Cehenneme Bir Adım 2 – The Descent 2 (Türkçe Dublaj)
 

112,447 Kez izlenmiş

141 Yorum Yapıldı

yerli-film

Yapım:2009 ~ İngiltere
Tür:Gerilim, Korku, Macera
Yönetmen:Jon Harris
Senaryo:J Blakeson, James Mccarthy, James Watkins
Yapımcı:Neil Marshall, Ivana Mackinnon, Paul Ritchie, Paul Smith, Christian Colson, Diarmuid Mckeown
Görüntü Yönetmeni:Sam McCurdy
Müzik: David Julyan
Süre:1 saat 34 dk
Konusu: Sarah o labirentlerin içinden çıkmayı başaran tek kişidir.Yaşadığı korkular onu için fazlasıyla etkili olmuşur.KEndisini toparlar olan biten herşeyi anlatır ve o mağranın araştırılmasını ister..Fakat orayı tek bilen kişi yine sarahtır.Mağaraya tekrar dönmek zorunda kalacak korkuları yine başlayacaktır.

Part1

Part2

Part3

Part4

Part5



(83%) (7%) (10%)
2486 Oy Almış
141 Yorum Var
  1. emre diyorki : 17 July 2010

    arkdaaşlar bunun ilk filmin bulrusanız izleyin sonra buna dönün süper film kaçmaz

  2. filmkolik diyorki : 18 July 2010

    güzel izlenir,enaz ilki kadar sürükleyici

  3. sabri diyorki : 18 July 2010

    ben begendim 10 üzerinden 8 emeginize saglık

  4. ÖZK diyorki : 18 July 2010

    mükemmel bir flim ama önce 1. yapıtı izleyin:)

  5. Mee diyorki : 18 July 2010

    qüzel……..

  6. xxx_kachak_xxx diyorki : 18 July 2010

    arkadaşlar film süper direkizleyin… ve izledikten 14 saat sonra TV izleyinn bence…

  7. matman51 diyorki : 18 July 2010

    direk izle…Üçüncüsü de gelir umarım..

  8. yeah diyorki : 18 July 2010

    Super bi film tavsiye ederim izlenmeye deger %100 2. filmi gelicektir

  9. yılmaz diyorki : 18 July 2010

    hos film hic durmuyo heycanı

  10. coleman diyorki : 18 July 2010

    ABİ BU FİLM 10 ÜZERİNDEN 10 DUR O KADAR….

  11. Sadık diyorki : 18 July 2010

    hep filmlere ilk yorum yapmak istemişimdir :D izliyim sonra yorum geliyor :D

  12. mythz diyorki : 18 July 2010

    izlemek gerekli

  13. eray diyorki : 18 July 2010

    çok güzel mutlaka izleyin

  14. eray diyorki : 18 July 2010

    çok güzel film çok korkunç

  15. serkann diyorki : 18 July 2010

    film çok güzel ama 1. bölümünü izlemeden bunu izlemeyin

  16. mihrace diyorki : 18 July 2010

    sonunu beyenmedim üzüldüm güzel filimdi siteye teşekkrler

  17. idealist diyorki : 18 July 2010

    10 üzerinden 7 verilir… izlemeye değer…

  18. mythz diyorki : 18 July 2010

    fena sayılmaz fakat;son part çalışmıyor

  19. serkan diyorki : 18 July 2010

    çok süper bir film . ama sonu berbat olmuş .sonunu beğenmedim yarıda kalmış gibi

  20. serdar diyorki : 18 July 2010

    film çok heycanlı 10 üzerinden 7

  21. pınarrrr diyorki : 19 July 2010

    çok güzeldi ya

  22. KALZENO diyorki : 19 July 2010

    GERİLDİM ABİ YA FİLM SIRF GERİLİM SOLUKSUZ İZLEDİM OLAY MAĞARADA GEÇİYOR KONU ALIŞILDIK AMA FİLM AKIŞI VE İŞLENİŞ SÜPER OLMUŞ YALNIZ TÜRKÇE SESLENDİRME DEĞİLDE ORJİNAL SES OLSA İDİ EMİNİM DAHA GÜZEL OLURDU.kAHRAMANLIK ÇOK KORKAKLIKTA YALNIZ O ADAMIN DERDİ NEYDİ YA …FİLM GÜZEL ZAMAN KAYBI DEĞİL BU TÜR SEVERLER İÇİN.SİTE YÖNETİMİNE TEŞEKKÜRLER ÇIKMADAN BİR REKLAM TIKLAYIM:)

  23. erbil diyorki : 19 July 2010

    Güzel film

  24. nevin diyorki : 19 July 2010

    igrenc bir film

  25. samet diyorki : 19 July 2010

    ilkini izlemiştim 2. de aynı şekilde sürükleyici ve güzel.şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar…

  26. yasmin diyorki : 19 July 2010

    güzel bir flimdi üçüncüsüde war sanırım :)

  27. Dore diyorki : 19 July 2010

    1.ci filmde süperdi..2.cisi de süpermiş..Ama 1.ci filmide mutlaka izlemenizi tavsiye ederim..Buarada filmin sonunda şok oldum..3.cüsü de yolda demek :D

  28. kral12 diyorki : 19 July 2010

    abi süperdi ya :D

  29. Cano diyorki : 19 July 2010

    bn bunun daha once 1.sini izlemisdim 2.cisi super olmus 1. cii daha gzl ikiide birbirinde gzl.. 3. yu beklioz:)

  30. sedat diyorki : 20 July 2010

    ark lar film gercekten cok süper vede sürükleyici bos ani yok..ama aklimin almadigi bir nokta var,neden ihtiyar adam o küregi filmin basinda sarisin kiza vurmadida filmin sonunda zenciye vurdu:)anlayan varsa bana yardimci olsun bi zahmet :))

  31. tarık diyorki : 20 July 2010

    yha bu filmlerin hepsini mi takip ediyorsunuz…

  32. tuba diyorki : 20 July 2010

    birinciside güzeldi ikinciside güzel olmuş devamı gelir mutlaka.kan görmekten korkmayanlar izlesin.

  33. tarık diyorki : 20 July 2010

    arkadaşlar sizde izlerkn donma oluymydu

  34. AKINCI diyorki : 20 July 2010

    bebat bir film .. çocuklar beğenir bunu :)) vakit kaybı

  35. aydınyol diyorki : 20 July 2010

    bu filmi izlerken madenciler geldi aklıma. canavarlar da grizu.cehennem uzak değil aslında

  36. simge diyorki : 20 July 2010

    harika en sonu hemde müthiş ama dikkat edin en sonuna

  37. kadir diyorki : 20 July 2010

    süper çok sürükleyici..teşekkürler direk izle..

  38. mert diyorki : 21 July 2010

    pislik karı kurtuldu geri gönderdi domuz herif,şeref yoksunu..yalnız film süper ayrıca sürükleyici..o sakallı herifte tam bi pislikti,topgay,travesti,ibne..sarışın kadına ilk başta gıcık oldum.ama sonra baırınca onu tuttum.ayrıca sonradan ortaya çıkan karı daştı yani.amazon karısıydı..yabani .) öyle işte izleyin tavsiye ederim.

  39. hsn diyorki : 21 July 2010

    İzlemeden gecmeyın…Gercekten kendı dalında tek gectıgım bir film süperrrr otesı bu bence… bırde su var ilk filmi izlemeden ikinciyi ızlemeyın anlayamazsınız konuyu cunku 1. filmı tamamlamıs 2. film… bu arada sıte yonetımınede tesekkurler hadi iyiseyirler…

  40. bahtınur diyorki : 21 July 2010

    valla soluksuz izledigim keyifli bir film hala izlemeyenler varsa pas geçmeyin derim mutlaka izleyin

  41. sufi diyorki : 21 July 2010

    izlenme oranına uyup filmi izlemeye karar verdim yorumlarıda okuyunca bunun birincisini izlemem gerektiğini anladım keşke izlemeseymişim hiç sevmedim ama filmi öven ve izleyenlerede saygı duyuyorum karanlık karanlık karanlık :)))

  42. müge diyorki : 21 July 2010

    İlkinden daha bile güzel bence bayıldım 10 numara ama sonunda adam neden öle yaptı anlamadım. herkes izlesin harika

  43. zekai diyorki : 22 July 2010

    Abi Yok Böle Bişey Film Muhteşem hele Görüntü 10 Numara
    %100 Tavsiye Ediyorum Kaçırmayın Derim Pişman Olursunuz Offf Süper Ya =)

  44. PaSHa-KöLn diyorki : 22 July 2010

    1.si daha süperdi hem efekt hemde aksiyon bakimindan..ama 2.side cok iyi olmasada iyi olmus..10/7 3.seriyi bekliyoruz
    paylasim icin danke..

  45. kıvanç diyorki : 22 July 2010

    süperdi

  46. tumuz diyorki : 22 July 2010

    herhalde yapımcının maddi sıkıntıları vardı.devam filmi olarak batırmış resmen olayı.tırı vırı diyorum

  47. ayca diyorki : 22 July 2010

    zaten1.yi izlemezsenbişeyanlamazsın

  48. saNaNééySéééé diyorki : 22 July 2010

    cok komik boook gibi gülmekten öldümmmmm kizlar coook kötü savasio hahaha

  49. SAW diyorki : 23 July 2010

    sper film düsünmeden izle 10 üzrnden 1000 :D

  50. sinamacı diyorki : 23 July 2010

    Kardesim yorum yaparken filmi anlatmayın ya…

  51. hanamici01 diyorki : 23 July 2010

    Serinin 1. flmi daha iyiydi ama bu da mutlaka izlenir…devamını sabırsızlıkla bekliyoruz…

  52. sexy diyorki : 23 July 2010

    ya bence romantik keşke dahafantastik olsaydı sevişme sahnesi falan

  53. turan diyorki : 23 July 2010

    arkadaşlar ben böyle korku filmi görmedim. en güzel sahnesi canavarlar bile medeniyet görmüş. tuvalet yerleri bile var mağarada :) bencede düşünmeden izleyin vaktiniz çoksa tabi.

  54. taruj diyorki : 23 July 2010

    aga fılm cok yapmacık hıc bır kalıte yok :S ben bır tek fılmın sonunda korktum adam karıya vurdugunda :D

  55. serdar diyorki : 24 July 2010

    ılk defa ızledım flım cok guzl amam bende arkadaslarımlar yanı fıkırdeyım
    sonu olmamıs boyle bıtmemelı

  56. sakir diyorki : 24 July 2010

    okadarda guzel deyildi

  57. merve diyorki : 24 July 2010

    birincisi ve ikincisi de çok güzeldi.. adamın derdi neydi de kızı attı onların önüne? bu sorunun cevabını bulduracak bir bölüm daha vardır mutlaka..ama ilk bölümden başlamalısınız izlemeye..iyi seyirler..

  58. abdulsamet diyorki : 24 July 2010

    film çok güzel sonu güzel çok bitiyo

  59. ESRA diyorki : 24 July 2010

    Film müthiş..
    Birinci filmi izlemdende izleniyo :)
    Biz izlemeğdimiz halde olayın akışını anladık.Çok acık ve net Heycan doluu
    Kadının orda ölmeme sebebi 3. filmin baslangıç nedeni olabilir

    Direeeeeeeeeeeeeeeeeeeek iZleyin derimmm
    10 üzerinden 10 :)

  60. film delisi diyorki : 25 July 2010

    1. filmi izlemeden kopuk olur bu film muhtemelen 3. filmide gelcek durum onu gösteriyo 1. izleyip 2.ye geçin 2. flimde etkileniyor insan ilk fimi izlemen duyguyu yakalayamazsınız !!!!! bu arada film güzel izlenir 10 üzerinden 7

  61. Emre diyorki : 26 July 2010

    Hayatımda Böyle Komik film İzlememiştim :D:D Sakın izlemeyin zaman kaybı bence …

  62. Büşra diyorki : 31 July 2010

    la hep yalan ya irenc bi film:D Hiç beğenmedım yorumlara bakıp izledm ama ne gıcık yaa öğğ hiç izlemeyn derim arkadasşlar varmı böle bi mağara ya:D:D:D hele sonu tırt yani :D

  63. erdem diyorki : 07 September 2010

    beyler bu filme süper müthiş yorumunu yapanlar filmi izlerken sarhoştu herhalde tam ayıkamadı, film irenç filmdi klasik ve dandik hele o yaratıklara koptum bu kadar dandik yaratık olur babaannemi koysan daha korkutucu olur yani

  64. h1tb0y diyorki : 10 October 2010

    bu filmin maliyetini çok merak ediyorum 10 fener 6 adamla film çekmişler bunuda izleyip beğenenlere Allahtan akıl fikir vermesini istiyorum

  65. Halit diyorki : 13 October 2010

    Şu filmi bir türlü izleyemedim

  66. enes diyorki : 24 October 2010

    İlk film daha güzeldi bence.Bu filmde bazı saçma sahneler vardı.Ama bu film de güzel olmuş. Bence eleştiriler anlamsız..

  67. sanem diyorki : 25 October 2010

    birinciyi izledim korkunç değil ama gerilim iyi izlenir 2. de güzel olmuş gerilim daha fazla var teşekkürler ..

  68. ali diyorki : 27 October 2010

    Aslında kaçmasalar birleşseler canavarları teker teker zıbartırlar ama nerde onlarda o akıl:D bizim türkler olsa valla kafa göz dalardılar o canavarlara :D

  69. erdem diyorki : 27 October 2010

    bırakın ya film hiç güsel degil klasik yani ztn yaratıklar berbat yaratıkları görmeden önce yorumlara göre seyrettim acaba mağrada ne var fln o yaratıkları gördükten sonra hevesim kaçtı resmen , ÇOKGÜZEL BİR FİLM DEĞİL!! öyle yazanlar için söylüyom, ama izlenebilir çok vaktiniz varsa

  70. murat diyorki : 27 October 2010

    insanlari belirsiz korulara urgatmaya yeten birfilim, yani sade korku;insana korkunun nasil bir sey oldugunu sadece ismine bakarak bir yorum verile bilir,bir baska anlamda bos bir duygusuzlugu iceriyor,daha sade gercekci korkular daha fazla etkileyici kulanilan makyajlardan..

  71. pinar diyorki : 27 October 2010

    BOŞA VAKİT KAYBU

  72. Koykunç diyorki : 27 October 2010

    Karar verin 1 adım mı 2 adım mı :))

  73. Secbul diyorki : 27 October 2010

    Oha !

  74. xxx diyorki : 27 October 2010

    Komedi sevenlere birebir…

  75. sibel diyorki : 28 October 2010

    film harika. korku gerilim süper olmuş. umarım 3. filmde yapılır.

  76. nobrain diyorki : 28 October 2010

    AYRICA..

    AÇMAYIN DEDELER!!

  77. aLdo$ diyorki : 28 October 2010

    Bu akşam uyuyabilirsek iyi :D

  78. rustem diyorki : 28 October 2010

    gercektem muhtesem bır fılmmmm vakıt aybetmede ızlemelısınız..ıyı seyırler…tesekkurler dırekızle ekıbı …tek parcaa fılmmm ıstıyorummmm…

  79. Yazar diyorki : 29 October 2010

    Türünde izlediğim en iyi filmlerden diyebilirim Descent için.Hatta film öyle işlenmiştir ki hala daha insanlar ‘birinci filmdeki kadın kurtulmamışmıydı’ diyebiliyor.İkinci film ise gene sürükleyici olmasına karşın,komplike bir senaryo içermiyor ama güzelliğinden de birşey kaybetmemiş.Kısacası Descent 2′de,koltuklarınıza oturup kendinizi filmin akışına bırakın.Umarım Descent serisinden feyz alarak ‘Mağaraya Girmeyin yaratık Var’ konseptleriyle firmalar, birbirinden farklı ve çeşitli filmler çıkarmaya çalışıp da,yeni izleyecek olanların bu seriden alacakları lezzete mani olmazlar.
    iyi seyirler…

  80. zeze diyorki : 29 October 2010

    fena degil yaratıklar biraz daha gerçekçi daha korkunç olabilirdi basit kalmış akan kanlarda pembe ve turuncu akıyor ne hikmetse film harika muhtesem olmus diyenlere sasıyorum gercekten ii seyirler

  81. SERKAN diyorki : 29 October 2010

    cok sacma ve basıt 10 uzrınden 4 eder bu fılım

  82. kuzgun diyorki : 29 October 2010

    BİRİNCİSİNİ VE IKINCISINI AYNI ANDA IZLEDIM INANINKI ŞİDDETLE TAVSİYE EDRIM VE BU FİLMİN DEVAMI GELIR EMEĞİ GEÇEN ARKADASLARA ÇOK TEŞEKKURLER. 10 UZERINDEN 10…

  83. ali diyorki : 29 October 2010

    arkadaşlar süper bi film ama 1.sini izleyin önce derim.şahaneeee

  84. oskarcan diyorki : 29 October 2010

    emegi gecen herkese teşekkürler güzel izlenmesi gereken bir filim

  85. furkan diyorki : 30 October 2010

    herkezz cokk guzelll 1.sını izleyınn dıyoo bu fılmınn bırakın 1.sını 11.cısı cıksa dahi izlenmezz yaa nee saçma bıı fılmm bırakınn buu fılmınn devamıı cekılmesınn 10 üzerinden 2

  86. uğur diyorki : 30 October 2010

    hiç fena deil be hani ama çok bi korku aramayın gerilim daha çok gece evde kapılar gıcırdamasa onu da yaşamazdım belki :D kısaca izleyin güzel film

  87. sena diyorki : 30 October 2010

    yaaaa niye sonu böyle bitti.. biraz daha iii bitseydi olurdu ama çok güzel bir filmdiiiiiiiiiiiiiiiiiii.heralde 3 de gelir.:)

  88. seda diyorki : 31 October 2010

    güzel grerçekten

  89. enrique diyorki : 31 October 2010

    Mutlaka izleyin.. Ama önce 1.sini sonra bunu..

  90. trojan diyorki : 05 November 2010

    hayatımda böyle saçma bir film izlemedim.Ki siz bunu nasıl beğendiniz anlamadım.Tabi zevkler kişiden kişie göre değişir ama boşa zaman kaybettim.Sahneler,efektler o kadar yapmacık ki 10 üzerinden 3

  91. BbetulL diyorki : 07 November 2010

    :)) o sesin nerden geldiini tuvaletini yapmasa anlamıcaktım resmen zort yane :))))

  92. rollerballer diyorki : 08 November 2010

    Tuvalet adapları var koptum:D

  93. ali diyorki : 09 November 2010

    ilki daha güzeldi :D

  94. metin diyorki : 10 November 2010

    10 üzerinden 5. kesinlikle çok güzel deil. 1.ncinin kopyası

  95. Gani diyorki : 12 November 2010

    emeğe sayfı açısından izlenebilir dar mağaralarda çekilmiş hoş bişe fena değil yaw hiç olmazsa vakit kaybı deil

  96. israfil diyorki : 14 November 2010

    izlemeye değmez

  97. davar diyorki : 18 November 2010

    büyükbaş nevin filim 10 numara

  98. holmes diyorki : 19 November 2010

    izlerken çok korktum ve buda beni çok gerdi :D herkeze izlemesini tavsiye ederim. inş 3. seriside çıkar

  99. mete diyorki : 20 November 2010

    skdrı bktn amerekan filmi sacmalık dolu kayalara sıkısan kız ne oldu fılım fılım değil ki hıc tawsıye etmem

  100. ___karam___ diyorki : 21 November 2010

    admin tşk güzel film emege saygılar

  101. ahmet diyorki : 22 November 2010

    film güzeldi ama zevkime uymadı.çok karanlık sahne var diyicem hatta hep karanlıktı.fazla anlamadım.son sahnesi değişikti.10/6

  102. eren diyorki : 25 November 2010

    çok güzel emeğinize sağlık teşekkürler.

  103. reyhan diyorki : 25 November 2010

    iiiggrenc dı bence bu naıl bır fılım ya aa kımse kurulamadı zaten hıc begnmedım

  104. jackal diyorki : 26 November 2010

    çok güzel bir film zamanınız boşa gitmez teşekkürler direkizle…

  105. antinjo diyorki : 27 November 2010

    izleyin bence

  106. SametŞAHİN diyorki : 01 December 2010

    İlk önce film icin teşekkürler.Film sürükleyici ve cok güzel ilk serisini izleyıp ıkıncı serısını ızlemenızı tavsıye ederım Direk izleye teşekkürler.

  107. berrin diyorki : 08 December 2010

    BU FİLMİ KESİNLİKLE İZLEYİN BEN HAYATIMDA BOLE GÜZEL BİR FİLM FİLM GÖRMEDİM MÜTHİŞ YAPMIŞLAR AMA 1. İZLEMEDEN 2. İZLEMEYEİN CÜNKÜ BİSEY ANLAMASSINZ…
    ZAMAN KAYBI DEĞİL FİLMİN DEVAMI İNŞALLAH OLUR

  108. yavuz diyorki : 09 December 2010

    güzel flime benziyor

  109. Fatih diyorki : 11 December 2010

    Yillardir film izlerim.Yorum yaparim filmlere not veririm.Arkadaslarin goruslerine saygim sonsuz.Film bence izlenilir.Izlemesi gereken kitle ise ozellikle gerilim seven arkadaslar.Oyle abartilacak kadar mukemmel bir film deil ama kotude deil heyecan yani gerilim turunu seven arkadaslarin izlemesini oneririm.Oda sirf bellek arsivinde yer almasi adina iyi seyirler.Emegi gecen arkadaslara tesekkur ederim ellerinize saglik

  110. salih diyorki : 02 January 2011

    tek kelime ile mühtiş bir film izleyın bence 1 cisini izlemedim ama eminim oda çok güzeldir

  111. mustafa diyorki : 03 January 2011

    direkt izleyin bence olumsuz yorumlara bakmayın….

  112. fırat diyorki : 06 January 2011

    süper filmdi vede duygısal taraflarıda vardı 3.filmi çıkçak kesin çünki orada bırakmazlar elinize sağlık direk izle ekibi

  113. ferah diyorki : 06 January 2011

    harikaymış izlenir asla zaman kaybı değil

  114. zeze diyorki : 07 January 2011

    bufilmi izlemek isteyenlere tawsiyem 1. seyredin sonra bunu izleyin..kesinlikle geriliosunuz.duygusal tarafıda war gercekten..şiddetle tawsiye edilir bu film!

  115. songül diyorki : 07 January 2011

    fena değil ama 3. gelecektir filmin sonu onu gösteriyor yine de 3. izlerim

  116. deronse diyorki : 12 January 2011

    bu filmi izlemek isteyenlere benimde bir tavsiyem var
    ilk önce birincisini izlemeyin sonrada bunu izlemeyin 3. yaparlarsa onu hiç izlemeyin bence :)))

  117. deronse diyorki : 12 January 2011

    geriliyomuş adam ya hübele zıpıtiş bifilm tırtmı tırt nası bu kadar beğendiler şaştım çok beğenen var diye izledim ama hayal kırıklığı

  118. Semptom diyorki : 19 January 2011

    1.si Daha güzeldi, Sonuda çok karizma bitiyordu. Bunun sonunu iyi bitirememişler bana göre.

  119. erdal diyorki : 27 January 2011

    bu korku filmimi şimdi saçma sapan film 10 üzerinden 1 bile verilmez buna en azından yaratıkları biraz korkunç yapsaydılar

  120. ERDAL diyorki : 30 January 2011

    böyle salak bir film olamaz yaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    korkmak için kendi kendi böööööö öcü çıkacak falan yaptım yane.
    sadece iğreçti……

  121. coolfilm diyorki : 02 April 2011

    super bir film tavsiye ederim gercekten super direk izle grubuna da sagol insanlar ama bu filme bakmadan once bence bu filmin biricisine bakin oyle film daha iyi anlaniyor super film

  122. fetih diyorki : 20 April 2011

    Güzel Bir FLm İzlemenizi Tercih Ederim ArkadaşLar …

  123. nikos evangelopoylw diyorki : 01 May 2011

    harika bir devam olmuş ama böyle bitmemeliydi 3.sünü sabırsızlıkla bekliyoruz

  124. serkan diyorki : 13 May 2011

    süper film tesekkür

  125. Alper diyorki : 20 May 2011

    ark lar film gercekten cok süper vede sürükleyici bos ani yok..ama aklimin almadigi bir nokta var,neden ihtiyar adam o küregi filmin basinda sarisin kiza vurmadida filmin sonunda zenciye vurdu:)anlayan varsa bana yardimci olsun bi zahmet :) )

    Çünkü filmin 3 cüsü olsun die adam vuruyor kesme diyebilirim

  126. gokhanc diyorki : 28 May 2011

    10 ÜZERİNDEN 5 , izlenmese de olur diyebilirim…

  127. Mertcan diyorki : 11 June 2011

    Direk izle diyorum baska bir sey demiyorum 10/10

  128. oguzhan diyorki : 15 June 2011

    adamlar film yapmış harbıden çokk guzl fıl

  129. ece diyorki : 06 July 2011

    güzel bir yapıt ancak 1.senaryoyla hemen hemen aynıydı daha değişik bir senaryo olabilirdi ancak gerçekten hoş bir filmdi izlerken zevk aldım vede gerildim

  130. KAan diyorki : 08 September 2011

    Ya Cok Vahşice

  131. zafedr diyorki : 22 September 2011

    woow mühtesem bir gerilim korku flim heyecan hiç bitmiyor

  132. kosif diyorki : 16 October 2011

    abartmayın hıc korkunc degıl cok sacma bok gıbı yemın ederım bı sahnesınde korkmadım

  133. holmess diyorki : 04 December 2011

    fena film değil. ilkinden daha güzel.

  134. ahmet diyorki : 26 December 2011

    güzel bir yapıt ancak 1.senaryoyla hemen hemen aynıydı daha değişik bir senaryo olabilirdi ancak gerçekten hoş görmüştüm kusursuzfilmizle.com bir filmdi izlerken zevk aldım vede gerildim

  135. ömerfaruk diyorki : 18 January 2012

    yani yorum yaparken konuyu anlatmayın sizin yüzünüzden film seyredemiyoruz güzel veya kötü diye değerlendirin alah alah biz izleyince konusunu görcez zaten aklınız calısmiyomu

  136. prenses diyorki : 26 March 2012

    ayyy çok güzel bi filmdi ama bazı iğrenç tarafları vardı şahaneydi ben ce :) selamlar

  137. prenses diyorki : 26 March 2012

    bide hiç korkunç değildi tam tersi komikti

  138. ilker imamoğlu diyorki : 17 April 2012

    arkadaşlar bunun 1 ,ni nerden bulabilirm

  139. OWW diyorki : 13 May 2012

    MUHTEŞEM AMA DAHA KORKUNC Bİ FLİM VAR ADI:VAHŞET LÜTFEN 18 YAŞ ÜSTÜ İÇİN UYGUNDUR VALLA GECE UYUYAMASINIZ ..[GM] FOLS

  140. rabiş diyorki : 07 September 2012

    çok güzel bir filim

  141. Hagi diyorki : 04 May 2014

    Çok güzel

Yorum Yapın