktu cunku cok ovgu duymustum fılm hakkında ama fılmı ızlemeye baslayınca okadar sıkıcı bı fılm kı yarısında kapatıcaktım sırf bu övgüyü neden aldıgnı merak ettıgım ıcın sonuna kadar sabrettım bekledımmm ve neden aldıgnı gordum sadece son sahnesı akılda kalmıs herkese ondan gusel gelmıs bence.. son sahnesı guseldı sadece ama 1 fılmı de bı sahne gusel kılmazzz bukadar uzun bı fılm bı sahne ıcın ızlenmez degmezzz çok daha gusel fılmler varrr zamanınıza yazık..

Yorum Yapın