40,822 Kez izlenmiş

28 Yorum Yapıldı

yerli-film

IMDB Puanı:7.0/10
Yapım:2007 ~ İngiltere
Tür:Dans, Dram, Müzikal
Yönetmen:Sandra Goldbacher
Oyuncular:Emma Watson, Marc Warren, Emilia Fox, Richard Griffiths, Yasmin Paige, Skye Bennett, Eileen Atkins, Gemma Jones, Harriet Walter, Heather Nicol, Lucy Boynton, Lucy Cohu, Mary Stockley, Teresa Churcher
Senaryo:Heidi Thomas
Senaryo (Kitap):Noel Streatfeild
Yapımcı:Piers Wenger
Görüntü Yönetmeni:Peter Greenhalgh
Müzik:Kevin Sargent



Süre:1 saat 30 dk
Konusu: Evlatlık olarak alındıktan sonra yepyeni bir ailenin içinde farklı bir hayata adım atan 3 çocuğun gerçeğe dönüşmek üzere olan hayallerinin dramatik öyküsü. İyi seyirler…

Part1

Part2

Part3

Part4

Part5

Digiturk Film Paketi ile Televizyondan Film izle

(52%) (12%) (35%)
161 Oy Almış
28 Yorum Var
  1. ayse diyorki : 20 March 2011

    filimi beyen medim daha farklı konusu olabilirdi ama yinede emeye saygııı:)

  2. kerem diyorki : 21 March 2011

    ölmek istiyorum

  3. FEYYAZ diyorki : 20 April 2011

    GÜZELDİ…

  4. Burak diyorki : 04 June 2011

    Çok karışıkdı fazla bişey anlayamadım

  5. Burak diyorki : 04 June 2011

    Çok karışıkdı fazla bişey anlayamadım.

  6. esin diyorki : 05 July 2011

    beğenmedim çok kötü basit bi konusu var saçma 30 tane bunun gibi film örneği bulunur emma watson da bence en iyi hermione yi yapabiliyor burada çok kasıntı durmuş nefes alıp verirken yaptığı abartıları konuşurken kaşlarını sürekli oynatması ve ağzını kocaman açması bence emma watson ı itici yapıyor.emma watson çok abartılı oynuyor sanki yapay gibi geliyor bana. Zaten itici olabildiği için hermione gibi bir rolde iyi oluyor. Çünkü hermione karakteri de zaten itici egosu yüksek bir kız. En küçük kız çok güzel.ama film çok sıkıcı ve hiçbirşeyi yok.zamanımı resmen boşa harcadım :(

  7. burak diyorki : 15 September 2011

    film çok yalın ve hoştu :) O kadar çok beğendim ki…Tam bir ingiliz filmi idi. Keşke sonu da daha güzel bitseydi…

  8. deniz diyorki : 06 December 2011

    sonu daha güzel olabilirdi çok basit kalmış

  9. gonca diyorki : 22 December 2011

    sonu hariç fena değildi

  10. ayşenur diyorki : 30 January 2012

    bence çok basit bi filimdi hiç filim yapmamış biri bile böyle bir seneryo yazabilirdi çok basit kalmış sonu düşünmek bile istemiyorum yani sonda tam olarak sonuca bağlanmamış ama zaten şöyle düşünüyorum bu filimi sadece seneryo yazdım demek için yapılmış hiç bir ilgi çekicciliği yok emma bence bu filimde boşuna rol almış çok boş bi filim

  11. Gamzenur diyorki : 16 March 2012

    Emma’nın oynadığı bu film bence gayet güzel,sanırım bunuda Harry Potter filmleri gibi 25 kez izlicem.

  12. emirhan diyorki : 13 May 2012

    emma watson olmasaydı izlemezdim ona herzaman hayranım…

  13. deniz diyorki : 14 May 2012

    bu film aslında güzeldi ama biraz karışıkdı diye blilirim.Zaten bu filmi emma watson olduğu için izledim ve rollerini her zamanki gibi güzel oynadı harry potter daha güzel oynamıştı olsun yinede bu filmde güzeldi beğendim :D

  14. Helin. diyorki : 29 May 2012

    Ben filmi pek beğenmedim. :( Sıkıcıydı.Ama Emma Watson tek kelimeyle harikaydı.Çok tatlı,taş ve güzeldi.Aynı zamanda çook yetenekli. :)

  15. Mert diyorki : 06 June 2012

    Emma Watson olmasa hayatt aizlemem onunla tanışmak istiyorum ama benim mektuplarımı görmüyor bile :( tvit falanda attım sev olmak evlenmek istiyorum onunla c3

  16. wusi diyorki : 13 August 2012

    Bence bu film guzeldi. Ancak ben sunu fark ettim ki Emma Watson HARRY POTTER gibi buyuk ve milyonlarca hayrani olup cok sevilen bir filmde tabi ki de daha farkli oynamalidir. Ve HARRY POTTER ‘da Hermione’yi canlandiriyordu. Burada ise farkli bir rolu canlandiriyor. daha baska oynamasi gerekmez mi?! Niye se bazi kisiler bunu anlamiyorlar! Film belki biraz basitti. Ancak olagan sorunlardan bahsediliyor burada. PARA SIKINTISI!!! Bir tek sonunu cizgi filmlerin sonu gibi buldum. Sonu cok kotuydu o kadar. Insanlar HARRY POTTER ile BALE PAPUCLARIM filmini ikisinde de Emma Watson oynuyor diye karsilastiriyorlar. Bence bu yanlis. Ancak filme bir not verilmesi gerekirse benden gecerli not aldi. Sade ve basitti. Ama bence guzeldi!!!

  17. bok diyorki : 24 August 2012

    güzel

  18. yaren diyorki : 19 December 2012

    bnce bu film tam bir ingiliz filmydi ve şunuda belirtmek isterimki ingiliz filmleri genelde yalın olur yani ben bu filmede bir kusur görmüyorum….

  19. watsonheads diyorki : 14 January 2013

    film güzeldi yalın ve hoş :) emma watson var bir kere o bir artı zaten :) onu çok seviyorum yaa <3 harry potterdaki rolü farklı tabi o her zaman ayrı kalacak hem biz hayranları ve hem de onun için…

  20. Harry Potter ve emma hayrani diyorki : 18 January 2013

    Harry Potterdan kesinlikle ben Emmaya ordan hayranligimi aldim ve filmi sirf Emma icin izledim fakat sadece Emma icin izlemem de yanilmisim cunku film gayet guzeldi tabi ben Hermione rolunu kesinlikle daha cok sveiyorum ama sevdigim bir kisiyi ben heryerde sverim yani emma zaten cok guzel oynuyor ayrica orneksel bir film cunku para sikintisi var ve hala umutlarinin pesinde bence bu cok guzel yani bu filmi herkeze oneririm ve cok guzel olduguna garanti veririm begenemeyenler gercek bir Watsonhead degldir !!!

  21. ahmet diyorki : 21 February 2013

    emma için izledim sizin gibi.. ancak eğer sizde emma için izleyecekseniz The Perks of Being a Walflower var ve çok güzel oynamış. burdada güzel oynamış yetenekli sonuçta.bu filmi başını çok sıkıcı buldum bu yüzden geçe geçe izledim .. fragman gibi oldu açıkçası fakat yinede güzeldi. başarılı.. I love you Emma. keşke onu gerçek gözlerimle görebilsem ve gerçek kulaklarımla duyabilsem kısacası yaşadığını hissedebilsem.onu görmek için bile İngiltereye gide bilirim…(NOT:the perks… ‘i izleyecekseniz uyarayım bolca öpüşme sahnesi ve rocky horror var küçükseniz izlemeyin.ayrıca emma watson çok öpüşüyor ve rock horrorda o var bu yüzden soğuya bilirsiniz fakat film süper ımdb puanı :8.6 mı ne dram ve romantik film diye geçiyor.. emma o filmden en iyi drama kadın oyncuu ödülü aldı people choice den.. neyse iyi günler …

  22. ayça diyorki : 11 May 2013

    harika bir filim polini çokkkkkkkkkkkk seviyorum.Tam bir emma watson hayranıyım

  23. emma ve daniel hayranı diyorki : 26 May 2013

    süper bi film 100%de 100 harry potter seriside süper her gün izliyorum saygılar ve sevgilerle :)))) :)))) :))))

  24. ela diyorki : 13 July 2013

    film mükemmel.aslında filmde emma watson olduğu için filmi sevdim.

  25. asiye diyorki : 13 July 2013

    filmde çoğu kişi yapmacık oynuyor.yinede film fena değil.

  26. emma watson diyorki : 05 August 2013

    okadar güzel bir ki bayıldın aynı bunuda harry potter gibi 27 kere izledim . Bu filmde EMMA WATSON <3 olmasaymış filmin tadı olmazmış. EMMA WATSON kendi gibi oynadığı her filmi tatlı yapıyo yani okadar güzel bir kız ki umarın büyünce ben de öyle olurum. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

  27. Emma Watson diyorki : 11 August 2013

    Ben filmi yalnızca emma için izledim seni çok seviyorm canım,tüm fillerini çok güzel oynyorsun fakat bence hormonia hepsinden güzel olmuşdur.İnşallah büyüyünce ben de senin kadar güzel oyuncu olurum.Sevgiyle Emma Watsonun azerbaycanda en büyük hayranı Msp clear

  28. Watsonhead diyorki : 28 August 2013

    Film harikaydı.Zaten izlememin nedeni Emma oyunculuğunu yine göstermiş ama filmin dublajı gerçekten berbat ilk ağız oynuyor sonra ardından ses geliyordu bu sinir bozucuydu :)

Yorum Yapın

 

 
 
Copyright 2006-2013