54,343 Kez izlenmiş

39 Yorum Yapıldı

turkce-dublaj


Filmin Orjinal Adı: Artçı Şok – Aftershock 2010 izle (Türkçe Dublaj)
IMDB Puanı: 7.4/10
Tür: Dram, Tarih
Yönetmen: Xiaogang Feng
Süre: 2 saat
Oyuncular: Xuyi Han, Zhang Jingchu, Li Chen



1970lı yıllarında sonlarında Çin’in büyük kentlerinden Tanghan’da meydana gelen sonucunda binlerce insanın ölümüne neden olan depremi konu etmektedir. Bugune kadar gerçekleşmiş depremler arasında gösterilen ve sonucunda 250.000 insanın öldüğü tahmin edilmektedir.Ve bi o kadar kişide evsiz kalmıştır.Filmimiz yaşanmış bir olayı konu etmektedir. Depremden sonra binalarda ve insanlarda meydana gelen yıkımı , salgın hastalıkları ve barınaksız kalmışları anlatmaktadır.

Videobb
Not:60 dakika sonra video duracaktır.Ya diğer alternatiften kaldığınız dakikadan devam ediniz Ya da Modemi kapatıp açınız.Sayfayı yenileyip devam ediniz.

Videozer
Not:60 dakika sonra video duracaktır.Ya diğer alternatiften kaldığınız dakikadan devam ediniz Ya da Modemi kapatıp açınız.Sayfayı yenileyip devam ediniz.

Digiturk Film Paketi ile Televizyondan Film izle

(86%) (6%) (8%)
819 Oy Almış
39 Yorum Var
  1. afatsum diyorki : 07 October 2011

    beni yine ağlattınız.

  2. oro diyorki : 07 October 2011

    onnumara film seyredin

  3. Haysenkil diyorki : 07 October 2011

    İzlediğim en güzel en duygusal filmlerden biri. Bir ailenin yokoluşu ve tekrar varoluşu ancak bu kadar güzel anlatılabilir.

  4. cicek diyorki : 07 October 2011

    güzell

  5. rüvüş diyorki : 07 October 2011

    daha önce izlemiştim muhteşem bir film kesinlikle kaçırmayın arşivlik..

  6. rK diyorki : 07 October 2011

    içimi kararttı gece gece… dibine dram izlemek isteyen buyursun

  7. NUR KARAKOÇ diyorki : 07 October 2011

    harıkaaa bir film tavsıye ederımmm

  8. emre diyorki : 08 October 2011

    izlenme oranı yüksek hiç bi tane yorum yok nerenizle izliyorsunuz filmi :s

  9. selçuk bozo diyorki : 08 October 2011

    depremle ilgil iizlemekten vazgeçtim.

  10. jale diyorki : 08 October 2011

    film bir numara arkadaslar cok guzel dunyada neler oluyo neler halimize sukur etmenin bir ornegi emegi gecenlere tesekkurler

  11. gon diyorki : 08 October 2011

    güzel film 1999 marmara depremini hatirlatti bana keske türkçe düblaj olmasada türkçe altyazi olsaydi filmi orjinal sesinden dinlemek daha güzel geliyor bana….. Yaşamayan bilemez…….

  12. isa diyorki : 08 October 2011

    kesınlıkle ızleyın.efektler cok kalıtelı deprem sahnelerı mukemmel.cok duygusal anlar var fılmde.buyuk bucceyle cekılmıs bırfılm….

  13. Serap diyorki : 08 October 2011

    Ağlamaktan başım çatladı.. Muhteşemdi.. Çok güzel bir film yapmış şu çinliler.. senaryosu çok güzel.. kesinlikle izleyin..

  14. morkan diyorki : 08 October 2011

    Niyeyse böyle filmler beni hiç etkilemio neresini beğendiniz anlamadım bence zaman kaybı………………

  15. CigDeM diyorki : 09 October 2011

    off dagıttı benı hıc kıra hıckıra agladım ben ya :S nasıl muhtesem bır fılm ne kadar guzel bır anlatım

  16. ilker diyorki : 09 October 2011

    isa kardeşime katılıyorum filmi kesinlikle izleyin.tamamen dram içerikli olan bu film dram sevenlere,kendisinden ve paradan başka bişey düşünmeyen insanlara çok iyi bir ders vericek olan bi film.şahsen ben çok etkilendim.insanların birbirlerine bağımlılığı yardımlaşma ve en önemlisi sevgi,bağlılık önplana alınmış filmlerde izlemesi güzel oluyor ama gerçek hayatta insanlar birbirlerini becrmeye çalışıyor insanlar arasında sevgi saygı yardımlaşma her geçen gün dahada azalıyor yakında 3. dünya savaşı olucaktır bunları niye söylüyorum bende bilmiyorum belkide içimdeki burukluk yada hayattan aldığım darbelerden gördüklerimden yaşadıklarımdan olsa gerek iyi seyirler..

  17. emre diyorki : 10 October 2011

    ben beğenmedim ağlamadımda o kadar duygusal deilki bu film tek duygulu yeri küçük çocuğun otobüsten inip annesine koşturmasıydı bu sadece zaten anneyede siinir oldum kızı eve gelmiş içeri geç falan sonra neden aramadın diye hesap sorması ikizlerin karşılaşmasını dahi göstermediler beğenen arkadşlara sözüm yok ama 10/5 daha ne duygusal filmler var

  18. asj_JIYAN diyorki : 10 October 2011

    film konu olarak seneryo olarak cok güzel bir fil ama benim beğenmedğim yönü oyuncular cok sırıtıyor 2 cisi filmde bazı batılılk var çinde geleneklerine cok bağlı olduklarını bilirim kadın başkasından hamile kalıyo mesela sonra bi bakıyon başkasıyla evlenmiş..burda biraz sırıttı seneryo …daha kaliteli oyuncular ve az daha seneryoya dikakt edilseydi oskarlık bir film çıkacaktı efekteler gayet güzel yapılmış ama herkese izlemeini tavsiye ederim çünkü izlenmesi ve dersler çıkarılması gereken bir film bir çok yerindede duygulu anlar yaşayacak hatta yanlızsanız ağlayacak sınız belki iyi seyirler herkese….

  19. sinemakolik diyorki : 10 October 2011

    Belgesel tadında bir film.Mutlaka izleyin.Kalitesiz hiç birşey yok.

  20. supergril diyorki : 11 October 2011

    süperrrrrrrr bi film ağladım yaaa inanılmaz hüzünlü ve duygusal bi film :(((

  21. Angora777 diyorki : 13 October 2011

    Bu film son zamanlarda seyrettigim en iyi film.Bazi yorumlara baktim film hakkinda olumsuz seyler yazmislar.Her insanin görüsüne saygiliyim ama kardesim gereksiz yerede böyle seyler yazmayin.Emege saygi biraz.Bence kelimenin tam karsiligi “H A R I K A”

  22. şükran diyorki : 16 October 2011

    kesinlikle izlenmesi gereken filmlerden bir tanesidir

  23. kaya diyorki : 17 October 2011

    bayanlar begenmiş erkekler çoğunlukla begenmemiş.. ben kardeşimle izlerken koptuk gülmekten bir film budkar dandik olur daldan dala atlama gibi sahneler atlaması falan çok saçma anne yılalrdır kızını gormemiş geç içeri diyor abi kardeş birbirini ilk defa görüyor nasıl görüştüklerini göstermiyor en komik olay ise kızım diyor 18 yaşında aynı zamanda doğan abisinin çocugu daha 8-10 yaşında.. annesi kıza 20 senedir nerdesin diyor ama bakıyorsun 30 yıl geçmiş kızın 36-40 yaşında görünmesi gerekirken 18 lik kız gibi annesi 50 görünmesi gerekirken 70 gibi tam bir komedi kahkalarla izledik saçma sapan…

  24. özgün diyorki : 23 October 2011

    ben çin filmlerini yeterli bulmmam genelde ya yok artık buda abartı olmuş diyecegim kavga teknikleri olur ya da çok başarısız aktör özellikleri olur yinede yorumlara bakarak ve imdbyi de göze alarak bu filmi kesinlikle izleyecegim paylaşanlara tşkler…

  25. bülent diyorki : 25 October 2011

    arkadaşlar ben birdaha marmara depremine geri döndüm yaşadıklarımı baştan yaşadım güzel bir flim seyretmek yaşamak gibi

  26. Cengiz diyorki : 26 October 2011

    Etkileyici bir film… Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın…

  27. burak diyorki : 30 October 2011

    mükenmel ötesi bi paylaşım çok teşekkürler

  28. muhammed diyorki : 30 October 2011

    film şu ana kadar güzel geldi ve darmatik.halen izliyorum ama dikkatimi çekti :)
    filmin 32.dakikasında kzıın yatağ9ının üzerinde TV KUMANDASI var.

  29. tugay diyorki : 09 November 2011

    Tek kelimeyle Muhtesem Bir Film şeddetle Tavsiye Ederim. Benim puanim 8.5/10

  30. tarkan diyorki : 09 November 2011

    harika bir film yapmışlar,sıkmıyor,içindn alınacak birçok hayat dersi var, iyi seyirler….kaçırmayın…

  31. oya diyorki : 12 November 2011

    gölcük depremini yaşayan biriyim….belki bu yüzden fzlasıyla etkilendim..ama özellikle annenin tercih zamanı oldukça acı verici…ziyadesiyle etkilendim tavsiye ederim..

  32. troykurt diyorki : 14 November 2011

    izlenir

  33. hakan fransa diyorki : 20 December 2011

    sabredip, lutfen izleyin anne ve babanizin sizi nekadar sevdigini birkezdaha yasayarak anlarsiniz. Allahin biz kullarina sevkatin binde biri bile az gelir bizlere okadar cok rahmet sevgisi vardir.
    Insallah Rahim sevgisinede mazhar oluruz

  34. green43 diyorki : 20 December 2011

    lütfen bu filmi izleyin,şahsen ben tüm arkadaşlarıma tavsiye edeceğim.

  35. free diyorki : 21 December 2011

    Çoğunluk beğenmiş. aynen bende ole.. ama bazı arkadasların dedıgı gıbı o 20 senedır neredesın, kızım 18 yaşında, ve 22 yaşndamı anne oldun fılan. 18+22=40. yanı 40 yasında olması lazım kızın o zaman. hiçde yaşlanmamıs.. Belkı türkçe dublajda bır sorun vardır artık bılemıcem ama bu kadar guzel konulu bır fılme bence hıc yakısmadı bu tutarsızlık… ve erkek ıkız kardesıyle yenıden buluşma olayını geçmemelerı gerekıyordu.. burda cok guzel bır duygusal sahne olabılırdı. Konu ıtıbarıyle cok begendım.. Ve üvey baba rolu en sevdıgım roldu.. fılmın konusu ve uvey baba benı etkıledı.. emeği geçen herkese tşkler…

  36. betül diyorki : 28 December 2011

    Gerçekten hiç sıkılmadan izledim çok etkilendim böyle güzel film izlemedim uzun zamandır…

  37. MAKİNACI MEMET diyorki : 13 January 2012

    ÇİNLİLER KÖPEK YEDİGİ İÇİN ÜZÜLMEDİM DOGRUSU BİTEK AFİŞTEKİ VELETE ÜZÜLDÜM BUNLAR HEPSİ AMERİKANIN OYUNU PEK SEVKLİ DEGİL BEN MEMET MAKİNA BOZULMUŞTA TAMİRCİYİM KENDİM

  38. Nügüü diyorki : 27 February 2012

    Üzücü bir konu ama film mükemmel !!

  39. memoli diyorki : 16 March 2012

    film harika. insanı derinden sarsıyor.

Yorum Yapın

 

 
 
Copyright 2006-2013