143,475 Kez izlenmiş

153 Yorum Yapıldı

yerli-film

IMDB Puanı:7.3
Yapım:2011 ~ ABD, Meksika
Tür:Gerilim, Gizem, Macera
Yönetmen:Neil Burger
Oyuncular:Robert De Niro, Bradley Cooper, Abbie Cornish, Anna Friel, Johnny Whitworth,
T.V. Carpio, Patricia Kalember, Robert John Burke, Andrew Howard, Ann Marie Seall,
Anna Kuchma, Brian Anthony Wilson, Cindy Katz, Damaris Lewis, Eddie J. Fernandez,
Jennifer Butler, Joel Garland, Luisina Quarleri, Sara Painter, Tomas Arana, Vernon Gant
Senaryo:Leslie Dixon, Alan Glynn
Senaryo (Kitap):Alan Glynn
Yapımcı:Leslie Dixon, Ryan Kavanaugh, Scott Kroopf
Görüntü Yönetmeni:Jo Willems



Müzik:Paul Leonard-morgan, Nico Muhly
Süre:1 saat 45 dk
Gösterim Tarihi:18 Mart 2011 (Türkiye)
Konusu:Ya bir hap sizi daha zengin ve daha güçlü kılabilseydi? Eddie (Bradley Cooper) perişan halde yaşayan New York lu bir yazardır. Ancak günün birinde beyninin tüm kapasitesini kullanabileceği bir ilaçla tanışır. Bu sayede paraya, akla,çekiciliğe sahip olur. Fakat Eddie kısa bir süre sonra sonsuz güce bedelsiz sahip olunamayacağını anlar.

Vk.com

720p Altyazılı

Digiturk Film Paketi ile Televizyondan Film izle

(93%) (4%) (3%)
4092 Oy Almış
153 Yorum Var
  1. yalanci diyorki : 19 May 2011

    bomba, öle böle degil.. daha güzel nasil olur artik bi film diyosun.. dahada güzelllesio sona dogru artik burda biter daha güzel olamaz diyosun, önünü alamiyo filim mükemmeli yakaliyo.. ama ben izlemedim henüz!

  2. ibrahim diyorki : 19 May 2011

    GÜZEL BİR FİLM SEYRETMELİSİNİZ

  3. ömer diyorki : 19 May 2011

    SÜPER BİR FİLM MUTLAKA İZLEYİNN ARKADASLAR

  4. suratsız diyorki : 19 May 2011

    cok basarılı dırek ızlee..

  5. SiMuRG diyorki : 19 May 2011

    BENDE İSTİYORUM BUNDAN :))

  6. Metanet diyorki : 19 May 2011

    Film Harika Tavsiye Ederim Zaman Kaybı Değil Kraliçeye Teşekkürler <3

  7. zikko diyorki : 19 May 2011

    süperrr

  8. uğur diyorki : 19 May 2011

    tek kelime ile zaman kaybı . sakın vaktinizi harcamayın ,

  9. okan diyorki : 19 May 2011

    GÜZEL FİLM.. SIKILMADAN MERAKLA İZLEDİM

  10. atakan diyorki : 19 May 2011

    izlemek lazım film akıcı biraz bilim kurgu kokuyor :)

  11. Mehmet Şafak diyorki : 19 May 2011

    guzel film Direk izLe

  12. Hell diyorki : 19 May 2011

    Bence çok güzel bir kurgu ve konusu var. İzleyin derim kesinlikle.

  13. uĞur diyorki : 20 May 2011

    bende istiyorum :))

  14. Alperen diyorki : 20 May 2011

    Film izlenebilir akıcı, sürükleyici. Paylaşım için teşekkürler :)

  15. caner diyorki : 20 May 2011

    bilim kurgu nasıl kokar kı ya iyice saçmaladınız yanı

  16. erdo diyorki : 20 May 2011

    filmi zevkle izledim

  17. oguz diyorki : 20 May 2011

    cok iyi film

  18. myr diyorki : 20 May 2011

    super bir flim tavsiye ederim kralice;)

  19. barış akk diyorki : 20 May 2011

    insan kendi beyninn yüzde yedisini kullanabiliyor bu dünyada ama ahirette yani cennet hayatında yüzde yüzünü kullanabiliyor.akıcı zevkli bi okadar da şaşırtıcı ama ne olursan ol sonunda ölüsün kardeşim film tşk ler!

  20. Gökhan Atalay diyorki : 20 May 2011

    uyuşturucu tüccarı eski kayınbiraderinden beyninin yüzde yüzünü kullanmasını sağlayan bir hap alır. Bu sayede hayata tamamiyle bütün konsantrasyonunu verebilen Eddie, kısa zamanda dünyanın daha önce hiç görmediği bir dahiye dönüşür. Fakat bir süre sonra hap, yan etkilerini göstermeye başlar.
    Norton’lu İlüzyonist’i yönetmiş Neil Burger’ın yaratıcı yaklaşımları ile gayet ilgi çekici görsellikler yaratıyor. Ekranın birden parlaklaşması, Eddie’nin duyarlılığını gösteren ekstrem yakın çekimler, birbiri içine giren New York manzaraları gayet uçuk bir yolculuk yaratıyor seyircisine.
    Fakat sıra hapın yan etkilerine geldiğinde senaryo teklemeye başlıyor ve aynı hikaye yapısını üst üste tekrarlıyor. Eddie hapsız kalınca hastalanıyor, sonra birden hapı kullanmanın başka bir yolunu buluyor, sonra tekrar hastalanıyor vs… Leslie Dixon’un senaryosu bu ilginç fikirden uzun dolaylı bir hikaye çıkaramadığı için filmin ikinci ve üçüncü perdesini otomatik vitese takılmış halde izliyoruz.

    Filmin sonuna gelmişken fazla detay vermemek için en çabuk olarak gayet sorumsuz ve yukarıda bahsettiğim gibi biraz tehlikeli olmanın yanında filmin süresi boyunca yaratılan psikolojik iç çatışma resmen çöpe gidiyor. Orjinal kitabı okumadığım için bu sonun kitaptan mı geldiğini, yoksa bir bakıma prodüktörler ve stüdyonun baskısı ile mi bu kadar yalapşap bir sona sahip olup olmadığını bilmiyorum.

    Limit Yok, bütün görsel ilgi çekiciliğine ve ilginç konu başlangıcına rağmen bir zaman kaybı olmaktan fazla ileri gidemiyor. Belki ileride bu tür bir hap çıkarsa, o hapın reklamını yapmak için kullanılabilir. LordmarLus/Eleştiri Spoil İçerir..

  21. secil0707 diyorki : 20 May 2011

    süper ya. o hap bende olsa beynim dayanırmıydı acaba diye düşünüyorum :)

  22. hikmet diyorki : 20 May 2011

    direk izle ;)

  23. Sercan diyorki : 20 May 2011

    Tek kelime ile, mükemmel.

  24. cetin diyorki : 20 May 2011

    Film Bomba arkadaslar

  25. enes diyorki : 20 May 2011

    böyle bi manyaklık sapıklık yok arkadaşş izleyin eğlenin

  26. ruzgarin sondahisi diyorki : 20 May 2011

    İlk yorumlara aldanıp sakın çok güzel bir film bulduğunuzu zannetmeyin. Film ortalarına kadar bayağı bir sıkıcı, sonlara doğru hareketleniyor. Orta kalitede bir film. 10 üzerinden 6 diyorum.

  27. Bigocean diyorki : 20 May 2011

    Paylaşım için teşekkürler.. Güzel bir çalışma olmuş…Kesinlikle tavsiye ederim

  28. headblood diyorki : 20 May 2011

    süper film teşekkürler

  29. mrw diyorki : 20 May 2011

    güzel film ;)

  30. cansın diyorki : 20 May 2011

    sipariş verebilceğim bi adres varmı…

  31. cansın diyorki : 20 May 2011

    :) BİR GÜN GERÇEK OLUCAK

  32. selen diyorki : 20 May 2011

    Gerçekten güzel filmdi…Emeğinize sağlık…

  33. S diyorki : 20 May 2011

    İzlemeyen ÜZÜLÜR!

  34. suat diyorki : 20 May 2011

    10 / 10

  35. fatih diyorki : 20 May 2011

    Bagımlılıga ve bu bagımlılıgın insana verdigi zararları konu edinmiş..Başarılı bir film tavsiye ederim…

  36. hastaaa:) diyorki : 20 May 2011

    izleyin kesin:D

  37. ruin--- diyorki : 20 May 2011

    arkadaslar bence izlenmeye deger bi film..einize saglık.:)

  38. Metin diyorki : 20 May 2011

    Vay beee… süper..

  39. fatih diyorki : 20 May 2011

    Harika bir film KraLiceeeeeeeeee çok tatlısın paylaşım için teşekkürler..

  40. gorkem diyorki : 20 May 2011

    fılm cok guzelldii vee gorutu kalıtesıde ıyıydı..tsklerr

  41. falldown diyorki : 20 May 2011

    size bişey söylesem.. burda biraz abartmışlar ama elektroşok ve hipnoz yolu ile zeka kapasitesini arttırma ve konsantrasyonu arttırma diye bi tedavi var… ama tabi bu kadar değildir :))) iyi bi filmdi

  42. yangıncı diyorki : 20 May 2011

    son zamanlarda izlediğim ilginç filmlerden biri.kesinlikle zaman kaybı değil.

  43. TAYYAR diyorki : 20 May 2011

    Bu adam ne içiyorsa aynısından bende istiyorum…

  44. ceren diyorki : 20 May 2011

    film güzel ama beni çok sıkıldım fena değil

  45. emre ünsal diyorki : 21 May 2011

    10 üzerinden 10 seyredin..

  46. burakişlek diyorki : 21 May 2011

    bu arada unuttum kralıce emegıne saglık :)

  47. sibel diyorki : 21 May 2011

    gökhan arkadasıma katılıyorum zaman kaybı … yorumlara ve beğeniye aldanarak izledim ..

  48. ahmt diyorki : 21 May 2011

    Yanı cok super mukemmel dıyebılcegım bı fılm degıl. Oyle Vay be dedırtcek sahnelerıde yok sade bi şekilde ilerliyo film Bazı yerlerınde sıkıldııgm oldu. Sonu ise bana gore iyi değildi. Bu film bana bişey kazandırmadı. İzlerken keyifte almadım Vakit kaybı olarak degerlendırıyorum ve 6/10 diyorm.

  49. seko diyorki : 21 May 2011

    uyuşturucu kullanan nice arkadaşımın degişimlerini hep gözlemledigim için film bana tanıdık geldi..insanogluna kimyasalla istedigini yaptırabilirsiniz..izlenecek bir film..

  50. ozlem_ce_07 diyorki : 21 May 2011

    eşek hoşaftan ne anlar.insanları anlamıyorum neresiyle izliyolar acaba filmleri.kurgu müthiş konu süper daha ne olsunizleyin gerçekten müthiş….aldıgı puanı fazlasıyla haketmiş;)

  51. ... diyorki : 21 May 2011

    Süper film lan bende istiom bu haptan :D

  52. ARTEGA diyorki : 21 May 2011

    ne ılacmış fılm guseldı sıteye tskrler

  53. OtcuHocca diyorki : 21 May 2011

    Gerçekten izlemeswi gereken süper bir film.

  54. murat diyorki : 21 May 2011

    arkadaşlar burası “habire izle” değil “direk izle”…lütfen reklamlara tıklayalım.bunu hakediyorlar değil mi?

  55. buzu diyorki : 21 May 2011

    filim süper ama sonunda bir eksiklik var galiba onuda izleyiciye bırakmışlar . sonuçta izlemeye değer güzel bir film

  56. sami diyorki : 21 May 2011

    ne bu kardeşim hepbirlıkdemı izledık başlarken 2 kişi sonunda uctuk

  57. atmaca diyorki : 21 May 2011

    Gerçekten sürükleyici ve tarzı farklı olan bir film.
    Kurgusu orjinal. Severek seyredilebilecek film. Kaçırmayın.

  58. tahir diyorki : 21 May 2011

    uydurma bir film iste neresi iyi bunun anlamadi bir hap insani super zeka yapiyomus falan fisman sacmalik

  59. gavur ali diyorki : 21 May 2011

    bakalım bende seyredim ozaman notumu verecem

  60. ali diyorki : 21 May 2011

    bu nasıl bir film yaa!! yok böyle bir şey!! fimin yapımcılarına oyuncularına ve tüm ekibine tesekkr ediyorum. ama en büyük tesekkrü Kraliceye ediyorumm!!!!

  61. Kerim diyorki : 21 May 2011

    Neden kimse altyazının geç geldiğinden bahsetmemiş anlamadım.Gerçektende çok can sıkıcı bir hal alıyor düzgün bir altyazı olmayınca Film ise ne süper ne harika ama izlenedebilir.

  62. Gürcan Köleli diyorki : 21 May 2011

    Romanını okumuştum ismi aslında Karanlık Alanlar ama sinemaya aktarırken Limitsiz olarak çevirmişler. Romanı harikaydı tavsiye ederim. Tabi film de öyle vizyondayken seyretmiştim.

  63. ömer diyorki : 21 May 2011

    kyle xy ye dizisindeki kurguya benziyor. panaromik hafıza, beyninin tümünü kullanma vb. güzel filmdi. direkizle…

  64. abuzer diyorki : 21 May 2011

    Harika bir film DİREK İZLE :)

  65. emre diyorki : 21 May 2011

    uyduruk film

  66. holywar diyorki : 21 May 2011

    keyıfle izleceksınız kacırmayın.kolay kolay film begenmem.güzeldii

  67. BoRriZ diyorki : 22 May 2011

    neden kimse altyazı berbat derecede kötü yazmamış.. ne biçim yorum yapılıyor burada

  68. baran diyorki : 22 May 2011

    alt yazı berbat ingilizcesi iyi olan izlesin

  69. hakan kadir diyorki : 22 May 2011

    yuppiiiiiii…. nelen olmasın kı boyle bı hap

  70. ismail diyorki : 22 May 2011

    Süperdi. Elinize sağlık. alt yazı da kaymasa 10/10 olcak :P

  71. sericemmi diyorki : 22 May 2011

    kardeşim bu filme zaman kaybı dien mallara sesleniyorum filmden anlamıyan salak adamlar.çizgi film izleyin siz ancak ogrenirsiniz.film tammamen on numaraa.

  72. MRH diyorki : 22 May 2011

    zevkli bir film ama mantık ararsanız ii dildi konular bir birine bağlanamamış yuklselmesinde rol oynayan şirket hapı ureten şirkettir, en sonunda hapı geliştirerek eski patronun karşı zafer kazanıo sonu kotu bitti yinede 10/7

  73. ckayk diyorki : 22 May 2011

    Konu Gzl Film Berbat alt yazıçok kötü 10/3

  74. Koray diyorki : 22 May 2011

    Film güzel… Biraz sıradışı konusu var. Lakin güzel. Ailece izlenebilir. Çocuklar için şiddet içeriyor.

  75. sahilde_kafka diyorki : 22 May 2011

    bence farklı bir film kesinlikle izleyin ben beğendim

  76. grizworld diyorki : 23 May 2011

    çok güzelll. izleyin .(not) daha güzel olabilirdi :) teşekkürler kraliçem..

  77. mmm diyorki : 23 May 2011

    arkadslar aradabi reklamlarada tıklayalımda sitemiz devamlı olsun :)

  78. Bugra diyorki : 23 May 2011

    izlenir:)

  79. dündar diyorki : 23 May 2011

    direk izleyin süper flim teşekürler

  80. ostanbull diyorki : 23 May 2011

    evım tadılatta ıken arasıra baktıgım bı fılm oldu. ızleyın vs.

  81. RoMaSaNTa diyorki : 23 May 2011

    ÖNCE MATRIX…SONRA BAŞLANGIÇ … VE ŞİMDİ DE LİMİT YOK … Bu tip filmler keşke devamlı olsa.. Kesinlikle ve kesinlikle izlenmeli…

  82. uto diyorki : 23 May 2011

    ÇOK GÜZEL FİLM İZLEYİN ŞAMPİYON FENERBAHÇE

  83. KURUCAN diyorki : 23 May 2011

    kesinlikle sürükleyici bir film hiç sıkılmadan izleyeceksiniz şuana kadar izlediğim en güzel filmlerden birisi diyebilirim hiç düşünmeden direk izleyin derim…..

  84. vedat diyorki : 23 May 2011

    harika …

  85. naafl diyorki : 23 May 2011

    beyninizi daha cok kullanmaya zorlucak, film sonrası daha akıllı hissediceksiniz..

  86. kemal diyorki : 24 May 2011

    ritalin!!!

  87. NİSAN diyorki : 24 May 2011

    degısık bı fılmdi…izleyin ve görünn:)

  88. ögretmen diyorki : 24 May 2011

    kesinlikle süper bi film tavsiye ederim

  89. sır diyorki : 24 May 2011

    izle ve sınırlarını aş..çünkü limit yok :)

  90. denalisian diyorki : 25 May 2011

    Yorum yapacağım diye filmi komple anlatan zihniyeti anlamıyorum…

  91. cinekolik diyorki : 25 May 2011

    devamını çekseler i olur izlemeyen çok şey kaybeder

  92. Oguzhan diyorki : 25 May 2011

    Bu haplardan var ztn. Ben Bir Ara Atmıştım Ex değil haa aynı bundan herşeyi vızır vızır görüyor okuyor çözüyordum hiç yorulmuyorsun tabi ertesi gün felç oluyorsun .:D Film güzel

  93. cemil diyorki : 25 May 2011

    konu super fılm super elestırı olması guzel fakat ıyıye ıyı demek erdemdır kralıce paylasım cok guzel saygılarımla…

  94. diver diyorki : 26 May 2011

    puf yok la o kadarda abartılacak kadar değil

  95. SeaHer0 diyorki : 26 May 2011

    Gerçekten çok güzel ve izlenmesi gereken bir film. tek sıkıntısı altyazı zamanlamasının biraz düzensiz olması. Direkizle

  96. st petersburg diyorki : 26 May 2011

    arkadaşlar düşünmeyin bile direkizleyin yani gerçekten eğer bundan iyi bir film izlediysem adam değilim :)))

  97. mabed999 diyorki : 27 May 2011

    piyasadaki çoğu filmlerin aksine konusu farklı,sürükleyici bir film.oyunculuklar çok iyi.izlemeden geçmeyin.

  98. batu diyorki : 27 May 2011

    hic izlemeyin bence izlemiyin zaman kaybı

  99. laudanum diyorki : 27 May 2011

    KE-SİN-LİK-LE İZLE !!!

  100. Marikosan diyorki : 28 May 2011

    süper süper süper mutlaka izleyin…Teşekkürler kraliçe Herzamanki gibi süper filmdi emeğine sağlık….

  101. hakan diyorki : 29 May 2011

    buda bir serinin başlangıcı kesinlikle…

  102. Baran diyorki : 29 May 2011

    mutlaka izleyinnnn……

  103. jinshuriki diyorki : 30 May 2011

    bence cok guzel hafif bilim kurgu var ama filmin mesaji daha guzel herseyi basarmak mumkun istemekle beraber

  104. general diyorki : 31 May 2011

    film harıka kesınlıkle durmayın direk ızleyın cok akıcı bı fılm

  105. JusTen____ diyorki : 01 June 2011

    abi adamlar ne film yapmış ya mutlaka izlenmesi gereken bir film 10/10 kesinlikle izlenir kurgu cok guzel , kadro super daha ne denir :)

  106. schqer diyorki : 05 June 2011

    sonunda adam kendisimi yaptırıo :D anlayamadım :P

  107. Frkn diyorki : 07 June 2011

    Ehhhhhh

  108. serkan diyorki : 07 June 2011

    izleyin pisman olmazsiniz güzel film

  109. elifezgi diyorki : 07 June 2011

    Süper bir film kesinlikle izleyin.!

  110. sadık diyorki : 08 June 2011

    bu yönetmenin diğer filmlerini hemen araştıracam.. bu nası bi filmdir yaw. sağlam aksiyon, konu,iyi işlenmiş sürprizler gerilimler, bence süperdi etkisinde kaldım..

  111. Özkan Özel diyorki : 09 June 2011

    son zamanlarda izleyipde zevk aldığım nadir filmlerden biri… Herşey mükemmel oyunculuk,senaryo,kurgu… Play’e basın ve geri yaslanın…

  112. tülin diyorki : 09 June 2011

    harika film, harika bir kurgu, süper oyunculuk…ama arada bazı yerler kopuk gibi . biraz daha devam etsin istediğim filmlerden…
    %100 izlemeniz önerilir.;)

  113. bebop diyorki : 10 June 2011

    film iyi ama çok da abartılacak kadar deil (ilacı kimlerin ne amaçla ürettiği we oteldeki şarışını kimin nie öldürdüğü muallakta kaldı gibi) bu filmi beğenenler bir de inception(başlangıç) filmini izlesinler diorum

  114. Görkem diyorki : 10 June 2011

    ya yerini bilen sölesin

  115. basak diyorki : 12 June 2011

    Bradley cooper’in yer aldığı filmlerin kötü olma ihtimalinin 0 olduğunu tekrar kanıtlayan bi yapım olmuş.çok başarılı. teşekkürlerrr

  116. wakmaa diyorki : 12 June 2011

    İyiki böyle bir hap yok,Yoksa benim diğerlerinden ne farkım kalırdı :D

  117. serdar diyorki : 12 June 2011

    arkadaslar filim on numarada altyazı cok kotü film de zaten cok akılı
    lıca izlenmez türkcesi gelince izlenir beyler ama filim on numara

  118. wqA diyorki : 13 June 2011

    hayatımda izlediğim 2. en güzel film..! süper yaa…

  119. evrem diyorki : 14 June 2011

    Bugünlerde izlediğim ve beğendiğim en harika film..
    Keyifle izledim.Bence ne bir zaman kaybı ne de saçmalık değildi.Gayet başarılı bir film yapmışlar.Bradley Cooper zaten beğendiğim bir oyuncu bu yüzden izlerken hiç şüphelenmedim.Keisnlikle izlenmesi gereken bir film..Bir insanın alışkanlığından bahsediyor bence..Ama sonunda adama dedikleri beni keyiflendirdi.Kesinlikle izlemekten çekinmeyin. :)
    Ha bu arada izleyipte beğenmeyen kesinlikle gidip aile filmlerinden izlemeliler.. :P

  120. ömer ergün diyorki : 14 June 2011

    çookkk güzel film herkes kesin izlesin !!!!! :) :)

  121. murat diyorki : 15 June 2011

    filmi çok beğendim ama alt yazı kötüydü Konuşmaların kime ait olduğunu kendiniz kestirmeniz gerekio

  122. tolgaonly diyorki : 16 June 2011

    güzel bir film ve kaliteli ben çok beğendim

  123. gamzee diyorki : 17 June 2011

    tek kelımeyle harıkaaaaa :)

  124. gokhan diyorki : 18 June 2011

    basarılı ;)

  125. Hakan diyorki : 21 June 2011

    kitap uyarlama senaryo olması ve neredeyse kitaba bağlı kalınması güzel sonu hariç :))) Kraliçe teşekkürler izleyin sakın vakit kaybı olarak düşünmeyin…………

  126. idilka diyorki : 22 June 2011

    Başroldeki oyuncu geleceğin parlayan yıldızı bence.Bu film için harika bir seçim.Nasıl parlak mavi gözleri vardı.Son iki partı zor izledik ama değdi.Güzel filmdi.Teşekkürler Kraliçe ve ekiinne….Direk izleyin:)

  127. Ahmet Yeni diyorki : 23 June 2011

    YENI RAKI!!! Sakin sasmayin ondan!

  128. By YaKaMoZ diyorki : 24 June 2011

    Öncelikle emeğinize sağlık yalnız altyazı sorunu var sanırım 23.97 olması gerek ilk başlarda fazla bir kayma yok ama daha sonra 10 saniye kadar bir kayma var. Sitenizin kalitesini düşürmeyin …

    Dip Not : Film güzel izlemenizi tavsiye ederim …

  129. nurullah diyorki : 26 June 2011

    harkadaslar arbifiimgüzel. konusuda ilgimi cok cekti cünkü nutkanlık ve dalgınlıgımı beyniizinn icindeki br rotineeksiliginnden kanaklanıyor vee bilim adamları bu konu zerince calışı ve sölediklerine göre 7 yaşına il okla deggil 3 üni biirmiş olucaklar. :)

  130. aydın diyorki : 27 June 2011

    süper kurgu süper film 10/10

  131. savas barıs diyorki : 27 June 2011

    güzel film

  132. film diyorki : 28 June 2011

    film gerçekten iyiydi ancak altyazıları 7sn. sonra geliyor o bakımdan gerçekten izlerken zorlandım takip edemiyor insan

  133. mehmet akif diyorki : 01 July 2011

    site yoneticileri bu filmi izlemedenmi koydu yahuu alt yazı ayrı film ayrı oynuyor

  134. Hasan diyorki : 02 July 2011

    Yanlışlıkla Berbat’a Tıkladım Offf yha Kesin İzleyin Müthiş Bir Film.

  135. Ahmet diyorki : 03 July 2011

    İzlediğim ennn güzel filmler arasında yerini aldı.kesinlikle ölmeden izlenilecek filmler arasında ;)

  136. onur diyorki : 03 July 2011

    HARİKAAAA MÜKEMMEL Bİ FİLM… SATEN FİLMDE ROBERT OLURSA KÖTÜ OLMAZ AMA GERÇEKTEN GÜZEL Bİ FİLM… KESİNLİKLE İZLEYİN DERİM..

  137. ozgrkdn diyorki : 05 July 2011

    Berbat altyazı güzelim filmi katletmiş.Neredeyse 1,5 aydır kimse bu problemi çözmek için çaba sarfetmemiş…

  138. sefa diyorki : 09 July 2011

    manyak bi film şiddetle tavsiye ederim.. emeği geçenlere teşekkürler……….

  139. ramshead diyorki : 13 July 2011

    teşekkürlerrrr kraliçeeeeeeeee…müthişsinn..filmdemüthişşşş haydaaaaaaa….

  140. murat paksoy diyorki : 20 July 2011

    herşey iyi güzel çok iyi bir film paylaştıkları için teşekkürler ama alt yazıda baya sıkıntı var çok ama çok geç geliyor …

  141. mert diyorki : 28 July 2011

    film çok güzelim yapmışsa biraz daha özen göstermeliydi altyazı zamanlamalarına bence

  142. Lazy diyorki : 03 August 2011

    Alt yazılar kötü olmasaydı daha güzel olabilirdi ama güzel bi film begendim

  143. Pishqo diyorki : 08 August 2011

    konu gzl fakat alt yazı sinir bozucu. cümleler eksik yazılmıs ve cok geç. alt yazıyı ekleyende kafa yok :S

  144. ahmet diyorki : 09 August 2011

    filme berbat , kötü , sakın izlemeyin diyen gerizekalıdır. böyle bir film bence birdaha zor gelir kamil herifler, ayrıca altyazılar sinirimi bozdu bu ne biçim altyazıydı anasını satayım.

  145. Cas1no diyorki : 09 August 2011

    böyle film gördünüz hayatnzda da konusuyosunuz la cahıl herıfler :D

  146. aLee diyorki : 02 September 2011

    ya öyle böyle değil. Önünü alamadık o derece asğlam bir film. bi yerde durur batırır diye bekledik ama yine durmadı önünü alamadık kaptırdı gitti. tamam sakinim

  147. serhat diyorki : 15 November 2011

    salagın bırıde boyle gfloım grdunuzmu yazmıs ne var lan flımde konusu cok guzel ama beklegım gıbı cıkmadı cok basıt ıslenmıs konu surukleyıcı evet cunkı hep guzel bıseyler cıkıcak dıye beklıyoruznuz ama hıc bısey olmuyor ızlemeyın zman kaybı

  148. farah diyorki : 17 November 2011

    bence filmde uyuşturucu reklamı yapılmıştır.bilinçaltımıza uyuşturucu kullanırsan mutlu olursun gibi bir mesaj veriyorlar

  149. ayra diyorki : 20 November 2011

    kitabının sadece ismini ve ilk sahnesini almış kitapla alakası yok. bu ilaç reklamı gibi olmuş .kitapta ilaçtan bahsetmiyor. adamın kendi yeteneği ve laneti olmalıydı.

  150. film eleştirmeni diyorki : 21 December 2011

    yine benden bir yorum hher zaamanki gibi alt yazısı biraz filmi bozuyor biraz geç geliyor yazı bu olmasaydı tam filmi anlardım sadece başını anlamadım ama sonradan sonraya filmde ne oldugunu anladım gsl film izleyebilirsiniz

  151. Erhan diyorki : 12 May 2012

    FİLM MUHTEŞEMİNDE ÖTESİNDE YANLIZ KRALİÇE NEDEN F+ PAYLAŞIM YOK ARKADAŞLARIMIZLA PAYLAŞAMIYORUZ ÖNCEDEN VARDI SANKİ FACE PAYLAŞIMINIDA KOYARSAN İYİ OLUR LİMKLE PAYLAŞMAYIZ ENAZINDAN

  152. tuba diyorki : 04 March 2013

    Abartılcak bir yanı yoktu.Sade boş zamanda izlenilecek bir film,yorumları okuduğumda beklentim çok yüksekti ama beklentimi karşılamadı.

  153. FEYYAZ diyorki : 01 April 2013

    FENA DEĞİL…

Yorum Yapın

 

 
 
Copyright 2006-2013