Banlieue 13 Ultimatum (Altyazılı)
 

5,266 Kez izlenmiş

54 Yorum Yapıldı

banlieue_13_ultimatum_poster_3.jpg

IMDb : 7,2
Yönetmen: Patrick Alessandrin
Yapım Yılı: 2009
Firma: Europa Corp.
Süre: 1 saat 41 dk
Dil: Fransızca
Ülke: Fransa
Tür: Aksiyon
Konusu:Damien ve Leito şehrin gizli servisi olaya el atmadan önce 5 gangster tarafından kontrol edilen belalı bölgeye barış getirebilmek için 13. bölgeye geri dönmelerini konu etmektedir.



(86%) (6%) (8%)
605 Oy Almış
54 Yorum Var
  1. esmer66 diyorki : 10 August 2009

    abiii supersinizzzzzz yaaaaaaaaa Baska dicek soz bulamiyorum inanin Ben Fransada yasiyorum 5 yildir Ve bes yildir ilk defa boyle Fransiz film’ini bu kadar Begenmis hayrani olmustum Turkcesini gorence Daha bi sevindim Lafin kisasi Bu film’i gorûp de bakamadan geçene diyecek soz bulamiyorum gerçekten Demek kii adam film’den hiç anlamioyor… Neyse ellerinize Saglik Devamini dilerimm Saglicakla Kalinn Film Sever Kardesleriim : )

  2. barış diyorki : 10 August 2009

    film çok ii ilk bölümünüde severek izlemişdim ama filmde
    ekranda çıkan altyazılar film izlemeyi olumsuz hale getiriyor :(

    tşk ler siteye…

  3. yunus emre diyorki : 10 August 2009

    birincisi güzeldi buda güzel olmus izlemelisinizz…

  4. gediz diyorki : 10 August 2009

    evet guzel bır fransız fılmıydı.bence ızlemeyen ızlesın derım.emegı gecenlere tesekkur ederım.yalnızca 4.cd.arızalı sanırım.zıra gosterımı asırı bozuk..bılgınız olsun ıstedım..kolay gelsın

  5. kanqa diyorki : 10 August 2009

    herşey iyide bide türkçe olsa biraz:D

  6. aydın diyorki : 10 August 2009

    Film gerçektn çok güzel ama ekrandaki yazıar işi bozuyor ve alt yazının bazı yerleri çıkmıyor ilgilerinize

  7. anan diyorki : 10 August 2009

    ekranın tamamı yazıyla kaplı. bi iş yapıcaksanız adam gibi yapın ya da hiç yapmayın. sonrada emeğe saygı..saygı hakedilir. adam gibi iş yapın saygı duyalım.

  8. hsn diyorki : 10 August 2009

    fransızlar sonunda ii bir filim yapabilmişler hele şükür
    hemde baya ii

  9. mustafa diyorki : 10 August 2009

    fillmidaha izleyemedim ama sitenin daimi mudavimiyim diebilirim 4. part yenilenirse ve alt yazilardaki sorunlar da giderilirse yine 5 yıldızlık emek olacak :D

  10. Mert diyorki : 10 August 2009

    Mükemmel.

  11. flex diyorki : 10 August 2009

    guzel bır fransız fılmıydı.4.cd.arızalı sanırım.zıra gosterımı asırı bozuk..bılgınız olsun ıstedım..kolay gelsın

  12. happyboys diyorki : 10 August 2009

    on numara filmdi

  13. ali diyorki : 10 August 2009

    cok iyi be abi bide türkce olsa bayilirim olsum bunada sükür tessekkürler abi

  14. KaNs1zz diyorki : 10 August 2009

    güzel flm fakat flmin üstündeki yazılar flmi izlenmez hale getiriyor böyle flm koyucağınıza hiç koymayın daha iyi..

  15. ßy €mr€miX diyorki : 10 August 2009

    fransızlar fazla film yapmıyor ama yapınca tam yapıyor

  16. mesut diyorki : 10 August 2009

    Bence çok iyi bir film çeviriler eksik olmasına ragmen izlerken zevk aldıgımı söyleyebilirim teşekkürler emegi gecen herkese. (:

  17. harun diyorki : 10 August 2009

    ekrandaki bu fazladan yazilarla bu filmin tadi kaca.en iyisi duzeldikten sonra izlemek.

  18. ErmaN diyorki : 10 August 2009

    ACTION DOLU BIR FRANSIZ FILMI.B13 UN DEVAMI.HAREKET SEVENLER BURAYA,IYI SEYIRLER.10/7.5

  19. sdvqsdf diyorki : 10 August 2009

    .. ilk defa bi fransiz filmi bu kadar gzl bende fransada oturuyom spr film ilkide guzeldi

  20. arif diyorki : 10 August 2009

    bu filmin ilkide cok guzelde bu da cok guzel
    siteye hörmetker izleyenlere iyi seyirler diyerek yeni eklen filmlere son gaz devam
    ha bu arada aly zazıların dışında item diye bi fıkra var beni hasta ediyo

  21. mine diyorki : 10 August 2009

    evet süper film yazılar olmasaymış dahada keyifli izlenecek yinede tavsiye ediyorum izleyin teşekkürler

  22. L1 diyorki : 11 August 2009

    skippedler kalkıp 4. bölümde düzeltimi izlicem SÖZ… :D

  23. anubıs diyorki : 11 August 2009

    fılm ıyı guzel hosta ekranın tam ortasındakı yazılarda olmasa tadından yenmez yanı

  24. mümin diyorki : 11 August 2009

    abi ben bu filmin birini izledim şimdi 2 sini izlicem yorumları okudun çok beğenilmiş şimdi bekliyorum yüklen mesini siteye teşekkürler

  25. fatih diyorki : 11 August 2009

    film tartışılmaz harika ancak.site yöneticilerinde istegimiz sizce bu alt yazıyla film izlenir mi??izleyen izliyorda koyan neden koyuyor.tabiki bedava yapmıoyrsunuz bu işi bu kadar emegi..protesto ediyorum :D cok acil alt yazı düzeltilip terrar konulmasını istiyoruz..saygılarımla…

  26. McAlp diyorki : 11 August 2009

    Fil cok gzell. Ama su [skippet item nr.] bu ne yaa allah aşkına. Filmi adam gibi izleyemiyoruz. Bi caresine bakılsın lütfen

  27. dero diyorki : 11 August 2009

    yine ayni sacma filmlerine devam etmis bu fransizlar.bu adamlar film yapamadi yapamiycak.

  28. hoscafe.com diyorki : 11 August 2009

    Abartmişlar.

  29. zeynep diyorki : 11 August 2009

    ya nie bütün filmlerde arıza var yani mutlaka bi partında bozukluk oluyo cidden kızdım valla bi ilgilenin hiç birini izleyemedim pembe panter 2 filmindede bozuk bi part vardı ilgilenirseniz sevinirim…

  30. serdar diyorki : 11 August 2009

    ilk filmi cok güzeldı buda güzele benziyor ama 3— yada 4 ncü part bozuk ilgilenirseniz cok iyi olur süper ama yarım kaldı

  31. serdar diyorki : 11 August 2009

    bozuk olan part 4 site yönetimi lütfen ilgilenin biz leri mahrum etmeyin

  32. memoya diyorki : 12 August 2009

    gerçekten de çok iyi bir yapım diyebilirim siteye ve emeği geçenlere teşekkürler…

  33. haluk diyorki : 12 August 2009

    filmin devamını bekliyoruz.manyak bi….film siteye teşekkürler.

  34. c.c.s diyorki : 12 August 2009

    iste aksiyon bu harika bi film hata mukemel..aslinda bi ulkeye bu tur askerler gerek

  35. IyorumcuI diyorki : 12 August 2009

    Harika bir film !

    kesinlikle izleyin derim
    alt yazıların ekranın yarısını kaplaması bıle bozmadı filmn duzenın gercekten guzeldi :)

  36. serhat diyorki : 12 August 2009

    iyi guzel de link kirik kardesim 4 cu bolum calismiyor kontrol edisin

  37. yigido diyorki : 13 August 2009

    arkadaslar baya meteddinizde filmin konusunuda yazsaydiniz guzele benziyor yorumlara gore izleyelim bakalim

  38. hasan diyorki : 13 August 2009

    yakında bu etnik köken tartışmaları yüzünden türkiyede bu hale gelcek

  39. atsiz diyorki : 13 August 2009

    arkadaşlar bu filmde yapılan taklalar binalara tırmanmalar ordan oraya atlamalar falan hepsi bir spor türüdür filmde sizi etkileyen aksiyon yerlerinin tamamı bu taklalar falan hepsi bir spordur sporun adıda=parkour(free running de diye bilirsiniz)youtubye girin bakın parkour yazın ilk 3 videoyu izleyin….pişman olmıycaksınız inanın

  40. emrah diyorki : 13 August 2009

    film mükkemmel kesinlikle zaman kaybı değil

  41. muso diyorki : 14 August 2009

    mükemmel fılm begenmıyen ölsünn baska bıse demıorum

  42. bruce lee diyorki : 15 August 2009

    valla bende frnsada yasioan turkum gercekten bu sehirde oyle cok ceteli en cok turk ve arab ben bu filmi izleyince burdaki olaylar aklima gelir hihihihihi

  43. real yorumcu diyorki : 15 August 2009

    muso sende geber emi canim benim

  44. sofiecat diyorki : 16 August 2009

    alyazidaki skipped item nr… kismini silebir misiniz?
    Film izlenmiyor maalesef.
    Tsk.

  45. semih diyorki : 17 August 2009

    1.si daha iyiydi ama bunuda sıkılmadan seyredersiniz.

  46. bingo diyorki : 19 August 2009

    masallah bu dıss aynı bızım mıte benzıyo bıze ozexnmısler heralde

  47. zeynep diyorki : 23 August 2009

    4. PAARRRRRRTTTTTTIIIIIII DDÜÜÜÜÜZZZZZEEELLLLTTİİİNNNNN LÜÜÜÜTTTFFFEEEEEENNNNN FİLMİ İZLEMEK İSTİYORUM YA BU NE BÖYLE ÇOĞU FİLMİN MUTLAKA Bİ PARTINDA BOZUKLUK VAR DÜZELTMİYOSANIZ BARİ NİE BÖYLE ONU SÖYLEYİN HAYRET BİŞEY HERGÜN AÇIP BAKIYORM YİNE DÜZELTİLMEMİŞ İNŞLH BU SON YORUMUM OLUR :( :( :(

  48. Freedommaker diyorki : 25 August 2009

    O yazıalrla film izlenmiyor malesef

  49. boncuk diyorki : 25 August 2009

    iki uc capulcu butun fransiz askerlerini yerle bir eti fransa boyle ise intihar etsin

  50. uğur diyorki : 28 August 2009

    iyi güzelde ekranı kaplayan yazılar çok saçma olmuş bu ne böle kardeşim hiç yapmayın bu işi

  51. mustafa diyorki : 31 August 2009

    abi film müthiş ama 2. bölümde film koputor film izlenmez hale geliyo o sorunu halleetseniz daha güzel olur

  52. raşit diyorki : 03 September 2009

    siz varya ne bokyedigini bil meyen zavallı ucubelerden başka birşey degilsiniz lan en eskifilim leri bile temin edemiyorsunuz kendini zeki sanan gerizekalı adi hırsızlar

  53. blackhawk diyorki : 03 September 2009

    fılm gercekten ıyı ama yazılar ısı bozuo yarısından fazlası yazı ekrenın buda fılmın zevkını olduruo fılme gelınce 10/8

  54. Sesli Chat diyorki : 04 September 2009

    on numara filmdi

Yorum Yapın