Barbie Mariposa
 

18,632 Kez izlenmiş

183 Yorum Yapıldı

yerli-film

43tgd57577575fcvcccccc.jpg

Tür : Çocuk , Çizgifilm
Yönetmen : Conrad Helten
Süre : 74dk.

KONU
Fairytopia’da Yeni Bir Macera Barbie™ ile Kelebek Perilerinin yepyeni dünyasında buluşun! Mariposa™ okumayı ve Flutterfield™ şehrinin dışındaki dünyayla ilgili hayal kurmayı çok seven bir kelebek perisidir. Flutterfield™, Kraliçe’nin parıltılı büyülü ışıkları ile korunmaktadır ama kötü peri Henna, Kraliçe’yi zehirleyince, sihirli ışıklar teker teker kaybolmaya başlar. Artık her şey cesur Mariposa™ ile arkadaşlarının, şehrin güvenli sınırlarının dışına çıkıp, Kraliçe’yi kurtaracak gizli panzehiri bulmalarına bağlıdır. Kelebek perileri sonsuza dek değiştirecek bu heyecanlı maceraya siz de katılın!

Mail.ru



(68%) (6%) (26%)
478 Oy Almış
183 Yorum Var
  1. aslan diyorki : 22 June 2008

    çok güzel ama kızlar için ve biraz saçma

  2. lala diyorki : 23 June 2008

    izliyim mi

  3. doğu diyorki : 23 June 2008

    tek kelimeyle berbat ve saçma :(

  4. bensu diyorki : 23 June 2008

    iki kelimeyle saçma berbatttt

  5. esmerimsinsen diyorki : 23 June 2008

    güzel bi çizgi film tavsiye ederim eğlenceli ve anlaya biraz da öğretici :) emeğinize sağlık

  6. esmerimsinsen diyorki : 23 June 2008

    unutmadan avatar da harikaydı saçma sapan yorum yapan arkadaşlarlara burda; ilgilenmiyorsanız izlemeyin kardeşim laf ebeliği yapıp filmleri kötülemeyin diyorum tekrardan iyi seyirler diliyorum:)))

  7. ela diyorki : 23 June 2008

    bence çok güzel hemde eğitici yani doğruyu gösteriyo ben izledim çok hoş iğrenç diyenler utansın

  8. beyza diyorki : 23 June 2008

    idare eder ama küçük kızlar için yha

  9. potter güzeli diyorki : 24 June 2008

    ıyyyyyyyyy iğrenç hiç sevmedim bu ne yaa çocuklar için eh işte ama 7 yaşın üstündeyseniniz İZLEMEYİN:P

  10. doğu diyorki : 24 June 2008

    bence berbat ve saçma :cry:

  11. sılla diyorki : 24 June 2008

    bilmiyorum çünkü daha izlemedim doğu

  12. yılmaz özcan diyorki : 24 June 2008

    film güzel tşk.

    |^^^^^^^^^^^^\ ||\
    |__EMEĞE SAYGI_| ||´””|””\___
    | _____________ l | |__|__|___|)
    (@!)!(@)”””””**|(@) (@)****|(@) yılmaz özcan

  13. pervinn diyorki : 24 June 2008

    süper yha aslında televizyondada izledim ama hepsini değil ama burda hepsini hemde istediğim kadar izliyebilirim:d

  14. za=) hi =)de diyorki : 24 June 2008

    hyr bn on lara karşı geliyrm bn ce çoookkkkk güzel kardeşim çook beyendi=)

  15. lady_georgie diyorki : 24 June 2008

    şimdi bi kere madem berbat ve saçma ne işiniz vardı bu filmle?sizi zorladılar mı izleyin diye?yahu bırakın kızlar için işte biz izleyelim biz kendimize göre yorum yazalım.kadınlar matinesine gelmiş oğlan gibi,bile bile şikayet ediyonuz.afişe bakaydınız izlemeden önce.film güzel bence kızlar içindeki cimcimeyi öldürmeyenler için ideal;)

  16. Mc_ArtisT diyorki : 24 June 2008

    Bogg İzlemedim ama Genede BöööG

  17. Fatıma Gözlek diyorki : 24 June 2008

    Çok güzel bir film ben çok sevdim hep izlemek istiyorum.Saygılarımla.

  18. Fatıma Gözlek diyorki : 24 June 2008

    Ben çok beğendim güzel bir film.

  19. Esra Gözlek diyorki : 24 June 2008

    Ben bu çizgi filmi çok beğendim.Orada çok güzel periler diyarı var.İğrenç diyenler utansın.

  20. gülçin diyorki : 25 June 2008

    ben izleyemedim nasıl izleniyo acaba

  21. kader diyorki : 25 June 2008

    bence güzel böyle çizgi filmler ben sizden kardeşim için winx clup kayıpkrallığın sırrını istiyorum .lütfen yardımcı olursanız sevinirim. ayrıca elinize sağlık bütün izlediğim ve izlemediğim filmler için:)

  22. artist qız =) diyorki : 25 June 2008

    bence bu çok çocuksu önceden izliyordum ben büyüyünce onlar igbi kanatlı olmak istiyordm ama şimdi bu çizgifilmler bana çok saçma geliyor izlemeyn ;)

  23. berkant benli diyorki : 26 June 2008

    ben bu barbie mariposa yı çok sevdim
    direk izle .comdan bir dileğim var nolur scooby doo ve daha çak barbie filmi koyun noluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur

  24. troy diyorki : 01 July 2008

    ya berbat diytenleri pek anlayamadım ben seyretmesemde kızım bayıldı unutmayın bunlar çocuklar için

  25. usagi diyorki : 04 July 2008

    ya bi berbat bi süper diyosunuz izliyimi izlemiyimi?

  26. cadı diyorki : 07 July 2008

    bence süper bir film herkeze teşekkürler bu arada kızlar için oldugunu düşünen arkadaş madem öle neden izliosun birde çocukça bulan akadaş sen çok mu büyüksün madem öle izleme başına silah mı dayadılar

  27. gizem diyorki : 08 July 2008

    ilk başta güzel bir filme benziyo bence küçükler için çok güzel bir animasyon amaaaaaaaa sesi çok az belkide bizde bişey vardır öneririm

  28. ! AnGeL ! diyorki : 08 July 2008

    Bişi yazmak için konuşmayın lütfen ya kendinizide aptal göstermiyin izlemeyenlerde konuşmasın !!!!

  29. ! AnGeL ! diyorki : 08 July 2008

    bence çok güzel bir film herkese tavsiye ederim hazırlayanlara tşkler …

  30. halime diyorki : 09 July 2008

    bence de çok güzel bi film

  31. boşver diyorki : 10 July 2008

    sesin az geldiği konusunda katılıyorum ama güzel bir film.

  32. ŞeVVal diyorki : 10 July 2008

    çocuklar için hoş… onlara bişey vermez belki ama hiçdeğil bir müdet oyalar :D

    şaka biyana çocukça olsa bile insanın çocuk tarafı arada böyle şeylere özlem duyuyor bence ki bu filmde o yanı kesiyor ;)

  33. Nhn diyorki : 11 July 2008

    megavideo linklerinden film izlemeyi başarabilen arkadaşlara helal olsun bir ben çözemedim galiba, yokki film izleyelim dedik ama :S

  34. DeLi Qız diyorki : 13 July 2008

    Len Salaklar 7 Yaşından Büyükler İzlemesin die Uyarı Yapıosunuda siz Nie İzliosunuz Allah akıl Dağıtırken Bunlar Şemsiye Tutuyodu kesin Zuhehehe :D Bide saçma Dienler Bu çizgi Film Matrix Gibi Aksiyon olucak Hali yok =)

  35. BLOOMWİNX diyorki : 14 July 2008

    izledim ve beğendim mozilla firefox alın işe yarıyor bende var öneririm ;) :D

  36. cansu diyorki : 14 July 2008

    bence harika bir film kızlar için harika beğenmiyenler izlemesin o zaman zorunlu değil yani

  37. dilara diyorki : 17 July 2008

    Ben çok güzel bu çizgi filmi yapanlara çok teşekkür ediyorum.

  38. qizem diyorki : 17 July 2008

    bu çizgi filim çok güzel.ve çok sevdim ama çok kısa

  39. FFelakeTT diyorki : 18 July 2008

    BEN BÜYLE Bİ SHEY GÜRMEDİM .COM :D

  40. zeliha diyorki : 19 July 2008

    bence cok güzel igrenc deyenler ozaman niye bakmislar sacma neresi igrenc ki o filmin tesekürler ederim bu film yapanlara

  41. punk diyorki : 19 July 2008

    çok erotik

  42. Argef diyorki : 20 July 2008

    Arkadaşlar bu barbie bebekleri de filmleri de küçük kızlara yönelik ki bunu hepimiz biliyoruzdur tekrarlamaya gerek yok , ha illede kızlar için diye de küçükler için diye de bi kural yok yani o diyenlerin saçmalığı ama anlam yanlışlığını düzeltip de “daha çok onlar hoşlanır” dersek daha doğru olur. Bu barbie serileri çok hoşlar bence , şöyle masal havasında olan ve saçma sapan dünyamızı unutmak isteyen herkese tavsiye ederim. Ha ben takıntılı mıyım diye düşünün varsa , evet!!!

  43. melek diyorki : 21 July 2008

    ya bn hiç flm izleyemedim ber bat:d

  44. ceylan diyorki : 24 July 2008

    direk izle.com
    süperdi coook güzelama moripozanın prens’le evlenmesi gerekirdi…:).9:)

    bence berbad birşeydi
    maripozanın ölmesi gerekirdi daha ilginçolurdu.::(:(::::::::?::?

  45. fatma diyorki : 25 July 2008

    cok pis ve bok gibi bir cizgifilm

  46. fatma diyorki : 25 July 2008

    cok salak bir cizgifim

  47. BLOOMWİNX diyorki : 27 July 2008

    filmi bitiremedimki ya ders ya cd almaya gittim. pffff siz söyleyin güzel mi?

  48. BLOOMWİNX diyorki : 27 July 2008

    filmi bitiremedimki ya ders ya cd almaya gittim pffff :( :x siz söyleyin güzel mi

  49. SUDE NAZ TİTİZ diyorki : 27 July 2008

    mozilla fire fox 02 yi deneyin filmiseverek izledim yapanları tbrik ediyorum ellerine sağlık

  50. SUDE NAZ TİTİZ diyorki : 29 July 2008

    |^^^^^^^^^^^^\ ||\
    |__EMEĞE SAYGI_| ||´””|””\___
    | _____________ l | |__|__|___|)
    (@!)!(@)”””””**|(@) (@)****|(@) film güzel olmuş

  51. ashley diyorki : 29 July 2008

    |^^^^^^^^^^^^\ ||\
    |__EMEĞE SAYGI_| ||´””|””\___
    | _____________ l | |__|__|___|)
    (@!)!(@)”””””**|(@) (@)****|(@)

  52. ?? diyorki : 31 July 2008

    Bune len bebe filmi çocuklar için hoş ama barbie bence çok saçma bişi hele o winxde brtsdekı kızlarda manyamışşş !!!!:D

  53. sedat diyorki : 31 July 2008

    müthiş film.

  54. irem diyorki : 01 August 2008

    süperrrrrrrrrrrrrrrrr tek kelimeyle (SÜÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR SÜPER SÜPER SÜPERRRRRRRRRRRRRRRR…

  55. zehranur diyorki : 01 August 2008

    bence çok güzel yalancılar bence çoooooooooooook güzel heh

  56. hatice diyorki : 01 August 2008

    dayı naber film güzel herkese tavsiye ederim

  57. nurhayat diyorki : 03 August 2008

    çok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  58. mine diyorki : 03 August 2008

    çok güzel çok beyendim nasıl diyim harika yani.

  59. bgum diyorki : 03 August 2008

    |^^^^^^^^^^^^\ ||\
    |__EMEĞE SAYGI_| ||´””|””\___
    | _____________ l | |__|__|___|)
    (@!)!(@)”””””**|(@) (@)****|(@)

  60. damla diyorki : 04 August 2008

    ççççççççççççççççoook guzel bir filimdi moet lakaa izleyin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  61. damla diyorki : 04 August 2008

    çokkkkkkkkkkkkkkk guzel

  62. damla diyorki : 04 August 2008

    çoooooooook iyii

  63. damla diyorki : 04 August 2008

    heel goed

  64. yasemin diyorki : 04 August 2008

    çok güzel eminim.bende prenses mariposa yı seviyorum.

  65. arda turan hastası diyorki : 06 August 2008

    bir numara bu site bir numara ne ararsan onda bir numara bu site bir numara bütün filmler onda güzel olmuşmu dayı

  66. ilkin diyorki : 07 August 2008

    çokkkkkkkkkk güzel barbie mariposa bu filmi yapan herkese teşekkürler..

  67. alara diyorki : 07 August 2008

    çoooooooooookkkkkk güzel bir çizgifilim

  68. Nilay diyorki : 07 August 2008

    ya filmin adı-konusu belli,yaşını izlemeye uygun görmeyenler… izlemesin,burda her yaştan izleyici var bu filmi izlemiycek kadar büyüdüyseniz gidip kendi yaşınıza uygun filmleri izlersiniz….ama gelipte buraya ‘bebek filmi,çocuklara göre’ gibi şeyler yazıyosanız üzülerek size akıl yaşınızın gerçek yaşınızın yarısına bile gelemiyeceğini söylüorm madem o kadar büyüdünüz filmi açıp yorum yapmadan önce afişe bi bakın! bu filmi kızıma izletmeyi düşünüyordum ama şimdi bu kendini çok büyük sananların yorumlarını okuyunca wazgeçtim yanlışlıkla gözü kayıp okursa belki o da böyle zeka seviyesi düşük insanlardan olur diye korktum…

  69. isimsiz diyorki : 08 August 2008

    maripozayı tavsiye ederim

  70. fatmanur diyorki : 08 August 2008

    çok güzel birde siz barbie farritopya yi izleyin ben bunun serisini biliyorum

  71. sena diyorki : 09 August 2008

    maripoza yı tavsie ederim çok güssel bende maripoza filmi
    var ok heycanli

  72. deadlineone diyorki : 10 August 2008

    sorry ama berbat ötesi ne yapalım cici kız filmi anca bunu kız bebekler izler :)

  73. deadlineone diyorki : 10 August 2008

    pardon ama bu film cok iğrenç yanı resmen öööööööğ

    yani bb

  74. mucuk diyorki : 11 August 2008

    harika ötesii…tv de burdada izledim çok güsel…………..

  75. dicle diyorki : 12 August 2008

    bence cok super bi film.herkese tavsiye ederim.mariposaya hayranım.

  76. elise diyorki : 12 August 2008

    very good…very beauitiful supperrrrr

  77. beyzaaaaaaaaaaaaaaa diyorki : 12 August 2008

    harika
    benceee
    mutlaka seğredinnnn kızlar için saçma değil çok güzel birşey öğretio benceeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    h
    a
    r
    i
    k
    a
    s
    ü
    p
    e
    r
    arkadaşlar mutlaka seğredin

  78. sema diyorki : 13 August 2008

    çok ama çok güzel erkek kardeşim bile beğendi:);)

  79. yaren diyorki : 14 August 2008

    yha bu nasıl açılıyooo

  80. yaren diyorki : 14 August 2008

    gerek kalmadı buldummmm

  81. yaren diyorki : 14 August 2008

    çok güzel harika…
    HER ZAMAN KENDİN OL….!

  82. irem diyorki : 15 August 2008

    barbie’nin yeni filmi

  83. irem diyorki : 17 August 2008

    barbie’yi izliyen yokmu…

  84. Ece diyorki : 20 August 2008

    bazı kişilerde söylemiş benim erkek kardeşim var.birlikte mariposayı izledik erkek kardeşim çok beğendi çünkü filmin içinde erkekte var gerçekten çok güzel birkere izledik birkere daha izlemek istedik yani doyamadık sizinde anlıcağınız her zaman yabancı lar güzel film yapıyorlar buda zekilikten kaynaklanıyor

  85. ada diyorki : 20 August 2008

    çok saçma ama güzel

  86. selina diyorki : 27 August 2008

    güzel,herkesin seyretmesini tavsiye ederiz,:)

  87. sena diyorki : 29 August 2008

    git be buna cizgi film diende kabahat :P ne sacma allahım kız olmama ragmen begenmedim…

  88. BASAK diyorki : 31 August 2008

    ben basak2ye
    basladım kardeşimlr barbi çiz gifilişminiçoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum
    bizaşık vesel cattesinde oturu yorum eyerbize sidi gönderirseniz buraya gelin bizim zil enal katta
    basak Bozkurt
    duru BOZKURT

  89. aleyna diyorki : 07 September 2008

    çok güzel bi çizgi filimi ben çok sevdim izlemeyenlerde izlesin

  90. hazal diyorki : 09 September 2008

    çok güzel bir filimdi ama bazı yerleri bok gibiydi.

  91. gizem diyorki : 11 September 2008

    hyr bnce çoq güsel ama saten bu televzyonda çıkmıştı bn çizgi film izleyemiceq kadar büyüyüm amma çoq hoşuma gidio bn 13 yasındayım

  92. nursel diyorki : 02 October 2008

    izlemek istiyorum

  93. prenses diyorki : 06 October 2008

    nasıl izleniyor

  94. ebru diyorki : 07 October 2008

    yegenime actm beraber izleyelm diye ama cimcime gitti oturdum ben izledim:P hos ve guzeldi..

  95. bilgeakın diyorki : 13 October 2008

    adı üstünde çizgi film bu tarzınız değilse neden izliyorsunuz ve saçma yorumlar yapıyorsunuz?

  96. nur selin diyorki : 18 October 2008

    halla halla sen karışma izleme o zaman yazmada ne yazıyon sen izleme biz izleriz halla halla doğru sölüyorum ama haksız değilim mi?

  97. ahmed diyorki : 25 October 2008

    nur selin sen haklısın

  98. selcan diyorki : 26 October 2008

    ben selcan 8 yaşındayım çocuklar için çok güzel çocuklara bu çizgi filimi tavsiye ederim iyi seyirler arkadaşlar

  99. fatıma diyorki : 01 November 2008

    ççççççççççççooooooooooookkkkkkkkk gözel bi çızgı film olmuş

  100. fatıma diyorki : 01 November 2008

    çook güzel

  101. ecem diyorki : 12 November 2008

    azıcık saçmaya kaçmışlar ama yaratıklar çok sevimliydi

  102. müşeref diyorki : 13 November 2008

    gzl fakat benim için deil kardeşim için gzl:)

  103. cemre kemer diyorki : 16 November 2008

    YA AÇAMIYOMMMMMMMMMMMMMMMM

  104. duygu diyorki : 19 November 2008

    sizz neden bahsedionuz

  105. ??? diyorki : 20 November 2008

    bende ilk açmadım ama sabret açılıo

  106. yoooooooo diyorki : 25 December 2008

    beğenmiğenler zevksiz ve salak

  107. eda diyorki : 03 January 2009

    çok güzel olmuş tşk ederim :):)

  108. nida eğlemen diyorki : 05 January 2009

    çok güzel bir film tşk ederim

  109. mert eğlemen diyorki : 05 January 2009

    berbat olmuş

  110. ZEYNEP KORKUT diyorki : 18 January 2009

    BENCE ÇOK GÜZEL BEN BAYILDIM

  111. GAMZE BAKICI diyorki : 18 January 2009

    SON SDERECE BERBAT

  112. DJ diyorki : 22 January 2009

    eRkekLeR içinde kısLaR içinde çk sçma!bnje buna -6 yaş sınıRı koymaLıLaR!!”-6″sakın yanLış anLamaın “+6″ deiL!!

  113. göko diyorki : 26 January 2009

    bence güzel teşekkürler ama iğrenç diyenler utanmalı ve ayrıca iğrenç diyenlerin kendiside iğrenç olmalı.saygılarımla.emeğe saygı.

  114. melek diyorki : 01 February 2009

    başlarda biraz sıkıcıydı ama ortalara doğru güzelleşti ama yinede çooooook güzeldi

  115. isimsiz diyorki : 04 February 2009

    bok gibii resmen

  116. isimsiz diyorki : 04 February 2009

    sizce bok gibi dlmi

  117. rüya diyorki : 07 February 2009

    harika kardeşim çok beğendi tabiki bende

  118. sena diyorki : 14 February 2009

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllll

  119. begüm diyorki : 15 February 2009

    gerçekten güzel yani o kanatlar bende olsaaaaa. yükseldikçe yükselirim gece bulutlarda uyurum

  120. berfin su diyorki : 18 February 2009

    rengi seslendirilmesi konusu herşeyi çok güzel beğendim… zevkinize ve ellerinize sağlık :)))

  121. nisanur diyorki : 07 March 2009

    izliyim mi?

  122. yağmurazra diyorki : 15 March 2009

    çok güzeldi.ben çok beğendim.

  123. mariposa diyorki : 20 March 2009

    çokk güzel di bence=)

  124. sdgfqwqer diyorki : 24 March 2009

    mereba ama iğrenç
    çünkü ben erkeğim

  125. sheda diyorki : 30 March 2009

    bencede çok qüzeLdi :)müthişş

  126. gaye diyorki : 01 April 2009

    iğğğğğğğğğrenç bok gibi ydi

  127. defnesu arkalı diyorki : 01 April 2009

    ay abarıı sanki bir kusmuktu bu filmi yapan asalak kimse iğrençti

  128. defnesu arkalı diyorki : 01 April 2009

    uff çok bebekçeydi salak bıir film

  129. star_girl diyorki : 05 April 2009

    uFfF MAL MAL YORUM YAPACAĞINIZA AYY BEĞENMİYOSANIZ İZLEMEYİN KARDEŞİM……. :D

  130. Ebru Başak Güneş diyorki : 11 April 2009

    ya pardon da yani bu na saçma diyenler varsa eğer sözüm onlara nie izledidiniz salak mısınız siz
    tam bir …..
    sunuz
    neyse ben de ebru Başak Güneş benim msne md evar ama daha seyretmedim bu çizgifilmi seyredenler olursa bana 1 yazsınlar ben okurum oke

  131. Kadircan semiz diyorki : 11 April 2009

    siz de değil de ben zeynebiçooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruum…
    aşık oldum yaedaha ergenliğe de girmedim ama neyse by bunu herkese gönderin

  132. berk diyorki : 18 April 2009

    berbat ileyen kusar

  133. zeynep diyorki : 18 April 2009

    ııyyyy kusacam bu nasl birşey

  134. ilayda winx boolom diyorki : 24 April 2009

    harika 2 kez izlemişimdir şimdiye kadar izlediğim en güzel bir film ..

  135. gamze diyorki : 02 May 2009

    harika 5kez izledim doyamadım

  136. su diyorki : 02 May 2009

    Béncé gÛzel

  137. zeynep naz diyorki : 02 May 2009

    bence harika beğenmiyen tam bir (geri zekalı:d)

  138. haticenur diyorki : 23 May 2009

    bence çok güzel bir çizgi flim

  139. dilara diyorki : 27 May 2009

    çooooooooooooooooooooooooooooooooooook hoşuma gitti

  140. ShArK diyorki : 30 May 2009

    bence süper bir film herkeze teşekkürler bu arada kızlar için oldugunu düşünen arkadaş madem öle neden izliosun birde çocukça bulan akadaş sen çok mu büyüksün madem öle izleme başına silah mı dayadılar

    çoK HAKlISIn DaDLuMmMmMMmMmmM:)

  141. rüya diyorki : 30 May 2009

    bnce barbie mariposa tek kelimeyle çok gzllll bir kere izledim şimdi de izicem saçma saçma yorum yapanların ellerine yazık.onlar malll(dxxxx

  142. gönül diyorki : 21 June 2009

    bnce çok gzel iğrenç diyenler kendilerine baksınlar önce

  143. gönül akgüneş diyorki : 21 June 2009

    bn çok önceden izledm ilk görüşte tanıdığım için bi daha izlemedim ama biliom ki çok güzel bi çizgi film bayılarak izledim izlemeynelre sesleniom sakın DERİNSU ARKALI denillen kıza inanmayın çnkü gzleri görmüo bnce sper çizgi film hemen izlemenizi tavsiya ediom bana katılan varsa ismimi yazabilir(KUSURABAKAMDERİNSU ARKALI ………………)

  144. buket diyorki : 27 June 2009

    |^^^^^^^^^^^^\ ||\
    |__EMEĞE SAYGI_| ||´””|””\___
    | _____________ l | |__|__|___|)
    (@!)!(@)”””””**|(@) (@)****|(@) süperdiiiiiiiii

  145. yeşim diyorki : 04 July 2009

    bu film çok güzel bn bunu tam 4 kere izledim şuan beşincisini izliyecegim.herkese tavsiye ederim…..

  146. HALO diyorki : 07 July 2009

    neden açılmıyor ya üffffff

  147. nur diyorki : 11 July 2009

    bu filimin 1 kisimina bakmistim 2ve3 bakamadim niye göster miyo tam ekrana basiyorum amaolmuyo

  148. elif diyorki : 12 July 2009

    hiç beyenmedim çünki hep donuyo

  149. elif diyorki : 12 July 2009

    çok güzel

  150. esila diyorki : 12 July 2009

    bence güzel çok beğendim beğenmeyenlerin sorunu olabilir doktara görünmelerini rica ederim

  151. zeynep diyorki : 14 July 2009

    ennnnnnnnnnnnnn ama ennnnnnnnnnnnnnnnnnn güzellllllllll flim

  152. selin diyorki : 14 July 2009

    bazıları çok saçma diyebilir ama bence mühtiş özellikle mariposanın içinde olduğu bölümler

  153. rabianur diyorki : 27 July 2009

    ben çok uğraştım ama yapamadım.bizde açılmıyor.nasıl yapabilirim?çok üzgünüm

  154. fatma diyorki : 02 August 2009

    acamadım yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa izlemeyi cok istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  155. asena diyorki : 06 August 2009

    bnce çq şaçma yanı hm kucuk kızlar ıçın yhaaa sacmanın alsıı yanıı

  156. hilal diyorki : 20 August 2009

    ben cok guzel ya ne dıe biirim ama basları bıraz sıkıcı ve uzun

  157. hilal diyorki : 20 August 2009

    fatma bende ilk izleyemedım google cromeden gırınce olmuo

  158. hira çevik diyorki : 10 September 2009

    selam bence süper di ya bayıldım yuu daha şimdi izledim 2 yaşında kardeşim var birlikte izledik herkese tavsiye ederim…

  159. hira çevik diyorki : 10 September 2009

    süper

  160. hira çevik diyorki : 10 September 2009

    mariposayı seviyorum tavsıye edyrm aşk ile ilgili biraz da dimi

  161. sheFaL diyorki : 21 September 2009

    isLemeiN KaRdasım bNJe choqh csL xD KötüLemeyNde Kimi ichN sachma Kimi ichN qsL o deisKeN KötüLeeeeN isLemesN =))))))))))) zD

  162. aRDa diyorki : 21 September 2009

    siz izlemeseniz ölürmüsünnüz dimi

  163. aRDa diyorki : 21 September 2009

    teşekürleer

  164. ilayda diyorki : 25 October 2009

    bu çizgi flim benim dayım kurdu arkadaşlarım sizlerle dost olalımmı

  165. dilara diyorki : 30 October 2009

    ııııı bence guzel degil ama yınede guzel ha ha ha

  166. doğa diyorki : 30 October 2009

    bence cok guzel hemde çok:)))

  167. sheFaL diyorki : 31 October 2009

    pŞT diLaRa döVeRm seNi amGq qöDüNü Hea aBLaNım bN sNN amGq KaŞŞŞŞaRı …. .d.d böLe qöDü YeRsN MuHaHaHaHaHaHaHaHaHa (= (:

  168. kübra diyorki : 07 November 2009

    izleyemedim

  169. €$R@@ diyorki : 25 November 2009

    ayyyyy gerçekten süpermiş güzel dğl diyenler halt yemişxdxdxdxdxdxxd

  170. rabiya diyorki : 01 February 2010

    gercektende çok güzel bir filmdi güzel deil diyenler kendin den utanmalı bence çok güzeldi ellerinize sağlık

  171. raziye diyorki : 04 February 2010

    emeğe sağlık ama iğrenççççççççççççççççç

  172. Hannah diyorki : 27 February 2010

    |^^^^^^^^^^^^\ ||\
    |__EMEĞE SAYGI_| ||´””|””\___
    | _____________ l | |__|__|___|)
    (@!)!(@)”””””**|(@) (@)****|(@)

  173. tuana diyorki : 14 March 2010

    son kelimeyle harika mutiş tavsiye ederim

  174. yagmur nisa diyorki : 07 September 2010

    ben müken mel ben derimki direk izleyin harika muhteşem şöyle bagrıyımm oooooollllllleeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyy
    oooooollllllleeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyy
    yuhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    yuhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  175. yagmur nisa diyorki : 07 September 2010

    resmen aşkın ateşi ben bile aşık oldum yaaa aglıycam bende aşıkoldum beeeee yaaaaaaaaa

  176. yağmur değer diyorki : 09 October 2010

    nisa mı

  177. buse diyorki : 07 November 2010

    iiiiiii ğrençti ve çk saçmaydı keşke izlemeseymişimmmm

  178. eli nur diyorki : 19 April 2011

    yorumlarınızı bekliyorum…

  179. bloom diyorki : 26 December 2011

    winx klub canim bloooooooooomm

  180. barbie diyorki : 20 January 2012

    harika dunyanin en guzel fi;mi:-)

  181. barbie diyorki : 20 January 2012

    harika dunyanin en guzel fi;mi:-)
    harikaaaaaaaaaaaaaaaaa

  182. flora diyorki : 24 April 2013

    yyyaa çççkkk muuuun ggüüüüüüüzeeelllllllllllllllll

  183. zehra akdeniz diyorki : 24 April 2013

    <3 <3 <3 ççççççççooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkk <3 <3 <3
    <3 <3 <3 gggggüüüüüüüzzzzzzzzeeeeeeeeellllll <3 <3 <3

Yorum Yapın