Aşka Yolculuk – Leap Year izle (Türkçe Dublaj)
 

97,158 Kez izlenmiş

134 Yorum Yapıldı

turkce-dublaj


IMDB : 6,1
Tür : Romantik Komedi
Yönetmen : Anand Tucker
Senaryo : Harry Elfont, Deborah Kaplan Görüntü Yönetmeni : Simon Beaufoy, Deborah Kaplan,
Yapım : 2010, ABD, İrlanda


Konusu:Erkek arkadaşının dört yıldan beri ona evlilik teklif etmemesi üzerine Anna, kadınların erkeklere Şubat’ın 29′unda evlenme teklif edebildiği bir İrlanda geleneğinden esinlenip ipleri ele almaya karar verir. Evlilik teklifi için erkek arkadaşı Jeremy’nin arkasından Dublin’e takip edecektir fakat kötü hava koşulları yüzünden yolda kalır. Dublin’e gidebilmesi için taşra ahalisinden Declan, Anna’ya yardım eder. Anna yolda Declan’a aşık olur.

Part1


Part2

Part3

Part4

Part5

Alternatif Partlar








(87%) (6%) (7%)
1730 Oy Almış
134 Yorum Var
  1. nazo diyorki : 16 October 2010

    çok güzel ve keyifli bir film :)) teşekkürler

  2. zedat23 diyorki : 16 October 2010

    harika bişiydi buuu süperrrrrrrrrrrrr :))

  3. lynx diyorki : 16 October 2010

    güzelll

  4. Nane king diyorki : 16 October 2010

    ilk yorumu ve ilk yorumumu yapayım bari sıkılmadan seyredilir

  5. def diyorki : 16 October 2010

    eyvallah

  6. Zenan diyorki : 16 October 2010

    Hatun bir numara, tam aşk filmi. İzleyin.

  7. as diyorki : 16 October 2010

    keyifli bi dizi gercekten… izlemenizi tavsiye ederim.

  8. hasan diyorki : 16 October 2010

    şiddetle tavsiye ederim…mükemmel…

  9. Uğur diyorki : 16 October 2010

    İlk yorum benden grcektenn güzel bi aşk filmi … tavsiye ederim
    :D

  10. alp diyorki : 16 October 2010

    10/5 cokta ahım sahım degıl nasıl almıs bu puanı sonuna gelmeden kapattım fılm dumduz ….

  11. seyit diyorki : 16 October 2010

    gercekten harika bi aşk filmi böyle biAŞK yaşamak isterdim

  12. sevil diyorki : 16 October 2010

    ask filmi 10/6 iyi seyirler…….

  13. buse diyorki : 16 October 2010

    bu ne ya… tek kelimeyle iğrençti.

  14. ORUMCEK diyorki : 16 October 2010

    SUPER SUPER SUPER KESINLIKLE IZLEYIN 10%10 HARİKA TSKLER KIRALİÇE BÖLE 1İ FİLİMM PAYLASTIGIN İÇİN:D

  15. kim possible diyorki : 16 October 2010

    bu film bu site de daha önce vardi,izledim,o kadar da güzel degil.

  16. merve diyorki : 16 October 2010

    Keyifli bir dizi izlenebiliritesi 10 üzerinden 10 ;)

  17. sait diyorki : 16 October 2010

    baslangici SIKICI ama filim ilerledikce bayagi hos ev eglenceli bence izlenmeli.

  18. asjfgasjfgaskfh diyorki : 16 October 2010

    şu ilk yorum manyaklığı ne acaba hepiniz hafayı yemişssinz

  19. SMYRNA diyorki : 16 October 2010

    kızceyiz güzeeel film güzeeel daha ne olsun…

  20. gogo diyorki : 16 October 2010

    10 numara film izleyin bence siteye saygilar…

  21. mertnuri diyorki : 17 October 2010

    wuuuuuwww asık olasım geldii…:)

  22. orakaceni diyorki : 17 October 2010

    güzel akıcı bir film izlemenizi tavsiye ederim..

  23. tezcan diyorki : 17 October 2010

    cok güzel bir ask filmi kesinlikle tavsiye ederim……

  24. emrah feridun arduç diyorki : 17 October 2010

    biz bunu 3 arkadaş izledik 1.arkadaş by frudo yani ferhat tamamen muhteşemdi diyor aşk hayatı 0 olsada:))) 2. arkadaş by kıvırcık yani ali zaman kaybı diyor aşk hayatı hiç olmasada :))) 3. arkadaş yani ben aşk hayatım muhteşem olmasına rağmen film süperdi diyorum:))))) sevgilerle :)))

  25. queen diyorki : 17 October 2010

    harika bi film izlemenizi tavsiye ederim

  26. ela diyorki : 17 October 2010

    harika tam ask filmi

  27. kuzenler diyorki : 17 October 2010

    mükemmel süper harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:):):)

  28. ozlem_ce diyorki : 17 October 2010

    güsel bi film….. merak ediyorum böle aşklar sadece filmlerde mi yoksa gercek hayattada bi yerlerde de varmıdır?

  29. smyrna ümit diyorki : 17 October 2010

    keyifli bi dizi yazmıs as arkadasımız :D dıger bolumu ne zaman acaba ? dıger bolumunu ıplee cekıyorum :D

  30. selim güdergen diyorki : 17 October 2010

    süper ,izlenmeli

  31. nilbil diyorki : 17 October 2010

    süperdii….uzun süredir bu kadar zevk alarak izlediğim bir film olmamıştı… bu arada mekan harika….

  32. TuRan diyorki : 17 October 2010

    qercekTn izLenmELi bir a$k FiLmi..

  33. liv diyorki : 17 October 2010

    luii nerde :)) çok güzeldi…

  34. ozgenur diyorki : 18 October 2010

    Kötü diyenin aklına şaşrım.Az rastlanılacak türden bi romantik film.İzleyen herkesi büyüler.Sürekli didişen iki kişinin aralarındaki çekimi göreceksiniz.Ayrıca basroldeki aktör hem çok yakışıklı hem çok sempatik.Kacırmayın millet.bEN ZOR FİLM BEGENİRİM AMA bu gercekten iyiydii.

  35. kaan ercan diyorki : 18 October 2010

    aşık olasınız gelicek arkadaşlar..harikaa !!!

  36. fulya diyorki : 18 October 2010

    bende böle bi aşk istiyorum çok güzel çok beğendim kesinlikle izleyin

  37. aynur diyorki : 18 October 2010

    Gerçekten film çok romantik.Ve manzara da çok güzel…

  38. burakank diyorki : 18 October 2010

    10 üzerinden 6bucuk.Keyif alınabilir…=)
    izlediğimden pişman değilim

  39. alper diyorki : 19 October 2010

    direkizleyin derim harika bi aşk filmi

  40. emrah feridun arduç diyorki : 19 October 2010

    fulya inanmayacakcın ama tam o adama benzeyen onun kadar başlarda mal bi arkadaş var aşk hayatı onunda sıfır yukardada bahsetmiştik yorumumuzda adı by frudo yani ferhat cvp vermek istersen burdan yaz:)))

  41. oguz diyorki : 19 October 2010

    tek kelimeyle harika

  42. melike diyorki : 19 October 2010

    halt etmişsiniz siz beğenmeyenler. ya aşk filminden anlamıyosunuz, ya da aşk nedir bilmiyosunuz.
    film çok güzeldi, sonunu da güzel bağlamışlar gayet başarılıydı..

  43. bahar diyorki : 19 October 2010

    bn çok beyendim herkeze tawsiye ederim :)

  44. beşiktaşk diyorki : 19 October 2010

    uzun zamandir izlediğim en güzel filmlerden bir tanesiydi. siteye tşkler.

  45. murat diyorki : 19 October 2010

    cok güzel

  46. gül diyorki : 19 October 2010

    özellkle aşık olduğunu sananlarr,,mutlaka izlemeli.. harika bir filmm..;)=))

  47. adnan nursel diyorki : 19 October 2010

    cok beyendik gercekten cok anlamli bir film. artik bende karima bab diycem……

  48. angel diyorki : 20 October 2010

    selam arkadslar..ben gercekten byöle bisey görmedim icinde ne sex vardi nede cok iticilik iste ask bu…anlamayanlarda yorum yapmisya ben ne diyim..valla bizim türk erkekleri bu tür ask lardan anlamiyorlar bence..ondan dolayi begenmeiyorlar desenize:)
    EMEGINIZE SAGLIK DEVAMI GELSIN..harika 1o üzerinden 20:)

  49. Anan diyorki : 20 October 2010

    Cok Güzel bir film Bayıldım…Boyle filmler bana göre değil diyordum ama bu film fikrimi değiştirdi.şiddetle tavsiye ediyorum,Zaman yaratın ve bu filmi izleyin Pişman kalmıyacaksınız…

  50. cherryses diyorki : 20 October 2010

    mukemmel bayıldım kesnlikle izlenmesi gereken bi film 10/8

  51. adulte diyorki : 20 October 2010

    gerçekten duygusallıkltan anlayabilenler için çok hoş bir film

  52. kahraman diyorki : 20 October 2010

    bence film tam aşk filmi degil daha cok romantik komedi tarzında ama çok hoş bir film sonlarında aşk oluyor başlarında komedi:D

  53. cansev diyorki : 20 October 2010

    kesinlikle harika bir film. Aşık olmak istiyorum :(

  54. 353535 diyorki : 21 October 2010

    buna kotu diye yorum yapan, ben birsey anlamadim diyen yorumcu ! sen git ivedigi izle !

  55. fulgen diyorki : 21 October 2010

    Aşk süper , film süper , izlenmeye değerr….

  56. aysegul diyorki : 21 October 2010

    çok güseldi herkese tavsiye ederim harika çok beğendim emeğinise sağlık aşk budur diyorum

  57. gizem diyorki : 21 October 2010

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

  58. ali diyorki : 21 October 2010

    harika :)

  59. sea diyorki : 21 October 2010

    bazen mükkemmel görünen şeylerin aslında gerçek mutluluğa ve sevgiye eşdeğer olmadığını anlatan güzel bir film.

  60. ykp diyorki : 22 October 2010

    çok güzel bi romantik komedi direk izle….
    teşekkürler kraliçe

  61. handan garip diyorki : 22 October 2010

    SÜPER BİR FLİMDİ HERDAKİKASINDA GÜLÜMSEDİM.:)KEŞKE DİYOR BAZEN İNSAN KEŞKE BENİM KARŞIMADA ÇIKSA ..

  62. Enderxr7 diyorki : 22 October 2010

    İzlemeye Değer…

  63. melek diyorki : 22 October 2010

    Öldm bittm bu filme yaaaaa çk güzeldiiiiii yemn ediorm sonnda ağladm yaaaaaaaa =)

  64. Özlem diyorki : 22 October 2010

    eyyyy aaşşşkkk.. süper bir film ve oyuncularda maşallah bizi kendi gerçekliğimizden onlarınkine ışık hızıyla geçirdiler helal olsun.. hiçte izlemezdim romantik filmleri ama artık arar olucam..

  65. caldion224m diyorki : 22 October 2010

    Filmin başları sıkıcı ama ortalarından itibaren güzelleşiyor. Özellikle filmin son 2 part ı çok güzel. Ben beğendim 10 üzerinden 7 veriyorum.

  66. gözdefatma diyorki : 22 October 2010

    bayıldıkkkkkkkkkkk :) bizde istiyoruz deckland dan :)

  67. ayça diyorki : 23 October 2010

    nası bi çeviri bu ya filmin adı ” ARTIK YIL ” :(

  68. acuistc diyorki : 23 October 2010

    zaman kaybı. emek israfı.

  69. Binnaz diyorki : 23 October 2010

    mükemmmeeeellllllllllllllllll :D:D izledğm en güzl aşk filmlerinden biri :)

  70. Uğur Akdemir diyorki : 23 October 2010

    Mükemmel bir aşk filmiydi. Her saniyesi eğlenceli ve romantikti. Ve güzel bir mesajı var filmin.
    Gerçekten doğru kişi olduğunu düşündüğümüz kişi aslında doğru kişi olmayabilir :)
    Bu filme iğrenç ve zaman kaybı diyenlerin beyinlerinden şüphe ediyorum. Sanırım onlar birer moron.

  71. şeref diyorki : 23 October 2010

    aşk filmleri izlerken 1 saatliğinede olsa aşık oluyorum
    gerçek aşk bana çok uzak :(

  72. Kadınca Mekan diyorki : 23 October 2010

    Güzel Bir Fildi Ama Konusu Klasik.

    İki Kişi Tesadüfen tanışır Bu Arada kadın veya Erkek Sevgilisinin Yanına Gitmeye Çalışıyordur Ama Bunlar Yolda Yaşadıkları Maceralar Sonucu Birbirlerine Aşık Olurlar falan Filan Vesaire Vesaire Vesaire Anlayanlar Anladı :))

  73. irem diyorki : 24 October 2010

    çok güzeldi tavsiye ediyorum.. ,)

  74. salih diyorki : 24 October 2010

    süper,süper süper

  75. jasminn22 diyorki : 24 October 2010

    Çok güzel bir filmm Kaçırmayın lütfen izleyin…..

  76. emrah diyorki : 25 October 2010

    çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim

  77. bordomaviask diyorki : 26 October 2010

    izlediğim aşk filmleri sıralamasında ilk 10 a girer zamanınızı degerlendırebılcegınız cok guzel bır fılm konusu ıtıbarıylada oyle

  78. havva diyorki : 27 October 2010

    harikaaaaaaa bayıldımmm ahhhh yine aşk duygularımm kıpraştıı şeyy ıı jönüüü istesemm benn olurmuu :P:)

  79. aziz diyorki : 28 October 2010

    film harika boş aktiniz varsa iyi bir film izleyerek değerlendirebilirsiniz……iyi seyirler 10/10

  80. hasan diyorki : 29 October 2010

    başka filmden alıntı yapmışlar çok benzetmişler

  81. hasan diyorki : 29 October 2010

    filmin adı uğurlu 7 isterseniz izleyin bakın

  82. Kaan diyorki : 30 October 2010

    Süper bir film eğer Romantik ve Komedi istiyorsan durma direkizle bayıldım :))))))))))))))

  83. sss diyorki : 30 October 2010

    waaayyy diyemem ama çok eğlenceli bi film,güzeldi;)

  84. sinan diyorki : 31 October 2010

    son zamanlarda izlediğim en iyi aşk filmi diyebiirim.kaçırılmaması gereken bir film.hele benm gibi aşk arefesindeyseniz;)

  85. onur diyorki : 31 October 2010

    keyifle izleyebileceğiniz güzel bir romantik . konu klasik olabilir ama her zaman kişiler ve ortam farklı olduğundan farklı zevkler alırız.

  86. nasd diyorki : 01 November 2010

    simdiye kadark izledim en guzel ask filmi 10/11 bence direkizleyin cok amm coook coook guzel 1 film

  87. erdem52 diyorki : 03 November 2010

    kesinlikle izlemeyinn cok ama cok siradan>>>>

  88. erdem52 diyorki : 03 November 2010

    bu arada bu filme gusel diyen arkadaslarin yasam tarzlarini cok merak ediyorum yorumlara guvenerek izlemistim ama cok kotu bir film

  89. hüseyin diyorki : 04 November 2010

    güzel

  90. gamze yeşilkaya diyorki : 06 November 2010

    çok güzeeelllll… mutlaka izleyinn

  91. cicek diyorki : 07 November 2010

    film cok güzelde insan etkisinde kaliyo ya:)yalniz irlanda gezilesi bir yermis ,görüntüler muhtesimdi.

  92. Recep diyorki : 08 November 2010

    Gerçekten güzel bir romantik film.
    Romantik silm severlerin izlemesini tazsiye ederim :)

  93. mehmet diyorki : 08 November 2010

    gerçekten on numara film paylaşanların elleri dert görmesin çok hoş paylaşım olmuş teşekkkürler direkizle

  94. seyit kadir diyorki : 08 November 2010

    ck beeendiimmmmm.. önemli olan zaman deil
    an..

  95. filmkolik diyorki : 08 November 2010

    filmi izledim ama iyi denilemez. sıradan basit bir film, daha iyi filmler var sitede onlardan birini izleyin, vakit kaybı.. hiç de öyle süper aşk filmi falan değil abartmayın

  96. yok diyorki : 08 November 2010

    yorumlara bakınca zannettim ki gerçekten aşk filmi …..izlerken bile çok sıkıldım.. komik mi hiç komik değil …romantik mi eğ belki biraz.. klasik seneryo.. kısacası dandik..

  97. CrAzYaLeX diyorki : 09 November 2010

    Harika bir film mutlaka izleyinnnnnnnnnnnn …..

  98. suslik diyorki : 10 November 2010

    burdaki onemli olan insanlara anlatmak istenen konu.anlayabilen icin cok guzel anmayan icin o da onun sorunu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  99. dodo diyorki : 17 November 2010

    güzel :D

  100. louıse diyorki : 18 November 2010

    wawwww..bi film anca bu kadar güzel olurdu walaha agladım sonunda hea=)

  101. gsmm diyorki : 18 November 2010

    gsl

  102. knapp diyorki : 22 November 2010

    izlemeden gecmeyin!!!

  103. FEYYAZ diyorki : 27 November 2010

    GÜZELDİ…

  104. hürriyet diyorki : 28 November 2010

    muhteşem bir flim severek izldim..herkez izlesin tavsiye ederim..

  105. gizem diyorki : 03 December 2010

    süper filmdii izleyin direeeekkk

  106. çankayalılar diyorki : 11 December 2010

    ilk yorum bizden olsun diyen mallara selam olsun:D

  107. samet diyorki : 15 December 2010

    gerçekten izlerken 1 dk sıkılmadan izleyebiliceğiniz bir film zamanınız boşa gitmiycek emin olabilirsiniz.

  108. cevooo diyorki : 16 December 2010

    ismim cevahir :):) ev arkadaşımla izledim filmi okadar etkilendik ki birbirimize aşık olduk kısa zamanda hollandaya gitmeyi düşünüyoruz ..

  109. hasall diyorki : 19 December 2010

    louis vuitton=) keyifliydi..Reklama bastım.

  110. burcu diyorki : 24 December 2010

    harika,mutlaka izleyin.

  111. Agrasıf diyorki : 02 January 2011

    Hıcmı utanmıyonuz la bu fılm hakkında olumsuz konusmaya adamın bırının attıgı yorum yuzunden fılmı ızlemıcektım emege saygı bıraz.

    10/9luk bır fılm ızlemenızı tavsıye ederım saygılar:)

  112. hasan diyorki : 27 January 2011

    o kadar abartıldığı kadar güzel bir film değil klasik romantik komedi 10/7

  113. büşra diyorki : 27 January 2011

    gerçekten eğlenceli gzl bir aşk filmi kimse önüne böle fırsat geçerse kaçırmasın aşk insanın karşısına her zaman çıkmıo çünkü.izlemek isteyenlere iyi seyirlerr.

  114. sudemm diyorki : 29 January 2011

    mükemmel mutlaka izleyn…….

  115. börülce diyorki : 15 February 2011

    mükemmel az kalır bence mükemmel ötesi romantik komedi sewenlerin kesinlikle izlemesi gereken bi film!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kim istemezki böyle aşkı:)

  116. LatiQa diyorki : 24 March 2011

    çok güzel gerçekten harikaaa.. tavsiye ederim.

  117. müge merve diyorki : 11 April 2011

    kesinlkle izlenmeli ;)

  118. fernando83 diyorki : 14 April 2011

    SUPER

  119. kadriye diyorki : 20 April 2011

    çok güzeldi yaaaaaaaaaaaaa

  120. hatice diyorki : 21 April 2011

    cok güzel ve eglenceli bi film düşünmeden direk izleyin derim ben süperr..

  121. Ediz diyorki : 17 June 2011

    Kadın koca bi filmi tek kıyafetle geçirmiş nerdeyse :D

  122. Melanie diyorki : 05 July 2011

    gerçekten çok güzel bir film declan tam anlamıyla mükemmel bi adam biraz sinir bozucu ama yinede güzel =)

  123. PeterHernandez diyorki : 08 July 2011

    Aman tanrım müthişti :) lui ve lavabo olayına koptum :D

  124. biz:) diyorki : 10 July 2011

    klasik bi aşk filmiydi.sonunu rahat tahmin edebileceklerinizden.ama oyunculuk süperdi.bu nedenle hiç sıkılmadan hatta heyecanla seyredebilirsiniz.teşekkürler…

  125. betul* diyorki : 28 July 2011

    mükemmel bir filmdi gülmekten kırıldım izleyin :D :D

  126. emre holmes diyorki : 03 November 2011

    film müzikleri çok güzel:D:D

  127. ayşes diyorki : 20 November 2011

    bir romantik komediden beklenen her şey mevcut ve diğer örneklerinin aksine gerçekten güldürüyor on üzerinde on

  128. mücahit diyorki : 15 December 2011

    çoookk güzeelll teşekkürler adminciğim ;)

  129. cakırreis diyorki : 20 December 2011

    bu tarzda dağa güzel filmler de war ama benim gibi diger hepsini izlemişseniz.hiç düşünmeyin açın izleyin. 10 7

  130. bukelamun diyorki : 26 December 2011

    çok güzeldi la vay romantik hissettim bi an züper izlenir yine izlenir:D:D:D:D:D:D emeği geçenlere tşkr;)

  131. Betül ve Beyza diyorki : 18 February 2012

    Filmi izlerken oldukça eğlendik. Sürükleyici… Sıradan romantik-komediler gibi ama bakış açısı farklı. :)

  132. anna diyorki : 05 March 2012

    film çok tatlıyıdı çok güzeldi. izlerken acayip keyif aldım kesinlikle izlemelisiniz.

  133. büşra diyorki : 18 May 2012

    louis adında bi bavulum var :)) güzel bi filmdi izlemelisiniz.

  134. sengl diyorki : 06 July 2012

    izlediğime gerçekten değdi teşekkürler:))

Yorum Yapın