Kaptan Phillips – Captain Phillips (Altyazılı) 720p izle
 

138,789 Kez izlenmiş

96 Yorum Yapıldı

altyazili
 IMDB Puanı : 8,1/10 

Tom-Hanks-in-Captain-Phillips

Yapımı :2013 – ABD
Tür : Dram , Macera
Süre: 106 Dak.
Yönetmen : Paul Greengrass
Oyuncular : Tom Hanks , Catherine Keener , Corey Johnson , Max Martini , John Magaro
Senaryo : Billy Ray , Richard Phillips

Filmin Konusu: MV Maersk Alabama adında Amerikan kargo gemisi somali yakınlarında korsan saldırısına uğrar. 4-5 kişilik somalili korsanlar gemiyi ele geçirmek için uğraşırlar ve sonunda gemiyi ele geçirirler. Kaptan Phillips geminin ve mürettebatın güvenliğini sağlamak adına kendini öne sürer. Korsanlarla psikolojik harpte başlamış olur.

Gerçek yaşanmış olaydan esinlenilen filmin başrolunde usta oyuncu Tom Hanks bulunmaktadır. 8,1 gibi yüksek İmdb puanıyla seyredilmeye hakeden yapımlar arasında yerini almıştır. İyi seyirler..

Part1

Part2

Part3

Part4

Part5

Mail.ru






(84%) (8%) (8%)
1547 Oy Almış
96 Yorum Var
  1. gökhan diyorki : 02 December 2013

    mükemmel ve süper bir film tom hanks ve oyunculuk …

  2. ıronık utopya diyorki : 02 December 2013

    Bır adet Tom hanks klasıgı daha,dırekızleyın ))

  3. Eray diyorki : 02 December 2013

    Film mükemmeldi, zaman ayırıp izlemenizi öneririm. Tüm site ekibine teşekkür ediyorum ancak altyazı daha güzel olabilirdi :)
    admin not: Daha iyi altyazı çıkınca düzeltilecektir..
    admin not 2 : görüntü ve altyazı düzeltilmiştir..

  4. KOSOVA diyorki : 02 December 2013

    film MÜKEMMEL saniye vakit kaybetme izle.işte büyük devlet bu demektir,herkese örnek olsun.

  5. RIDVAN diyorki : 02 December 2013

    ilk yorum benden beyler hadi bakalım izliyorum şu anda filmden sonar görüşlerimi iletecem.. bir film sewer olarak tom hanks hayranıyım hadi bakalım

  6. kraliçeçokyaşa diyorki : 02 December 2013

    kötü bi filim değil ama bu fiim bize göre değil. başaralı ama sürükleyici değil. mıy mıy bi filim

  7. MELİS diyorki : 02 December 2013

    muhteşem..

  8. Arda diyorki : 02 December 2013

    Sonuna kadar izleyin Pişman olmuycagınız bir film..

  9. arda diyorki : 02 December 2013

    bu fıılme berbat yada fena deyıl dıye oy atanlar kesın fıılmden anlamıyor onlara ot vermek lazım harıka bır fıılm : Tom Hanks oynadıgı rolun hakkını vermıs bu adama bayılıyorum……!!!!!

  10. tarik diyorki : 02 December 2013

    film guzeldi ama böyle cevirme ilk defa göruyom :D bukadar kalitesiz cevirme mi olur. ingilizcem olmasaydi filmden bisey anlamayacaktim.
    admin not: Daha iyi altyazı çıkınca düzeltilecektir..

  11. sercan diyorki : 02 December 2013

    film çok güzel alt yazı cok kötü
    admin not: Daha iyi altyazı çıkınca düzeltilecektir..

  12. Hasta Adam diyorki : 02 December 2013

    hayvanlar gibi bi film olm. hertürlü izleyin. muhteşem falan dicem az olcak yani o derece.

  13. emin diyorki : 02 December 2013

    Film budur. Eee filmde olsa bir ülkenin tek bir vatandaşı için sergilemiş olduğu mücadele takdire şayan biran için israilin gemimize yapmış olduğu saldırı aklıma geldi bizimde mücadelemiz bu yönde olmalı birimiz hepimiz hepimiz birimiz için teşekkürler direkizle

  14. sedrick diyorki : 02 December 2013

    guncel bir konuyu cok iyi islemisler.. Tom Hanks yine 10 numara oynamis… izlemenizi tavsiye ederim…

  15. Mükemmel diyorki : 02 December 2013

    RIDVAN, arda ve Hasta Adam: az domates yiyin, karbonhidrattan kaçının, tuzu kesin.
    Film: Şahane.

  16. orhan diyorki : 02 December 2013

    Amerika vatandaşını nasıl savunuyor görün, bu gerçek hayattada böyle ki zaten film gerçek hikayeye dayanıyor.

    Ben en çok korsanlara üzüldüm, büyük gemiler balıklarımızı avlıyor, sonra bize gelip yardım ediyorlar gibi birşey söylüyor çok haklı.

  17. gazi diyorki : 02 December 2013

    soylenicek soz yok direk izleyin

  18. joleli_kedi diyorki : 02 December 2013

    tom hanks varsa işin içinde o film mükemmel olur diyerek izlemeye başladım ve de yanılmadığımı gördüm, direkizleyin beyler…

  19. FEYYAZ diyorki : 02 December 2013

    YARAMAZ…

  20. rato diyorki : 02 December 2013

    ah Musa vah Musa

  21. Lewo diyorki : 02 December 2013

    tom hanks mükemmel oyuncu evet ama ben bu film de oscar ı korsanları oynayanlara verirdim… Sivil hayatta görsem kesin korsan lan bunlar derim yani ta o kadar…

  22. smyrna diyorki : 02 December 2013

    mükemmel tavsiye ederim oyunculuk ve film olağanüstü

  23. Denizadam diyorki : 02 December 2013

    FEYYAZ, sen o Somalili korsanların patronlarından biri misin yoksa:) Film gerçek bir olaydan alıntı, kaçırmayın, çok iyi.

  24. mussi diyorki : 02 December 2013

    admin son zamanlarda izlediğim en iyi film .tabi bonda tom hanks in muhteşem oyunculuğuda eklenince çok iyi birfilm çıkmış ortaya.arkadaşlar direk izleyin.bence 9.0 lık bi film

  25. uzman13 diyorki : 02 December 2013

    internette yüklemede problem olmuşşş filmin sonu varrrr…..

  26. nat diyorki : 02 December 2013

    Tam amerikan filmi. İşte biz buyuz diyor.

  27. metin diyorki : 03 December 2013

    fena bi film değil,orta üst düzey,ama çok da sürükleyici değil,bazen heyecanlı bazen durağan,film tom hanks hatırına seyredilir,vakti olanlar izlesin

  28. asafbekr diyorki : 03 December 2013

    Gelelim yoruma, izleyecek arkadaşlar için. Tipik Amerika yanlısı bir film. Kahramanımız bilindiği üzere yine Amerikalı. Bence iyi bir değildi. Aslında Tom Hanks filmlerini severim fakat konusunu hiç yakıştıramadım. Zamanı olanlar izlesin. Notum 6/10… İyi seyirler.

  29. serhat diyorki : 03 December 2013

    amarikan donanmasinin reklami yapilmis,,,,,

  30. uğur diyorki : 03 December 2013

    film güzel klasik kendilerini öven,bir amerikalı için dünyayı yakarız prensibinde olan bir film

  31. Demir diyorki : 03 December 2013

    Amerika üstünlüğünü yine filmlerde insanlara anlatmış. Bir adam için 3 savaş gemisi göndermiş. Vatandaşına nasıl sahip çıktığını anlatmış. Amerikada bir polis dur ihtarına uymayan vatandaşını gözünü kırpmadan kurşuna diziyor halnuki.

  32. hakan coolman diyorki : 03 December 2013

    Güzel bir film seyretmenizi tavsiye ederim

  33. dogan ç diyorki : 03 December 2013

    film gayet güzel çekilmiş usta oyuncu tom hanks özellikle son sahnede ustalığı konuşturmuş film izlenir amerikan rüyasıdır gibi durumlara kapılmadan sadece film olduğunu bilerek izleyenlere iyi seyirler diliyorum

  34. babayaro diyorki : 03 December 2013

    yorum yazanlar yorumunun sonuna yasinida yazsin ona gore yorumu degerlendirecem (25)

  35. Fidem diyorki : 03 December 2013

    BÖYLESİNE MÜTHİŞ BİR OYUNCULUK,AKSİYON VE SENARYO KARŞISINDA YAPILAN YORUMLARIN SADECE REKLAM VE PROPAGANDAYA İNDİRGENMESİ KARŞISINDA DUMURA UĞRADIM AÇIKÇASI.ADAMLARIN GÜCÜ VAR KONUŞUYORLAR.KEŞKE BİZDE ORDUMUZU,DONANMAMIZI BU KADAR İTİBARSIZLAŞTIRMAK YERİNE, DEĞERLİ PAŞALARIMIZI ZİNDANLARDA ÇÜRÜTMEK YERİNE GÖNÜL İSTERDİ Kİ AMERİKALILAR GİBİ ONURLANDIRSAYDIK…!!!!

  36. Acun Ilıcalı diyorki : 04 December 2013

    Bu filmi hemen telif haklarıyla birlikte satın alıyorum

  37. Özgün diyorki : 04 December 2013

    Tek kelimeyle harika. DİREK İZLE !

  38. xman diyorki : 04 December 2013

    on zamanlarda izlediğim en iyi filmlerden bir tanesi, bu kadar çabuk sürede bu sitede izleyebildiğimiz için teşekkürler.

  39. MaWeRa diyorki : 04 December 2013

    Filim gerçekden de çok güzel ama filimde bir defa daha Amerika’nın gücünü anlamış olduk..

    Amerika tek bir adamı için dahi böyle operasyon yaparken Türk gazeteci Metin Turan Mısır’da aylardır kurtarılmayı bekliyor..

  40. vodka diyorki : 04 December 2013

    .. kaptanın yaşadıklarını iliklerinize kadar hissedeceksiniz, kesin izleyin,hemen izleyin…

  41. vodka diyorki : 04 December 2013

    şu olumsuz tipik amerikan filmi yorumu yapan mantıksızlara şunu söylüyorum, filmin neresinde gördünüz propagandayı merak ediyorum, adamlar dikkat ettiyseniz filmin sonunda bile kaptanın durumunu gösteriyordu, tamamen insancıl, adamın haline ağlayacak oluyorsunuz artık. nerenizle izliyorsunuz filmi anlamıyorum, gayet güzel, oyunculuk namına ders verilecek nitelikte bir film. anormal hiçbir şey yok filmde; kahramanlar yok,uçan adamlar yok,abuk sabuk diyaloglar yok, gerçek hayatla nerdeyse bire bir anlatılmış, neyse siz izleyin anlayacaksınız…

  42. vodka diyorki : 04 December 2013

    babayaro; çok doğru bir tespit, admin bence yorum yazarken yaş bölümüde zorunlu olsun, en azından cvp verirken bir daha düşünürüz :)

  43. emrah diyorki : 04 December 2013

    film güzel arkadaslar izlenir

  44. asafbekr diyorki : 04 December 2013

    Fidem; Hangi rüyadasın… Biz nerlerdeyiz onlar nerede… Sen hayal bile edemezsin, biz neyin propagandasını yapacağız, söylermisin? Bende isterim senin gibi konuşmak ama nerde hani o malzeme??

  45. ADA diyorki : 04 December 2013

    BOK GİBİ FİLMDİ 1 GEMİ VE 1 BOTTA GEÇEN SAÇMA BİR HİKAYER SONUDA BU KADAR BASİT BİTMEMELİYDİ…10 ÜZERİNDEN 3 ODA TOM HANKS HATRINA

  46. mustafa diyorki : 04 December 2013

    arkadaşlar filime kötü diyene inanmayın..amerikan ordusunun çok büyük olduğunu bilmeyen bir yetişkin insan yoktur herhalde… sonuna kadar iyi film her güzel sözü hakediyor izlememizde emeği geçen herkeze teşekkürler

  47. vodka diyorki : 04 December 2013

    ADA; kaç yaşındasın, ergensen hiç tartışmıcam ama ben 6 yaşında olmandan korkuyorum :))))))))))))

  48. andreyonur diyorki : 04 December 2013

    akıcı,izlenir.özellikle filmin sonundaki travma halindeki oyunculuğu ayakta alkışlanır.t.hanks in

  49. ADA diyorki : 04 December 2013

    ŞİMDİYE KADAR YORUMLARLA FİLM İZLEDİM HEP İYİ ÇIKTI..BU FİLMDE 2. KEZ YORUM YAZDIĞIM BİR FİLM BARİZ BOK GİBİ DAHA BİR AÇIKLAMASI YOK İZLEMEK İSTEYEN İZLESİN..TOM HANKS HATRINA YANİ ABARTILACAK BİR FİLM DEĞİL :D YAŞIM SENDEN BÜYÜKTÜR VODKA MERAK ETME..

  50. Emre diyorki : 05 December 2013

    Düşünmeden izlenebilir.
    Tom Hanks özellikle son sahnelerde döktürmüş.Ben filmi gayet başarılı buldum.
    Amerika propagandası gibi gözükse de tamamıyla gerçek bir hikayeden uyarlanmış ve o ülke vatandaşı veya sempatizanı dahi olmadığım halde tatil amaçlı bir seyahatimde başıma gelen bir sağlık sorununda gösterdikleri tepki ve hassasiyeti ömrü hayatım boyunca unutamam.İnsan yerine konulduğumu hissetmiştim ilk kez sağlık sorunu yaşadığım bir durumda diyebilirim.Ve keşke bizim devletimiz de vatandaşına böyle sahip çıksa diye düşünmeden edemiyorum.O günleri de er geç görürüz inşallah.

  51. vodka diyorki : 05 December 2013

    ADA; bence senin şu yorumun daha bir BOK gibi. Adamsan zaten filmin beğenmediğin yönlerini mantıklı bir şekilde açıklarsın,biz de okuruz, sen direk olayı bitirirsen bu şekilde cvplara da hazırlıklı olacaksın, ayrıca büyük harfle yazmak da net ortamında pek hoş karşılanmaz. Senin dışında filme bok atan yok, senin gibi tiplerden nefret ediyorum; filmi beğenmediğin için değil(zevk meselesidir) bu şekilde saçma sapan yorumlar yaptığın için. Nasıl olsa net ortamındayız, rahatız, kimse kimseyi görmüyor,bilmiyor ya salla gitsin değil mi??? emek harcanan herhangi bir şeye “BOK GİBİ” diyemezsin arkadaş…

  52. vodka diyorki : 05 December 2013

    ADA; ayrıca yaşının benden büyük ya da küçük olmasının hiçbir önemi yok, yorumlarından görüldüğü üzere zeka yaşın baya gerilerde :))))

  53. bbb diyorki : 05 December 2013

    yasasin abd.
    adamlar bu isi biliyor…

  54. vodka diyorki : 05 December 2013

    tamam anladım ADAcım, hadi öpim yanaklarından sen de git karneni al.

  55. eren diyorki : 05 December 2013

    Tom Hanks varken yorum ne olabilir

  56. Can diyorki : 07 December 2013

    çekim tekniği iğrenç.hani şu arkadaşı dans ederken çekicem diye eline kamera alıp,ama çekerken kendide dans edip görüntüyü bok eden ergenler vardır ya heh işte o teknik kullanılmış.kamera sürekli zoom in-zoom out, her snde bir sağa-sola,yukarı-aşağı bi süre sonra sanki gemideki sizmişsiniz gibi mideniz olmasada beyniniz bulanıyo.amaç gerçekçi olmasıyla bu konuda başarılı olmuşlar ama ben izlerken en azından oyuncunun yüzünü mimiklerini görmek isterim

    senaryoya gelince çok vasat.ne dramı ne aksiyonu nede gerilimi yeterli değil sırf gerçekten esinlenme diye etkilenmemizi beklemişler.hele sonlardaki sırf abd ordusunu bişey yapmış gibi göstermek için çekilmiş kel alaka görüntüler var mesela paraşütçüler.zafer bayramını kutlamak için tesadüfen mi oradan geçiyolardı bilinmez ama ben amaçlarını çözemedim.

    bunun dışında en ufak bi tartışmada birbirlerini şempanze gibi öldüren vahşi ve korkusuz korsanlar neden tayfayla saklambaç oynadılar onuda anlamadım.vur elindekielrden 1-2 tanesini hepsi çıksın yerinden?

    Kısacası filmden Tom Hanksi çıkar dandik bir tv filmi kıvamında.abartılı yorumlara aldanmayın.tom hanksin hatrına öylesine zaman geçirmek için izleyin

  57. ADA diyorki : 08 December 2013

    :D tom hanks 31 çekse bu film güzel dersin sen vodka :D sanki karşımda 40 yıllık film eleştirmeni var aq :D sebepleriyle belirttim filmin kötü yanını bu benim görüşüm ben senin görüşüne saygılıysam sende bnm görüşüme saygılı ol..helal sana can işte gerçek filmden anlayan biri :D bizim vodka şimdi onada sataşır :D

  58. serkan diyorki : 08 December 2013

    güzel film herzamanki gibi tom hanks rolünün hakkını fazlasıyla vermıs

  59. ramazan diyorki : 08 December 2013

    ben gemi mühendisiyim 4 yıldır gemilerdeyim 5 kez somali den geçtim ama abd ya da israil gemilerine saldırdıklarını duymadım… Tamamen abd ve israil oyunu gemilere güvenlik olarak çıkan abd askerlerinin buradan topladığı paranın haddi hesabı yok…

  60. caner diyorki : 09 December 2013

    Dakika 14.51 de diyor burda Al-Qaeda yok burda diyor sizin alt yaziniz baska birsey diyor..

  61. dogan diyorki : 09 December 2013

    süper filim.

  62. vodka diyorki : 09 December 2013

    Ada; işte anlamadığın nokta burası; “Can” filmin beğenmediği yönlerini sıralamış ve ben bu yüzen beğenmedim demiş, bu adama zorla sen filmi beğeneceksin diyen yok, benim derdim senin gibi saçma sapan yorum yapanlarla,ayrıca hangi yorumunda belirtmişsin filmin beğenmediğin yönlerini??? sen direk bok gibi dedin bıraktın, bu mu yorum? zaten son yorumunda zeka yaşını gerçekten bulamadım, çok aşağılarda, hakaret etmeden yapamaz senin gibiler, çünkü anlatacağın hiçbir şey yok filmle ilgili, neyse seni senle başbaşa bırakıyorum, burda bol bol bok atabilirsin istediğin herşeye, nasıl olsa net alemindeyiz.
    Tom Hanks ile ilgili yazına(pardon saçmalığına) hiçbir şey demiyorum, usul usul derinden ve sessizce……………………….. um anladın sen onu :))

  63. samci diyorki : 09 December 2013

    fena deil oyunu kullandım ama mükemmel olmasada mükemmele yakın bi film di. film mükemmel olmadığı için fena değil dedim.

  64. YAZIYOR... diyorki : 09 December 2013
  65. Kaya diyorki : 11 December 2013

    En sondaki Tom Hanks oyunculugundan baska pek bir seyin olmadigi film. 6/10

  66. xasxasx diyorki : 12 December 2013

    altyazının %75 i yok

  67. SHATLYK diyorki : 14 December 2013

    mükemmel seviyorum bu tarz filmleri

  68. vagner diyorki : 14 December 2013

    bence ıyı bır fılım deyıl gereksız ızlmezsenızde olur konu ıyı deyıl cekmıyor ınsanı hep agır boktan

  69. volkan diyorki : 15 December 2013

    yaşanan olay bundan daha az gerçekçi olmuştur eminim.tom amcaya teşekkürlerimi iletin.

  70. erman diyorki : 16 December 2013

    film muhteşem yalnız alt yazı bu sitenin namına hiç yakışmayacak derecede rezalet ötesi.. 10 konuşmanın 6 sı yok filmdeki esas konuşmaları hiç yazmamışlar bile..adam konuşmasının içinde somali diyor alt yazıda somalinin s harfi geçmiyor. başka bir siteden alt yazılı halini buldum filmi baştan tekrar izliyorum. Admin lütfen böyle güzel filmleri alt yazı tam değilse hiç koyma kardeş.Yine de emeğinize sağlık
    admin not: Bu filmi takip ediyoruz. Altyazının kötü olduğunun farkındayız. Düzgün görüntü ve altyazı çıkınca güncellenecektir..

  71. zihni diyorki : 16 December 2013

    2.partın sonunda hamidiye su içiyor herif.ulen hamidiye oralara kadar gittin hee

  72. KAM10 diyorki : 17 December 2013

    öncelikle ilk defa filmin altına yorum yapıyorum filmi 3 gün önce izlemiştim ve hususi olarak girip filme yorum yapmak istedim bende genellikle yorumlara bakıp çoğunluk olumluysa izleyen tarafım…tabi ki herkesin zevki tarzı farklı ama işin içine tom hanks girince bnm için ve tavsiyem izlenilmesi gereken bir film bu arada Not:Gerçek hikayeden alınma bir film filmi güzel kılan tarafı da bu zaten birde tom hanks olunca işin içinde tadından yenmez =) tüm bu siteye emek verip bizlere bu tarz filmler izlettikleri için t.ederim….

  73. qAMZELİ diyorki : 19 December 2013

    begenmedım..

  74. halil diyorki : 21 December 2013

    TOM babadan bir klasik daha

  75. Avukat diyorki : 22 December 2013

    Oldukça başarılı, izlenmesi tavsiye edilir..

  76. kahrolsun diyorki : 01 January 2014

    10 miljon dolar icin 3 cocuk oldurduler katiller.

  77. özgür diyorki : 02 January 2014

    tom amcanın filmin sonundaki ağlamasına lütfen dıkkkat edin sankı soktan degilde düzene ağlıyo gıbı filmın anlatmak istediği ailesi ve yasamak için soyguna zorlanan insanların dramı tom baba buna ağlıyor

  78. fırat anarşist diyorki : 04 January 2014

    batılı devletlerin küresel sömürgecilikleri sebebiyle açlığa ve savaşlara mahkum olan yerli halkı ”ilkel ve haydut’ gibi göstermek tam da amerikancı bir oryantalizmin dışavurumu..doğulu ülkelerdeki eşitizliğin kaynağı olan bölgesel devletleri ve küresel şirketleri cici gösterip asi yerlileri kötü göstermek tipik bir kapitalist propaganda.
    bu heriflerden muhalif ve özeleştirel bir film beklemek hayali.hepsi sinema endustrisinin oligarkları tarafından beslenen medya piyonları

  79. alex125 diyorki : 10 January 2014

    her ne kadar senaryo kötü olsada oyunculuklar çok güzeldi.zaten filmde tom hanks varsa şansı yok.

  80. Kaptan ONEDIN diyorki : 10 January 2014

    CAN paraşütçüler ne alaka demişsin ama anlamadığın nokta O KESKİN NİŞANCILAR VE EN SON TELEFONU ALIP GÖREVİ DEVRALAN BAHRİYELİLER DEDİKLERİ (US MARINES) amerikadan kalkıp kargo uçağıyla oraya gelip uçakla denize inecek yer olmadığından paraşütle atlayıp botlarla alınıp gemiye çıkıp tügekleri kurup durumu devraldılar.. kaldıki bu taktik olay yerine en hızlı intikal taktiğidir! filmi lütfen kaba etimizle izlemeyelim. heleki sırf kötüleyeyim diye saçmalamayalım!

  81. Kaptan ONEDIN diyorki : 10 January 2014

    AYRICA bu silme kötü diyenler gitsin disney veya pixar izlesin! bi insan SİNEMA dan anlamayabilir.. bu filmde tom hanksi tamamen geç!! korsanların yaptığı rol ve oyunculuk yeter!! adam tutmuş kamera devamlı sallanıyo midem bulandı diyo :)) ya neyse he diyip geçmek lazım..

  82. Hakan diyorki : 11 January 2014

    mükemmel bir film görüntü müthiş teşekkürler admin

  83. Sercan Öztürk diyorki : 11 January 2014

    Konusu iyi tipik Amerikan filmi yardım ediyoruz biz iyi insanlarız ayağı yapılmış her Amerikalı kötü değildir imajını tom hanks veriyor benim tarzım film değil direk izle oranı yüzünden izledim

  84. ali diyorki : 11 January 2014

    aynı bizim türkler gemıyı bastılar anamazı aglattı israil ses yok

  85. cumali diyorki : 11 January 2014

    kesinlikle izleyin ………..tom hank klasiği…..film izlenmeye değer…..

  86. caner diyorki : 12 January 2014

    harika bir film çok şey alacağınıza inanıyorum

  87. abdulrezzak diyorki : 12 January 2014

    İlk yorum benden gelsin.
    Tosunpaşa, şekerpare tadında bir film. Komedi ağırlıklı olmuş
    Jim Carrey oynasa daha iyi olurdu. Yada Ali Poyrazoğlu…

  88. abdulrezzak diyorki : 12 January 2014

    Hüsamettin sen filmden anlamıyorsun bari yorum yama ya…
    Olacak iş değil

  89. abdulrezzak diyorki : 12 January 2014

    KraLice on numara beş yıldızsın…
    Saygılar

  90. mercan diyorki : 12 January 2014

    altyazı görüntü ve film süper direk izleyinn

  91. ewa diyorki : 13 January 2014

    bir amerikalı için biz bütün orduyu dökeriz hesabı yapılmış bir güç gösterisi.. hakkını vermişler filmin:)

  92. fırat diyorki : 13 January 2014

    amerika kendini övecek bir film daha yapmış!

  93. orhan diyorki : 15 January 2014

    süper heycanlı emeginize sağlık çok teşekkürederim hoş vakit gecirdim heycan dolu..

  94. butta diyorki : 15 January 2014

    Gerek konu,gerekse oyuncuların performansı açısından dikkate değer.Ancak;gerçek bir olaydan hareketle olunca biraz belgesel tadında.Her düzeydeizleyiciye hitap ediyor..

  95. mafia diyorki : 16 January 2014

    izle

  96. MahmutCeylan diyorki : 21 January 2014

    Senaryo, oyunculuk, verilmek istenen mesaj vs. vs. hepsi güzel. Fakat yıllardır Somali’nin kaynaklarını sömüren, onları açbilaç bırakan ABD değilmiş gibi… Kendi güdümündeki politikacıyı iktidara getirip onu orada tutmak için Somali halkını ikiye bölen, bunlara silah satarak Somali kanının dökülmesine neden olan sanki ABD değilmiş gibi… Batının elinden düşmüş gemi kalıntılarını Somali limanlarında günlüğü 1 dolara asbeste maruz kalacak şekilde gemi hurdaları ile sahilleri dolduran ABD değilmiş gibi… Somali’nin ortasından geçen derya gibi su kaynağı varken 500 metre yakınında açlıktan ölen insanlar ABD’nin umurunda<değildir. Neyseki Tom Hanks sayesinde (ki iyi bir aktördür) biraz duygusallık katarak tüm bu suçlarından arınmak istemiş olabilirler. Yine de bu tür filmleri seyredeceğiz ki 'Onların' kendi suçlarını nasıl bastırmaya çalıştıklarını anlayabileceğiz. Lütfen hayranlık belirten kelimelerinize yazık etmeyin, sadece seyredin.

Yorum Yapın