Arthur 3: İki Dünyanın Savaşı İzle (Türkçe Dublaj)
 

77,689 Kez izlenmiş

29 Yorum Yapıldı

yerli-film

Yapım: 2010 ~ Fransa
Tür: Aile , Animasyon , Fantastik , Macera
Oyuncular: Selena Gomez , Freddie Highmore , Jimmy Fallon , Mia Farrow , Robert Stanton
Seslendirenler: Selena Gomez , Jimmy Fallon , Bill Kaulitz , Iggy Pop , Frédérique Bel
Yönetmen: Luc Besson
Senaryo: Luc Besson , Celine Garcia
Senaryo (Kitap): Luc Besson
Yapımcı: Luc Besson , Emmanuel Prévost
Görüntü Yönetmeni: Thierry Arbogast
Görüntü Yönetmeni: Eric Serra
Konusu: Lanetli M. iki metre kırk santimlik boyuyla dünyayı ele geçirmeye kararlıdır. Arthur, Selenya ve Betameş onunla savaşmak için harekete geçerler, ama iki milimetrecik boylarıyla M.’ye kafa tutmaları hiç de kolay değildir; büyümenin bir yolunu bulmalıdırlar. Arthur büyümüş olsa da, on yaşındadır. M.’nin ve dev gibi fedailerinin karşısına çıkmak büyük cesaret işi. Bakalım Arthur, arkadaşları ve dedesi Archibald işin içinden nasıl çıkacaklar?

Part1

Part2

Part3

Part4

Part5

Part6



(74%) (9%) (17%)
1039 Oy Almış
29 Yorum Var
  1. çatlak diyorki : 18 May 2011

    animayon şahanede bi filim war hiçbi sitede yok kraliçe .. kan ve kemik filminide koyarmısın

  2. metehan diyorki : 18 May 2011

    O BENİM BABAM yeri çok güzeldi diyeryerleride 100 100

  3. abaza diyorki : 18 May 2011

    bu arthur 2 üçüncüsü deil

  4. göktug diyorki : 19 May 2011

    kan ve kemik aksiyon macera kısmında mevcut dostum sayfa 85 ile 100 arasında bi gezin tam hatırlamıyorum hangisi oldugnu ama dün izledim emnm oldugnaa animasyonu daha önce seyretmiştim tawsiye ederim eglenceli ve sürükleyicidr.. emgi gecenlere tesekkürler

  5. ömer abiniz diyorki : 19 May 2011

    süper
    bi film

  6. berkay diyorki : 19 May 2011

    aynen bu ıkı bende lan ne zaman cıktı dedım

  7. furkan411 diyorki : 19 May 2011

    4. yorum benden cok bekledıgım bı flımdı ızlemek ıcın turkcesını aerıyodum ve 3 ay sonra cıktı yanı burada…

    Thank You KraLice

  8. KRALİÇEM diyorki : 19 May 2011

    Blod bone kan ve kemik yok hiç bi sitede onuda koyarmısın izleyelim sağol teşkkürler :D

  9. AYŞE diyorki : 20 May 2011

    süperrrr birşey yaaaaa

  10. aleyna aykır diyorki : 20 May 2011

    tam da benim tarzım süppppppperrrrrrrr

  11. AHMET TANER YILMAZ diyorki : 20 May 2011

    manyak bir filim bunun1.2.3.izledim iste ve yine izlerim

  12. xblack diyorki : 20 May 2011

    Arthur 3 Final bölümü
    2. degildir , son bölümüdür.
    Yukaridaki mesajlara anlam veremiyorum tamda izlemekten vazgeciyordum.
    bekledigim güzel bir seridir

  13. Rajnna diyorki : 22 May 2011

    Çok Gööseeell <3

  14. UqaLa.ÇoÇuK diyorki : 24 May 2011

    ilginç ßi FiLiM:..

  15. emre diyorki : 25 May 2011

    düşünmeden izleyin eğlenceli

  16. istanbul romale diyorki : 25 May 2011

    yine amerikan ordusu yine probaganda yeter şiştik sıkıldık. dünyayı nedense amerikalılar hep kurtarıyor.

  17. Arthur diyorki : 16 June 2011

    HARİKAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

  18. fatih diyorki : 09 July 2011

    Bence süper film herkese tavsiye ederım emeklerinizden dolayı teşekkür edrım saygılarımla

  19. sinem sex diyorki : 30 August 2011

    gayet güzel ama sonu biraz bozmuş sizce??

  20. selenia diyorki : 29 October 2011

    ewet sonu bozmuş ama yinede
    harika

  21. betameş diyorki : 29 October 2011

    bence 1 ide 2 side 3üde çok güzel ben aşık oldum keşke 4 üde çıksa oooooof bu film hiç aklımdan çıkmıo:)

  22. selenia diyorki : 29 October 2011

    ewet sonu biraz bozmuş ama yinede harika bi film
    tam benlik:)

  23. betameş diyorki : 29 October 2011

    ben aşığıyım bu filmin tüm serilerini izledim hiç aklımdan çıkmıyor bu film.

  24. Emre diyorki : 23 January 2012

    Hem güzel hem de korkunç yani orta karar biz ailece izle dik .

  25. gülbüke diyorki : 26 January 2012

    Benceee cooooooook güzel bir flim ben çok beyendim tavsiyede ediyorumm :)) Kraliçe’ye cokk tessekkur edıyorum <3 :)) herkese iyi izlemelerr ..

  26. Buse diyorki : 11 May 2012

    film çoooooook güzel selenia yı seslendiren selena gomez dir :d
    :)

  27. Sero diyorki : 07 June 2012

    O Benim Babam :D :D :D :D :D :D :D :D.Sözün Bittiği Yer… Mükemmel ^^

  28. ruzigar diyorki : 05 August 2012

    kitaptan perdeye aktarılan tüm filmlerde olduğu gibi yavan, konu yetişkin konu, kurgu ilkokul çocuğu, sonuçta ne olur, böyle bir filmi izlemiş olursunuz

  29. Bilinmeyen diyorki : 24 August 2012

    Emeğe saygı

Yorum Yapın